Skocz do zawartości

Sidney

Pasjonat
  • Postów

    142
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Sidney

Informacje

  • Imię
    Szymon
  • Miasto
    PK

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Sidney

2

Reputacja

  1. Sidney

    Nie znana wtyczka

    W tym roczniku powinien mieć już inną (owalną) wtyczkę od zbiorniczka wyrównawczego ponieważ zmienił się sposób pomiaru cieczy, poza tym kabel nie jest tak długi żeby znalazł się, aż za zbiornikiem płynu wspomagania. Jest na niej logo audi/vw? Możliwe, że jest to wtyk od czujnika poziomu płynu do spryskiwaczy ale na sto procent nie jestem pewny.
  2. Fabrycznie powinieneś mieć tu ramkę drewnianą, jeżeli mimo to szukałeś plastiku to na allegro po wpisaniu "audi b5 ramka konsoli" widnieją dwa ogłoszenia na pierwszej stronie więc coś słabo szukałeś. Druga sprawa, że w Twoim roczniku nie było konsol 2 din więc pozostaje Ci podmianka na poliftową albo totalna rzeźba zakończona porażką bo nie ma szans żeby to estetycznie wyglądało
  3. Wypadałoby podać trochę więcej szczegółów, tu nie ma wróżek
  4. Sidney

    Uszkodzona głowica

    Tak gwioli ścisłości planowanie głowicy jest to inaczej wyrównywanie powierzchni styku z uszczelką. Koledze powyżej potrzebna jest raczej jej regeneracja, a nie wiadomo jeszcze co konkretnie dopóki jej nie zdejmie.
  5. Powinno pasować, ja u siebie mam ten sam pilot co Ty i współpracuje również z pompką na 433 MHz więc prawdopodobne, że jest to samo co 433,92 MHz. 2shrek Wystarczy, że kupisz pompkę i scyzoryk. Warunkiem są pasujące wtyczki, musisz jeszcze dorobić antenę i zaprogramować pilot. Jeśli nie masz elektrycznego siłownika zamka bagażnika to wystarczy Ci pilot na 2 przyciski, aczkolwiek 3-przyciskowy też będzie otwierał i zamykał.
  6. Sidney

    Awaria

    Więc powiadasz, że chcesz wymieniać silnik bo nie odpala? Upewnić się, że pompa podaje paliwo, czy jest iskra i czy wszystkie wtyczki są na swoim miejscu.
  7. Poniżej wklejam pomocne linki, wszystkie pompki z pasującymi wtyczkami i obsługujące Twoją częstotliwość (433MHz) będą pasować http://a4-klub.pl/index.php?/topic/228205-dorobienie-kluczykow-komplet-adapracja-pilota-immo-pin-pompka-centralnego-zamka/ http://digakom.com/katalog.php?TYP_SORT=A&KAT_SORT=A4
  8. Gdyby ślizgał Ci się pasek rozrządu to miałbyś mielonkę w silniku, już bardziej któryś pasek osprzętu. Sprawa dymienia to jeśli dymek jest biały a pod korkiem oleju i w zbiorniczku chłodziwa nie ma tzw. budyniu, bądź nie ubywa chłodziwa to stawiałbym na kondensację pary wodnej w wydechu- norma o tej porze roku. Druga sprawa to ubytek oleju, połowa bagnetu w przeciągu 7 tys. km wskazuje już niestety na pewne zużycie jednostki (jeśli wykluczymy wycieki) ale na pewno jest do odratowania, ogarnięty mechanik Ci to zrobi jeśli zamierzasz nim jeszcze trochę polatać.
  9. Jak już Panowie opowiadacie ile wam te wasze spalają to proszę doprecyzować o jakiej porze roku i na jakich dystansach. Mnie latem też 9-10 brał po mieście ale teraz trzeba brać poprawkę na chłodne dni. Według moich kalkulacji mój AHL bierze ok. 1,5-2l więcej niż latem ale to indywidualna sprawa bo każdy ma inny styl jazdy. Nie twierdzę, że 15l/100km to normalna konsumpcja i należy przyjżeć się osprzętowi silnika ale, żeby nie było sytuacji, że autor wątku będzie na siłę próbował zejść poniżej jakiegoś realnego progu bo będzie to walka z wiatrakami
  10. Ja prz okazji pomyślałbym również czy np. paski osprzętu są ok i osuszacz jeśli masz klimę. Zawsze to łatwiej wymienić jak już jest przód zwalony i mieć spokój.
  11. 10 minut szukania. Pozdrawiam http://a4-klub.pl/index.php?/topic/206044-wymiana-uszczelki-pokrywy-zaworow/
  12. Jest możliwość sprawdzenia vagiem oscylacji sondy. Można też podłączyć oscyloskop ale kto by się w to bawił. Chyba, że od razu wywala błąd ale trzeba też się zastanowić czy nie jest to skutkiem innej awarii Kolega wyżej dobrze mówi- o tej porze roku będzie +/- 12l brał ten silnik.
  13. Widać, że kolega nawet nie pofatygował się, żeby przeczytać link z tematem który praktycznie zawiera wszystkie odpowiedzi tylko czeka aż ktoś mu poda na tacy, a najlepiej jeszcze kupi i zamontuje
  14. W B5 nie ma czegoś takiego jak moduł komfortu, było wałkowane 100 razy. Wszystkimi duperelami zarządza pompka centralnego zamka w bagażniku po prawej stronie za wykładziną. Kolega odczytuje numer pompki i sprawdza na tej stronie. http://digakom.com/katalog.php?TYP_SORT=A&KAT_SORT=A4
  15. A jak obawiasz się cięcia blachy to możesz też pomyśleć o dzielonych od Depo które też można ogarnąć na bixy. Mam takie u siebie już ponad rok i złego słowa nie mogę powiedzieć
×
×
  • Dodaj nową pozycję...