armand82 0 Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 (edytowane) Witajcie,może wypowiedzą się byli i obecnie właściciele Silnika AHL?jak w temacie,plusy i minusy tego silnika,jakie najczęstsze awarie? Spalanie i wszystko co go dotyczy. Edytowane 1 Lutego 2015 przez armand82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidney 3 Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Zapłon sterowany komputerem nie wymaga regulacji, plusem jak dla mnie też jest brak klapek do regulacji długości kanałów dolotowych ale zależy co kto lubi. Prosta w ewentualnej naprawie ośmio- zaworowa głowica. Minusy to apetyt na paliwo niewspółmierny do oferowanych osiągów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kejsi 32 Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Sidney ja w ahl mam klapki do regulacji długości dolotu ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidney 3 Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 A masz metalowy kolektor czy plastikowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike166 1 Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Ja mam plastikowy i chyba mam klapki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidney 3 Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 A widzicie, u mnie jest żeliwny i klapek nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armand82 0 Opublikowano 2 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 A jak z przepustnicami u was? Czy czasem auto trzyma na obrotach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidney 3 Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Jak wszystko sprawne to nie ma prawa trzymać silnika na obrotach. Jak masz możliwość to zobacz czy nie wypluwa jakiś błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armand82 0 Opublikowano 3 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 (edytowane) Błędów BRAK. Po czyszczeniu przepustnicy,jak już się rozgrzeje to czasem trzyma na obrotach,około 1100 1200,ale jak dodam lekko gazu lub pokręcę kierownicą w lewo prawo to sie stabilizuje na 800. Edytowane 3 Lutego 2015 przez armand82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike166 1 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Ja ma podobny problem tylko przy wysprzegleniu obroty powoli opadają i zatrzymują Sie n chwile na około 1100 obr i po chwili dopiero opadają , ale nie muszę kręcić kierownicą aby opadły. W czym wina nie wiem, może trzeba miec jakiś lepszy sprzęt do adaptacji przepustnicy niż zwykły kabel z allegro za 30zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armand82 0 Opublikowano 3 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 (edytowane) Albo kupić nówke sztuke przepustnice i profesjonalnie ją zaadaptować,ale koszt nowej ORYG.AUDI przeraża. A jak jest na zimnym u ciebie?Też tak trzyma?bo u mnie nie. U mnie czasem w ogóle ssanie nie łapie. Edytowane 3 Lutego 2015 przez armand82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike166 1 Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 U mnie od jakiegoś czasu nie ma w ogóle ssania, czy by stał w cieple czy przy minusowych temperaturach całą noc, przy odpaleniu obroty od razu na 800 lecą. Jakieś 2-3 miesiące temu po odpaleniu ssanie było +/- 1100 obr/min przez kilka minut, a teraz nic :)W sumie jakoś tym się nie przejąłem ale warto by było to naprawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armand82 0 Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Wszystko to pewnie wina przepustnicy,a spalanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidney 3 Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Za ssanie odpowiadają odczyty z czujnika temperatury. Skoro nie ma problemów typu gaśniecie czy trudności z uruchomieniem to sądzę, że nie ma co szukać dziury w całym. Dla pewności jak masz to sprawdź na klimatroniku co pokazuje czujnik temp. wody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike166 1 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 No właśnie nie gaśnie, odpala od strzała, a ssania nie ma ciekawe czemu, klimy nie mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się