Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cykanie w silniku BDH


Aron21

Rekomendowane odpowiedzi

Siema . Kupilem niedawno B6 z 2.5TDI V6 180Km . Kod silnika BDH

Auto jest od doktora który posiadał auto od 8 lat . Ori przebieg 277Tyś km . Przy 120tyś poprzedni właściciel przy wymianie rozrząu wymieniał profilaktycznie wałki oraz pompe .

Na początku myślałem że to wina złego oleju gdyż zawsze lał Motul 5w40 a ostatni raz zalal 10W40 Liqui Moly . Wymieniłem olej na Motula 5w40 lecz nie robiłem płukanki ze względu że postanowiłem zalać ten olej i wymienić go po 5000km . Niestety cykanie nie ustało . Zrobiłem już 600km na tym oleju i nic żadnej zmiany .

To cykanie dochodzi od strony kierowcy i to dopiero jak staniemy z boku auta . Jak staniemy przed to nawet nic nie słychać żeby coś cykało .Najbardziej słychać jak się przystawi głowę obok koła . Auto jutro wieczorkiem oddaje na wymiane rozrządu tylko obawiam się że mogą to być już szklanki .

Wiadomo filmik nie odwzorowuje tego samego dzwięku ale może ktoś już coś takiego miał .

https://www.youtube.com/watch?v=zPxPU81NkRc&feature=youtu.be

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy 120tyś poprzedni właściciel przy wymianie rozrząu wymieniał profilaktycznie wałki oraz pompe .

Wymieniła profilaktycznie walki i pompe?...pompe paliwa?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba pompe paliwa . Bo jak to on twierdzil. Przy 120tys robil duzy rozrzad .... I w ksiazce servisowej ma wpisane wymiana tych rzeczy . Ogolnie auto bardzo zadbane i serwisowane do 07.2014r . Gosc zapomnial ze wymienial rozrzad przy 200tys . Bo jak to sam mowil to byl taki maly rozrzad to nie pamietal . Olej co 15tys wymienial . Wnetrze auta wyglada na min.100tys takze przy pielegnacji wnetrza jak i silnika pieniadze raczej roli nie graly

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A cholera wie hehe . A co sadzicie od czego moze byc to cykanie ? Popychacze ? A moze lancuch ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma łańcucha,jest na pasku

Ja tam nie słyszę,zeby jakoś inaczej chodził,moze troche twardo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest łańcuszek...na pompie oleju.

Kolego moje BDG cyka bardzo podobnie. A bdg i BDH to bardzo podobne jednostki. Norma euro4. Wiec wydaje mi się ze ten typ tak ma...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest łańcuszek...na pompie oleju.

Kolego moje BDG cyka bardzo podobnie. A bdg i BDH to bardzo podobne jednostki. Norma euro4. Wiec wydaje mi się ze ten typ tak ma...

A jednak przyczyną okazał się 6 Wtrysk :)

Dzięki lekarskim słuchawkom okazało się że jeden z nich głośniej pracuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam to samo tylko od strony pasażera taki dziwny dzwoniący stukot myślicie ze to może być tez wtrysk? co innego może dzwonic od tej strony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam to samo tylko od strony pasażera taki dziwny dzwoniący stukot myślicie ze to może być tez wtrysk? co innego może dzwonic od tej strony?

U mnie mechanik sprawdzał słuchawkami lekarskimi ale nie był do końca pewny czy to napewno to . Jednak jak podpiełem Vaga i sprawdziłem grupe 14-15 o ile dobrze pamiętam ( może być 13-14 ) w silniku to się okazało że ten właśnie wtrysk zapodaje ponad 2.5mg a w maxie powinno być 1.0 a najlepiej jak najbliżej 0.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

mam podobny problem tylko w silniku AKN, w tle normalnych odglosow slychac stukanie,dochodzi z glowicy po stronie kierowcy,

czestotliwosc wydaje sie wskazywac na jakis problem w rozrzadzie albo wtrysk. Wymienialöem wlasnie walki rozrzadu, cala hydraulike dzwignie popychaczy...no i co tak jeszcze sie dalo. Po zlozeniu zaczal tak dziwnie klekotac.

Posluchajcie Panowie i ...moze ktos ma jakiegos pomysla albi podobne doswiadczenie

www.youtube.com/watch?v=j-pPe2Rw0Zs

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

mam podobny problem tylko w silniku AKN, w tle normalnych odglosow slychac stukanie,dochodzi z glowicy po stronie kierowcy,

czestotliwosc wydaje sie wskazywac na jakis problem w rozrzadzie albo wtrysk. Wymienialöem wlasnie walki rozrzadu, cala hydraulike dzwignie popychaczy...no i co tak jeszcze sie dalo. Po zlozeniu zaczal tak dziwnie klekotac.

Posluchajcie Panowie i ...moze ktos ma jakiegos pomysla albi podobne doswiadczenie

www.youtube.com/watch?v=j-pPe2Rw0Zs

pozdrawiam

No powiem Ci że u ciebie to już jest grubo . Wtryski możesz sprawdzić Vagiem czy to faktycznie one grupa 13-14 ale nie wydaje mi się żeby to były one , w sumie podczas wymiany wałków mogli sprawdzić Ci wtryski bo i tak były zdemontowane to byś już wiedział .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...