Skocz do zawartości
IGNOROWANY

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)


simon__75

Rekomendowane odpowiedzi

Przyszedł czas walki z błędami w klimie:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 188
Reset counter: 18
Mileage: 149205 km
Time Indication: 0
Date: 2014.10.19
Time: 02:26:03

Freeze Frame:
Voltage: 12.70 V
Temperature: 9.0°C
Temperature: 10.0°C
Count: 11899
Count: 0
Bin. Bits: 00000000
Bin. Bits: 00000000

00457 - Control Module for Network (J519)
013 - Check DTC Memory - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101101
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 1
Reset counter: 34
Mileage: 150799 km
Time Indication: 0
Date: 2014.12.18
Time: 07:40:45

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 1
Reset counter: 34
Mileage: 150799 km
Time Indication: 0
Date: 2014.12.18
Time: 07:40:50

Freeze Frame:
Temperature: 10.0°C
Voltage: 12.10 V
Output: 0 W
Output: 0 W
Temperature: 13.0°C

Idzie weekend więc można się za to zabrać......

Widok po zdjęciu schowka pasażera :

20140628_191324.jpg

Dotarł silniczek odpowiedzialny za ten właśnie błąd (01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)) :

20150216_171605.jpg

20150216_171600.jpg

Tylko gdzie mam go szukać ?

Podobno trzeba zdjąć nadmuch na nogi (pierwsza fotka lewy dolny róg)

Wymieniał to ktoś kiedyś ?

Jaka jest procedura ?
Trzeba przeprowadzać jakieś adaptacje ?
Jak trzeba to jak ?

Czy wystarczy tylko "odkręcić stary....przykręcić nowy i po zawodach" ?

Co działać z błędami:

00457 - Control Module for Network (J519)01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)

i
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) - http://a4-klub.pl/index.php?/topic/304652-klimatronic-08-blad-01330/#entry4328224

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Edytowane przez simon__75
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

V71 to silnik klapy dławienia powietrza. Idzie do niego jasno - niebieskie cięgno regulacyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po numerach wychodzi że to "Silniczek nagrzewnicy AUDI A4 B8 A5 K9749005 BEHR".....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie co sie z tym jeszcze robi ?
czy moze podlaczyc pod instalacje - nie wkrecajac go i zrobic mu testy "wykonawcze" z VCDSa ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zamontowaniu silnika nastawczego wykonać nastawy podstawowe układu klimatyzacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zamontowaniu silnika nastawczego wykonać nastawy podstawowe układu klimatyzacji.

Tak wiem ze truje....ale czy mógłbyś mi to tak na chłopski rozum wyjasnic jak sie to robi ?

Coś takiego się robi ?

[Audi A4 B6/B7] Kodowanie ,nastawy podstawowe i adaptacja klimatronika

Nastawy Podstawowe /Basic settings

Przed wykonaniem nastaw robimy skan, jeżeli pojawią się błędy kasujemy je i sprawdzamy ponownie czy powróciły jeśli tak usterki muszą zostać naprawione.

UWAGA jest to warunek konieczny aby wykonać nastawy podstawowe.

Przyczyny błędów muszą fizycznie zostać usunięte/ naprawione.

Brak zapisanych błędów w sterowniku.

Uruchamiamy silnik, kllimatyzację ustawiamy w tryb AUTO:

Wchodzimy w 04 - Basic Settings

Potwierdzamy

Wpisujemy numer grupy 001i klikamy [Go]

Czekasz i obserwujesz oraz słuchasz.

Wszystkie silniczki sterowania klap przejadą sobie od jednego końca do drugiego,w celu ustalenia pozycji krańcowych.

Po zakończeniu na ekranie pojawiają się w każdej pozycji zera (0).

Jest to znak, że nastawy podstawowe zakończyły się.

Jeszcze raz dla pewności sprawdzamy czy nie pojawiły się błędy i kończymy pracę VAG-a.

