Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o opinie przykłądowego wykresu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam koledzy.

Z racji że już pytałem na forum co sądzicie o czipowaniu w firmie Goodhope koło Pleszewa, sprawdziłem na ich stronie i mają podane przykłądowe przyrosty dla konkretnych aut. Oczywiście firma pisze konkretny program pod konkretne auto, po wcześniejszym zdiagnozowaniu podzespołów tego auta w jakim są stanie itp.

Tak jak powiedziałem na stronce podaja aby przybliżone i przykłądowe wartości jakie można uzyskać z danego silnika oraz pokazują przykładowy wykresik.

Skopiowałem sabie ten wykresik, i chcialbym żebyscie zerkneli na niego i powiedzieli czy jest w miare ok, czy raczej fuszerka zrobiona.

Dla silnika 1.9 BRB 115/116 koni i 285Nm w a4b7 podają przybliżone watrości 140km i 350nm.

Z góry dzieki za odpowiedźi które pomogą mi podjąc decyzje czy czipować autko czy nie.

jeszcze raz podkreślam ze to przykłądowy wykres z tejfirmy dla tego silnika:)

631037241dcbcbb0med.jpg

Opublikowano (edytowane)

Mozesz tam smialo jechac ...

Edytowane przez spanky
Opublikowano

to miło słyszeć to na wiosne musze tam podleciec. Powiedz kolego ja u siebie niby wszystko ładnie jezdzi autko ale przed takim czipem moze warto by bylo profilaktycznie rozebrać moje turbo i przeczyścić np łopatki co?


i ogólnie jak po czipie wygłada kwestia podzespołów typu sprzęgło, turbo lub wtryski. Dostają ostro w kośc?

Opublikowano

Generalnie moc nie bierze się z powietrza i elementy silnika są bardziej obciążone.
Jeden jeździ po chipsie setkami tyś km, a drugiemu turbo siepnie na drugi dzień. Niestety na to nie ma reguły niestety i trzeba mieć to na uwadze nie tylko modząc auto jak również jeżdząc serią auto może się wysypać.

Generalnie jak zrobisz fajnego customa, który nie będzie łapał masakrycznych overboostów to autko nie będzie narażone na nadmierne obciążenie , w związku z tym awaryjność będzie na poziomie serii.

Wielu renomowanych tunerów stosuje indywidualne strojenie , dzięki temu autko ma zapewnione optymalne bezpieczne parametry pracy po sofcie, a nadmierne obciążenie spowodowane choćby overboostami jest wyeliminowane.

Co do czyszczenia turbiny /regeneracji - radził bym wpierw podjechać na diagnostykę, wtedy ew decydować o wyciągnięciu turbosprężarki.

Opublikowano

ok dzięki :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...