dliwski 12 Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 no właśnie - jeden padł i chcę go wymienić, mam już od gwertego silniczek i chciałem przełożyć, ale nie wiem jak wyjąć ten uszkodzony z lampy. Wyjąłem lampę, silniczek od razu się ukazał wewnątrz i jak próbuję go wyjąć pod lekkim kątem to lekko wychodzi ale dalej nie chce się ruszyć i mam wrażenie że jak mocniej pociągnę to go wyrwę i będzie kicha - jest na to jakiś sprawdzony sposób, coś trzeba najpierw zrobić żeby go wyjąć bez problemów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fanthomas18 1 Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Przecież Ci tłumaczyłem jak krowie na rowie Przyjedź z tą lampą do mego miejsca pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dliwski 12 Opublikowano 20 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Twój sposób nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo15005 2 Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 przekrecasz silniczek w strone ktora mozesz i dopiero pozniej pod katem wyjmujesz zeby glowka zeszla z odblysnika. Chwile pokrecisz i obczaisz o co chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fanthomas18 1 Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 To po prostu Twoje zdolności nie działają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolas123321 2 Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Najlepiej w vagu ustawic górne połozenie silniczków(max wysuniete). Nastepnie przekrecasz silniczek, wyciągasz nieco i przekrecasz go tak by kulka na końcu poszła w dół (stojąc z przodu auta patrzac na silniczek popatrz na koło przednie i przekręć nim tak jak by koło kreciło sie w przód a silniczek jest piastą). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booolek 10 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Przekręcasz silniczek w prawo (zgodnie z ruchem wskazówek zegara) kiedy przekręcisz na tyle ze odblask bedzie luzny to przyciągnij go na maksa do siebie,tak jak sciaga go silniczek kiedy ustawisz go na max w dół. następnie musisz juz sam silniczek odgiąć tak żeby główka od niego wyszła z zaczepu na odblasku. Główka silniczka z odblasku wychodzi w dół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się