karolas123321

Pasjonat
  • Zawartość

    272
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O karolas123321

    Informacje

    • Imię
      Karol
    • Lokalizacja
      BI

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Limuzyna
    • Rocznik
      2001
    • Silnik
      1.8
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. karolas123321

      Kolego to słabo z tym immo sie orientowałeś, bo to najmniejszy problem.
    2. karolas123321

      Wczoraj jechałem trasę ponad 100km w jedną stronę a poźniej sprowrotem i cisnąłem i po 180 zeby sprawdzić doładowanie i cały czas chodził dobrze mimo, ze był dobrze rozgrzaby, Jutro rano wezme laptop i sprawdzę z rana jak to wygląda. Wydaje mi się, ze jakis czujnik przekłamuje odczyt gdy ma dużą temperaturę otoczenia. Geometria nie zacina się na pewno to już sprawdzałem i czy zimny czy zgrzany to sztanga chodzi tak samo.
    3. karolas123321

      Kamil, pojawiła sie zagadkowa sprawa. ochłodziło sie i samochód zaczął jechać jak głupi. trzyma równe doładowanie do samego końca, turbo wstaje szybko i trzyma do końca. Co może limitować boost/paliwo ze względu na temperaturę? Czujnik EGT taczej jest sprawny bo podglądałem parametry wypalania dpf i tam odczyty są prawidłowe. Czujnik temperatury pokazuje na blacie prawidłowo, ale ewidentnie anomalia pochodzi od temperatury.
    4. Zobacz ofertę Gruszkę turbo do BRD, CAHA, CAGA Jak w temacie kupię gruszkę do BRD, CAHA, CAGA i podobnych guszka z plastikową bańką z czujnikiem pod kostkę na 3 piny. Musi być szczelna i mieć sprawny czujnik. Dodający karolas123321 Wysłano 21.09.2018 Kategoria Audi A4 B6/B7
    5. karolas123321

      Gruszkę turbo do BRD, CAHA, CAGA

      Jak w temacie kupię gruszkę do BRD, CAHA, CAGA i podobnych guszka z plastikową bańką z czujnikiem pod kostkę na 3 piny. Musi być szczelna i mieć sprawny czujnik.
    6. karolas123321

      Czy ktoś wie jaki wpływ na działanie n75 ma czujnik w gruszce turbo? Czy ktoś ma jakieś pomiary odnośnie niego? Doszedłem, ze to czujnik halla dochodzi tam napiecie 5v i gnd a na 3 wyjsciu jest sygnał u mnie jest staly i nie zmienia sie podczas poruszania sztanga. Nie wiem jednak jaki ma on wpływ na cały układ bo nawet po jego odpięciu nie wywala błędu.
    7. karolas123321

      Logów nie robiłem jak trzeba to zrobie napisz tylko jakie logi. Ale jezdziłem na prawym z kompem i żądanie z ECU jest i nie osiąga zadanego parametru jak wypala DPF to osiąga. VNT w turbinie chodzi ladnie i płynnie czy gorący czy zimny. Po zrobieniu bajpasa nie przeładowuje tylko ładuje max 1.5 bara i nawet czasem poszarpuje z pedałem w podłodze i wtedy maf idzie za mapem ładnie. Jak wypala dpf to wtedy przeładowuje. Nie bylo raczej programu, mam wyciągniety wsad to mogę wrzucić jak da się to ocenić. Cegła jest na miejsu i jest raczej nowa bo wypala sie dość rzadko co jakieś 350km i mało jest popiołu. Tam na tej gruszce od turbo jest potencjometr i ja bym to nawet pomierzyl i sprawdził czy tam są poprawne wartości w skrajnych położeniach ale nigdzie nie mogę znaleźć danych jakie wartości mają być. Poza tym chyba i tak ten czujnik jest w moim sterowniku nie używany bo po odpięciu nie dostaję błędu. Niby grupa 43 pokazuje jego wartości ale dane tam są zamrożone.
    8. Witam Panowie i Panie. Spotkał mnie dziś przykry fakt, ze coś w BRD zaczyna niedomagać. Sprawa wygląda tak, ze auto niedoładowuje w normalnej jezdzie. Wręcz wyrzuci błąd P299 na 4,5,6 biegu. Maksymalne doładowanie to 0.8. Co zostało sprawdzone: Wymieniony N75, bez zmian choć turbo lepiej wstaje, posprawdzane podcisnienia: sprawne. Gruszka w turbo dobra nie ucieka podcisnienie. Zrobienie bajpasa na gruszkę powoduje, ze turbo pozniej wstaje ale ładuje 1.5b i wtedy map idzie za mafem. Kiedy w takim trybie wypala dpf wywala błąd przeładowania w normalnej jezdzie nie przeładowuje. Czy ktoś ma jakiś pomysł czego się czepnąć? Wydaje mi sie, ze moze ktoś przestawił gruszkę od turbo i trzeba regulować sztangę, lub może zaślepić egr na próbę?
    9. karolas123321

      Co taki test miałby na celu? Przecież jest niewykonalny w tym systemie zasilania paliwem.
    10. karolas123321

      Maske a4 b5 lift LY7W

      Kupie maske w kolorze LY7W najlepiej gotową do założenia.
    11. karolas123321

      U mnie tez jest ten problem, na dniach rozbiorę turbawkę i zobaczę czy nie przeładowuje. Kamil możesz mieć rację z tym, ze kierownice zacinają sie tylko w wysokiej temp. Mam wrażenie, ze u mnie tak sie dzieje bo póki nie złapie temp to zawsze idzie jak głupi. Inna sprawa ile powinno ładować sprawne brd? 1,5bara?
    12. karolas123321

      Tylko to sprzegło sachs odpowiada lukowi o innym numerze jak podałeś 624330800
    13. karolas123321

      kolego Marcinie czy to jest pewne? Bo jest tez zestaw sachs o numerze 3000951844 to zamienny zestaw? Jest duzo droższy.
    14. karolas123321

      Panowie, czy da się bez rozbierania stwierdzić jakie sprzęgło kupić do BRD?
    15. karolas123321

      Na filmach na yt zmiana jezyka jest robiona po podaniu płyty z europą wschodnią wiec myślę, że płyta spokojnie wystarczy.