Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0TFSI - Pstrykanie po odjęciu gazu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ja na dniach będę z tym walczył. Najpierw spróbuję odpiac wydech, może pójdzie wsadzić tam rękę, jak nie to wyciągamy turbo. Dam znać.

Ja na dniach będę z tym walczył. Najpierw spróbuję odpiac wydech, może pójdzie wsadzić tam rękę, jak nie to wyciągamy turbo. Dam znać.

POMOGŁO !!

Udało się zamontować bez wyciągania turbo, jednak trzeba było odpiąć wydech od turbiny i wtedy był dostęp. Trochę przy tym roboty jest, ale warto.

Zawór wastegate usztywnił się po założeniu klipu i przestał dzwonić. :banan:

Przestał przy odpuszczaniu gazu, zaczął trochę pstrykać przy dodawaniu teraz, ale tylko do ok 1200-1300 obr. i znacznie ciszej niż przedtem.

Edytowane przez adamtower
Opublikowano

Ekstra xD rozwiązany :)

Opublikowano (edytowane)

Tak klip wygląda u mnie na aucie. Jednak trochę dzwoni ten zawór wastegate, tak jak pisałem, teraz przy dodawaniu gazu, ale i tak jest znacznie lepiej. Pocieszenie, że problem zdiagnozowany. Jak się pogorszy to turbo do wymiany.

klip.jpg


A więc klip pomógł tylko na krótki czas. Zaczęło znów mocno dzwonić.

Zapadła decyzja o wymianie turbo. Udało się wymienić sam kolektor z zaworem ponieważ turbina była zdrowa.

Wreszcie zapadła błoga cisza :)

Edytowane przez adamtower
Opublikowano

Czy może ktoś wrzucić rysunki? Ktoś wie ile wymiana tej klamry kosztuje w ASO?

ASO nie przewiduje instrukcji na zakładanie klipu w silnikach wzdłużnych A4/A5, ja zakładałem poza ASO - wypięcie wydechu, więc trochę roboty, ale jak pisałem ostatecznie u mnie i tak pozostała wymiana kolektora.

Opublikowano

Miałem ten sam problem, musiałem założyć nowy kolektor duży luz klapy i wyrobiony otwór od sztangi i mało tego, kolektor popękany.... Dodatkowo na sztandze założyłem regulacje w razie jak znowu dostanie luzu. Ogólnie silniki nowych modeli Audi porażka, jako auto zastępcze mam starą A4 97r 1.9Tdi Afn Quattro przebieg ok 500tys. auto nie do zarżnięcia zero awarii szczerzę powiedziawszy mniej bał bym się jechać w trasę starą A4 niż swoją B8 z bańką oleju na dolewkę...

Opublikowano

zmieniło się coś w temacie bo właśnie będę to przerabiał u siebie - dźwięk jak na załączonym filmiku oby klamra pomogła....

Opublikowano

Przeczytaj moje wcześniejsze posty. Klamra nie zdała egzaminu.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Przeczytaj moje wcześniejsze posty. Klamra nie zdała egzaminu.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

ok pamiętasz jaki koszt tego zabiegu wyszedł?

Opublikowano
W dniu 16.03.2015 o 20:25, adamtower napisał:

Ja na dniach będę z tym walczył. Najpierw spróbuję odpiac wydech, może pójdzie wsadzić tam rękę, jak nie to wyciągamy turbo. Dam znać.

POMOGŁO !!

Udało się zamontować bez wyciągania turbo, jednak trzeba było odpiąć wydech od turbiny i wtedy był dostęp. Trochę przy tym roboty jest, ale warto.

Zawór wastegate usztywnił się po założeniu klipu i przestał dzwonić. :banan:

Przestał przy odpuszczaniu gazu, zaczął trochę pstrykać przy dodawaniu teraz, ale tylko do ok 1200-1300 obr. i znacznie ciszej niż przedtem.

Witam. Odgrzewam temat. Szybkie pytanie, czy po odpięciu wydechu dawałeś nowa uszczelkę czy na starej da radę złożyć?

Opublikowano

Ja co prawda nie jestem adresatem Twojego pytania, ale odpowiem.....

Da się na starej uszczelce założyć jak z wieloma sprawami idąc na skróty, tylko po co????

Załóż nową, fortuny nie kosztuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...