piotrek30071990 1 Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Witam co trzeba wszystko do wymiany silnika 2.0TDI BPW 140km na silnik 1.9TDI AVF lub inny 131km bo niby skrzynia biegów manualna podejdzie z 2.0tdi do 1,9tdi a co z reszta? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piwo to moje paliwo 0 Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Jak byś sie zdecydował to ma awx po przebiegu 200tyś cały czas w aucie można sie przejechać i ocenić. A potrzeba oczywiście kpl silnik 1.9 i elektryka sinika jest inna ale do ogarnięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek30071990 1 Opublikowano 10 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 A skrzynia biegów podejdzie z 2.0TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piwo to moje paliwo 0 Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Oj tego nie wiem nich ktoś inny możne się wypowie na ten temat. O elektryce wiem bo kiedyś z mechanikę gadałem na ten temat i mówił że kable trzeba przełożyć a o skrzyni nic nie mówił więc chyba pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 AWX/AVF to praktycznie takie same motory jak BPW, różnią się tylko pojemnością , wałkiem rozrządu i osprzętem ( EGR i klapa gasząca i dodany DPF). Oczywiście w tych dwóch pierwszych nie ma też wałków wyrównoważających Jeżeli EGR i klapę zostawił byś od BPW, to żadnych problemów z kablologią nie powinno być ,zostanie tylko trochę wolnych kabelków od osprzętu DPF-a. Po przekładce motor powinien odpalić i jeździć nawet bez jakiejkolwiek ingerencji w program , ale jego korektę na pewno by trzeba zrobić , chyba że pompki i wałek rozrządu przełożysz z BPW i DPF-a z całym oprzyrządowaniem też zostawisz na miejscu W takim przypadku to praktycznie jest wszystko jak w ori , tylko pojemność skokowa jest mniejsza o 5% i nie ma wałków wyrównoważających Wszystko co napisałem w temacie oparte jest na mojej wiedzy, co nie znaczy że jakieś drobne kwiatki nie wyjdą w praniu , ale większych problemów nie przewiduję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek30071990 1 Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Czyli skrzynia biegów manualna moja z 2.0TDI BPW może zostać? A sterowanie silnika trzeba będzie przełożyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 (edytowane) AWX ma bodajże mniejsze sprzęgło i tu jest niewiadoma, ale jak sprzęgło z dwumasem zapodasz z z BPW, to problemu nie powinno być. Jeżeli DPF-a przy okazji chcesz wywalić , to tak jak napisałem , zostanie trochę wolnych kabelków od jego obsługi i konieczna będzie ingerencja w soft, ze względu na jego brak, i inne profile krzywek napędzających pompki w silnikach bez DPF- u , jakimi są AWX i AVF. Generalnie rozmieszczenie wszystkich czujników na słupku silnika i ich typ powinien być taki sam, więc praktycznie nie powinno być "problemów elektrycznych". Pasowało by pewnie też zostawić alternator od BPW, bo jest on sterowany przez ECU silnika, a nie jestem pewien jak jest w tych z 1,9 Edytowane 11 Lutego 2015 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek30071990 1 Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 A pas przedni i chłodnice i intercoller może zostać z 2.0TDI BPW? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Tak, wszystko powinno pasić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek30071990 1 Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 A robiłeś juz to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 licznik do zmiany z B6.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek30071990 1 Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Dlaczego licznik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Dlaczego licznik bo inne immo jest w B6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek30071990 1 Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 I to nie idzie przeprogramowav Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 I to nie idzie przeprogramowav nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek30071990 1 Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 A robiłeś juz to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 licznik do zmiany z B6.. Jak zostawi ECU od BPW , to jaki problem będzie immo powodować ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 licznik do zmiany z B6.. Jak zostawi ECU od BPW , to jaki problem będzie immo powodować ? inny typ immo Rb8.Przeciez AVF nie pojdzie na ecu z BPW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 (edytowane) Dla czego AVF z osprzętem od BPW nie pojedzie na ECU i liczniku od BPW ???? Edytowane 12 Lutego 2015 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Dla czego AVF z osprzętem od BPW nie pojedzie na ECU i liczniku od BPW ???? jak zmienisz wszystko włącznie z egr powinno smigac + zmiana softu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się