SotoM Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 (edytowane) a turbo na jakich gratach było robione na chinolach czy na np melett'cie Edytowane 12 Marca 2015 przez SotoM
honcio Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 Proste miałem tak zobacz se chłodniczke egr i wlot spalin z kolektora do chłodniczki tam masz nieszczelnosc normalne
Ksiadz Opublikowano 12 Marca 2015 Autor Opublikowano 12 Marca 2015 (edytowane) Turbina, dokładnie wkład z eBay, ale brałem od gościa który jest w miarę sprawdzony. Dlatego się czepiam jeszcze czegoś innego jak turbiny. Honcio, czy ta nieszczelność o której piszesz powodowała by nieszczelność, przepuszczanie powietrza i oleju na samej turbinie? Sprawdzona już inna pokrywa zaworów bo stara miała ułamany ten wlot który zaznaczyłem na zdjęciu. Myślałem że ktoś kto grzebal wcześniej to jakoś zablokował, zakleil i to powodowało problem ale niestety to nie to. Edytowane 12 Marca 2015 przez Ksiadz
honcio Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 Nieszczelnosc turbiny nie ale odłacz podcisnienie z pokrywy zaworów to przestanie syczec . Turbina puszcza bo juz ma swoje lata . a nieszczelnosc jest tam
Ksiadz Opublikowano 12 Marca 2015 Autor Opublikowano 12 Marca 2015 To wiem, dokładnie tak się dzieje. Po odłączeniu podciśnienia już nie syczy. Ale zmieniłem po to wkład bo turbina, wirnik był uwalony. To już drugi wkład wiec dlatego pytam co jest powodem tej nieszczelności i puszczania oleju wewnątrz turbo. Czy to wadliwy wkład, drugi już oraz sama obudowa turbiny jest juz stara czy może coś innego powodować ten problem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się