MichałPe 0 Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Opiszę od samego początku... Kupiłem nowe żarniki 6000K... zamieniłem, wszsytko ładnie świeciło, tylko szkoda, że około tygodnia, po czym jeden z żarników zgasł. Myślałem, że to żarnik, ale jak się okazało winna była przetwornica Kupiłem nową przetwornicę, zamieniłem, podłączyłem, świeci. Poskręcałem wszystko, sprawdzam dla pewności jeszcze raz i ciemność... Kupiłem kolejną przetwornicę, podłączyłem lampę z akumulatora w garażu pięknie wszystko świeci, w samochodzie też świeciła około godzinę. Poskręcałem ponownie, i kolejne zaskoczenie - nie świeci wszsytkie parametry, napięcia w obu lampach są takie same.... szczerze mówiąc nie mam zielonego pojęcia co jest nie tak. W każdym przypadku po zgaśnięciu żarnika na wyjściu z przetworniy nie ma już żadnego sygnału proszę o poradę i wskazówki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski 2 Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Lipne przetwornice.Na allegro pojawiło się dużo zestawów Hidów po naprawie. Sprawdź jeszcze tak podmień z prawej na lewą i wtedy będziesz wiedział na sto procent. Ktoś już opisywał że miał taki przypadek .I okazało się że miał zaśniedziałe styki [br]Dopisany: 05 Październik 2008, 10:35_________________________________________________ http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aeb_xenon-t46839.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałPe 0 Opublikowano 5 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Lipne przetwornice.Na allegro pojawiło się dużo zestawów Hidów po naprawie. Sprawdź jeszcze tak podmień z prawej na lewą i wtedy będziesz wiedział na sto procent. Ktoś już opisywał że miał taki przypadek .I okazało się że miał zaśniedziałe styki [br]Dopisany: 05 Październik 2008, 10:35_________________________________________________ http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aeb_xenon-t46839.0.html jednak ja kupowałem przetwornice VALEO oryginalne, więc szczerze mówiąc wątpie w "lipność" tych przetwornic styki są na 100% OK. po podłączeniu przetwornicy bezpośrednio pod 12V z aku nie ma żadnego sygnału przed założeniem jej do samochodu było.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski 2 Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 A po ile kupowałeś nowe czy używane.Valeo są to z jednych z najgorszych przetwornic jakie znam z mojej praktyki. Może miałeś pecha.Zmień tak jak napisałem lewą na prawą.A jakie masz żarniki ? oryginały ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałPe 0 Opublikowano 5 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 A po ile kupowałeś nowe czy używane.Valeo są to z jednych z najgorszych przetwornic jakie znam z mojej praktyki. Może miałeś pecha.Zmień tak jak napisałem lewą na prawą.A jakie masz żarniki ? oryginały ? żąrniki kupowałem w USA, bo chciałem mieć barwę 6000K. Przetwornice kupiłem używane. A podmianki lewa-prawa nie chcę robić, gdyż boję się, że audiczka zostanie całkowicie ślepa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski 2 Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 I dokładnie wina używanych przetwornic.One są po prostu wadliwe ,a są w dodatku firmy które je próbują naprawiać.Starcza na kilka miesięcy.Ja stawiam na przetwornicę.Mogę sprawdzić ile nowa kosztuje ok 300 zł Może ktoś ma inny pomysł :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex 1 Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 A po ile kupowałeś nowe czy używane.Valeo są to z jednych z najgorszych przetwornic jakie znam z mojej praktyki. Może miałeś pecha.Zmień tak jak napisałem lewą na prawą.A jakie masz żarniki ? oryginały ? żąrniki kupowałem w USA, bo chciałem mieć barwę 6000K. Przetwornice kupiłem używane. A podmianki lewa-prawa nie chcę robić, gdyż boję się, że audiczka zostanie całkowicie ślepa podmien i sie przekonasz, przynajmniej bedziesz mial pewnosc a tak to loteria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YATES 0 Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Nie rozumiem jak można dać 300zł za jedną przetwornicę skoro można kupić sobie HID-y na allegro za grosze. Za 160zł będziesz miał dwa żarniki 6000K i dwie przetwornice. Ja mam już rok i świecą idealnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałPe 0 Opublikowano 5 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Nie rozumiem jak można dać 300zł za jedną przetwornicę skoro można kupić sobie HID-y na allegro za grosze. Za 160zł będziesz miał dwa żarniki 6000K i dwie przetwornice. Ja mam już rok i świecą idealnie. problem w tym, że mam żarnik D1S, i chyba nie ma HIDów z takim mocowaniem żarnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YATES 0 Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 No sorry faktycznie do D1S nie ma HID-ów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski 2 Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Nie rozumiem jak można dać 300zł za jedną przetwornicę skoro można kupić sobie HID-y na allegro za grosze. Za 160zł będziesz miał dwa żarniki 6000K i dwie przetwornice. Ja mam już rok i świecą idealnie. Normalnie jak masz oryginalne bi lub xenon nie założysz hidów.TAK jak kolega napisał ma żarówki D1S Proste [br]Dopisany: 05 Październik 2008, 12:13_________________________________________________300 zł za nową to i tak okazja bo chodzą po ok 500 -600 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeeJay_Kill 1 Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 do D1S nie ma hid-ów, ale ja na przykład u siebie po przemyśleniu, nie będę zakładał D1S i ori przetwornic, tylko kupię u siebie w sklepie zestaw D2S za 280 zł. Na pewno nie zdecydowałbym się na taki krok, gdyby nie dawali roku gwarancji. Pozostaje tylko zmienić kabelki do żarnika (są w zestawie) i jakoś ładnie zamocować przetwornicę w fabrycznym miejscu. Btw - Skoro masz ori ksenony, to kup przetwornicę za 50 zł z roczną gwarancją, do tego kabel i żarnik (albo wywal zapłonnik ze swojego). Fakt - jest rezanie, ale koszty znacznie mniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski 2 Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 I troszkę pracy aby zamontować żarówkę aby miała ogniskową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeeJay_Kill 1 Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 D2S to D1S bez zapłonnika - cokół żarówki i parametry są te same;) No mam nadzieję, że się nie mylę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski 2 Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 D2S to D1S bez zapłonnika - cokół żarówki i parametry są te same;) No mam nadzieję, że się nie mylę... Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się