Skocz do zawartości
IGNOROWANY

jak wyjąć silniczek regulacji lamp polift?


dliwski

Rekomendowane odpowiedzi

no właśnie - jeden padł i chcę go wymienić, mam już od gwertego silniczek i chciałem przełożyć, ale nie wiem jak wyjąć ten uszkodzony z lampy. Wyjąłem lampę, silniczek od razu się ukazał wewnątrz i jak próbuję go wyjąć pod lekkim kątem to lekko wychodzi ale dalej nie chce się ruszyć i mam wrażenie że jak mocniej pociągnę to go wyrwę i będzie kicha - jest na to jakiś sprawdzony sposób, coś trzeba najpierw zrobić żeby go wyjąć bez problemów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przekrecasz silniczek w strone ktora mozesz i dopiero pozniej pod katem wyjmujesz zeby glowka zeszla z odblysnika. Chwile pokrecisz i obczaisz o co chodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej w vagu ustawic górne połozenie silniczków(max wysuniete). Nastepnie przekrecasz silniczek, wyciągasz nieco i przekrecasz go tak by kulka na końcu poszła w dół (stojąc z przodu auta patrzac na silniczek popatrz na koło przednie i przekręć nim tak jak by koło kreciło sie w przód a silniczek jest piastą).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekręcasz silniczek w prawo (zgodnie z ruchem wskazówek zegara) kiedy przekręcisz na tyle ze odblask bedzie luzny to przyciągnij go na maksa do siebie,tak jak sciaga go silniczek kiedy ustawisz go na max w dół.

następnie musisz juz sam silniczek odgiąć tak żeby główka od niego wyszła z zaczepu na odblasku.

Główka silniczka z odblasku wychodzi w dół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...