s33d Opublikowano 6 Października 2008 Opublikowano 6 Października 2008 Witam Dziś miałem wymienioną maglownice. Wcześniej używałem płynu czerwonego (również w maglownicy był używany płyn czerwony). Po wymianie mechanik dodał, że przy niskich obrotach wspomaganie działa gorzej. Akurat czytałem o tym wcześniej na forum i podsunąłem mu pomysł, że problemem może być rzadszy płyn jaki zdecydowałem się wlać (mineralny 6162, wcześniej był jakiś czerwony syntetyk). Potwierdził że to możliwe. Wyjechałem na ulicę. Podczas jazdy prosto (i gdy samochód stoi na luzie) słychać było dziwne syczenie spod deski rozdzielczej. Odgłos bardzo podobny do tego jaki wydaja koniki polne:). Przy delikatnym nawet ruchu kierownicą syczenie ustaje aby po 1-2-3 sekundach zacząć na nowo (syczeć). Wróciłem do mechanika i powiedział, że problemem może być właśnie ten zielony płyn od wspomagania. Czy to możliwe? Spotkał się ktoś z takim syczeniem ? Sama pompa jest OK bo rozbierana była. pozdrawiam
Grzegorz76 Opublikowano 6 Października 2008 Opublikowano 6 Października 2008 No właśnie, mam dokładnie to samo cholira.
Grzegorz76 Opublikowano 11 Października 2008 Opublikowano 11 Października 2008 Byłem u dwóch mechaników i stwierdzili że odgłos jest wydawany przez płyn z ukł. wspomagania. Przyczyną może być jakiś niedokręcony zaworek w maglownicy. Ale sama maglownica działa OK Z tym, że hmm... ja dzisiaj oglądałem cały układ kierowniczy w ETCE i żadnego zaworka tam nie widać...
MARiOLiNi Opublikowano 12 Października 2008 Opublikowano 12 Października 2008 Odgłos bardzo podobny do tego jaki wydaja koniki polne:) Też miałem takie odgłosy jak mi płyn spieprzał, ale najgłośniej przy maksymalnym skręcie (do oporu). Przyczyną był za niski poziom płynu, każde dolanie pomagało.
Grzegorz76 Opublikowano 13 Października 2008 Opublikowano 13 Października 2008 Odgłos bardzo podobny do tego jaki wydaja koniki polne:) Też miałem takie odgłosy jak mi płyn spieprzał, ale najgłośniej przy maksymalnym skręcie (do oporu). Przyczyną był za niski poziom płynu, każde dolanie pomagało. w moim przypadku ten syk zanika przy skręcie ;/ Ja się za to wezmę, tylko opanuję najpierw to odpalanie na ciepłym...
HarryH Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 Panowie mam to samo, tylko ja nie mam wycieku i płyn mi się gotuje, wspomaganie działa normalnie. Jak się rozgrzewa płyn to zaczyna przerywać wspomaganie i wydaje taki dziwny dźwięk który narasta wraz z temperaturą płynu. Dzwięk dochodzi z magla dodam ze to już druga maglownica, czy to może być wina przewodu ciśnieniowego? Znalazłem przyczynę, był nim przewód łączący pompę z maglownicą, był przytkany. Informacja dla potomnych.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się