Od tej chwili możemy cieszyć się ponownie prawidłową pracą naszej automatycznej klimatyzacji.

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/119271-bledy-silnikow-klap-nagrzewnicy-rozmieszczenie-opis-nastawy-podstawowe/

Edytowane przez simon__75
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nastawy Podstawowe /Basic settings
Przed wykonaniem nastaw robimy skan, jeżeli pojawią się błędy kasujemy je i sprawdzamy ponownie czy powróciły jeśli tak usterki muszą zostać naprawione.
UWAGA jest to warunek konieczny aby wykonać nastawy podstawowe.
Przyczyny błędów muszą fizycznie zostać usunięte/ naprawione.
Brak zapisanych błędów w sterowniku.


Uruchamiamy silnik, kllimatyzację ustawiamy w tryb AUTO:
Wchodzimy w 04 - Basic Settings/ Nastawy podstawowe
Potwierdzamy
Wpisujemy numer grupy 001i klikamy [Go]
Czekasz i obserwujesz oraz słuchasz.
Wszystkie silniczki sterowania klap przejadą sobie od jednego końca do drugiego,w celu ustalenia pozycji krańcowych.



Przykładowa fotka !!!



odczyt_silnik.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za niezliczone pokłady cierpliwości do mojej osoby.



______________________________________________________________________


Dopadłem takową instrukcję dotyczącą silniczka V71

Link do fotki
https://drive.google.com/file/d/0BwENrS5gET9Rd2EyRmRPS09WSzQ/view?usp=sharing

Instrukcja%2Bwymiany%2Bsilniczka%2BV71.j

Umiejscowienie silniczka V71
Umiejscowienie%2Bsilniczka%2BV71.jpg


Temat z dzisiaj....
Chciałem wykonac nastawy podstawowe klimy i utknalem :/
Po wlaczeniu pokazało się coś takiego:
GO wciśniete....zero reakcji silniczków.
Przechwytywanie.JPG

Dopiero po kliknięciu ON/OFF/NEXT silniczki zaczely sie ustawiac.

Przechwytywanie1.JPG

iiiii zakończyć się nie chciało :/

Robiąc testy wyjść wyszlo ze V71 "nie reaguje"
Przechwytywanie2.JPG

Na innych silniczkach 1 wartość Count sie zmieniala. W tym przypadku stała w miejscu.

Co źle robie z tymi nastawami ????


_______________________________________________________________

Odświeżę temat (przed sobotnią robotą) odnośnie nastaw podstawowych.

Porcedura powinna wygladac tak:

"04 - Basic Settings
Potwierdzasz
Wpisujesz numer grupy 001
Czekasz i obserwujesz oraz słuchasz.
Wszystkie silniczki sterowania przejadą sobie od jednego końca do drugiego, żeby poznać pozycje krańcowe.

Po zakończeniu na ekranie pojawiają się w każdej pozycji zera (0).
Jest to znak, że nastawy podstawowe zakończyły się.
"

Jednak nic sie nie dzieje ...... całość opisana wraz ze zdjęciami wyżej .




__________________________________________________________________________________________

Dziś pierwsza próba wymiany V71 :/
Poległem.
Przedni silniczek wykręciłem. Tego za nim (interesującego mnie) nie dałem rady.
Jakie trzeba miec ręce żeby go wykręcić ????

20150328_130811.jpg

Edytowane przez simon__75
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oddałem auto do "szpecjalisty".
Ponoć jeden z silniczków "wypadł" z kolejki stad nie mogl byc sterowany i stad te bledy.
Podobno mial z tym troszke roboty bo (kolejny raz podobno) kazdy trzeba z osobna przypisywac itd.
Pisze to co mi mowil - sam sie na tym nie znam.....
Jedno jest pewne - silniczka nie wymieniał.
Do dziś mam z tym tematem spokoj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam czy mógł by ktoś sprawdzić dokładny numer silniczka „Silnik nastawczy klapy dławienia v71” dla audi a4 b8 2011 r. 

Edytowane przez kasia_84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...