Skocz do zawartości

kokojumbo123

Pasjonat
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kokojumbo123

Informacje

  • Imię
    P
  • Miasto
    zach-pom

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kokojumbo123

0

Reputacja

  1. Zamowilem zamek i te klipsy do panelu drzwi. Ech bedzie zabawy na weekend.
  2. Hej mi tez chyba pekla ta sprezynka. Objaw taki, ze po otwarciu drzwi nie moge ich zamknac (jakby drzwiami o sciane walil ;-) ). Psikalem w ten rygiel cx80 ale nie pomoglo. Mozna wymienic sprezynke czy trzeba caly zamek ?
  3. Czesc Panowie, mam wlasnie taki sam problem. Wypsikalem telfon cx80 w ten zatrzask/zapadke/jezyczek i nie odbija do konca (tak do polowy). Zeby zamknac drzwi musze ten zatrzask recznie przesunac trzymajac pociagnieta klamke. Wiecie jak to moze naprawic ? jakas sprezynka ? ciegno ?
  4. Witam, na FiS wywala mi komunikat po wlaczeniu swiatel "rear left lamp". Zarowki wymienione, wszystkie swieca, kostka przeczyszczona, dalej komunikat świeci. Co istotne, nie pokazuje się na FIS informacja o otwartej pokrywie bagaznika. Komunikaty o otwartej masce i wszystkich drzwiach normalnie sie pokazuja. Gdzie szukac przyczyny ? Wiazka gdzies sie przetarla i dotyka metalu ? Dzieki za pomoc.
  5. Witam, na FiS wywala mi komunikat po wlaczeniu swiatel "rear left lamp". Zarowki wymienione, wszystkie swieca, kostka przeczyszczona, dalej komunikat świeci. Co istotne, nie pokazuje się na FIS informacja o otwartej pokrywie bagaznika. Komunikaty o otwartej masce i wszystkich drzwiach normalnie sie pokazuja. Gdzie szukac przyczyny ? Wiazka gdzies sie przetarla i dotyka metalu ? Dzieki za pomoc.
  6. Okazało się, że podczas nakładania wajchy na trzpień wyskoczył bolec mechanizmu z gniazda (ta dziura w cylinderku). Zaciągnięcie ręcznego powodowało obracanie calego mechanizmu, a nie tylko śruby. Musiałem rozłożyć i złożyć, ale już działa dobrze.
  7. Witam, regenerowalem tylny lewy zacisk (byl zapieczony tloczek na amen). Zacisk zalozony i odpowietrzony (tutaj wyrazy uznania dla użytkownika Dev za fachową pomoc, dzięki jego instrukcjom żadnych problemów z odpowietrzeniem zacisku nie bylo). Heble działają pięknie, tłoczek odbija, tarcze równo się ścierają. Po paru dniach przypomniałem sobie, że ręczny trzeba sprawdzić. O dziwo nie łapie przy lewym kole. Dobrałem się przez zapalniczkę i podłokietnik do regulacji ręcznego (była ustawiona w prawidłowej pozycji). Zaciągam ręczny, i tylko haczyk z prawej strony ciągnie linkę, w lewym kole nieznacznie (nie ciągną razem do przodu). Pomyślałem, że mechanizm nie działa, (ta wajcha przy zacisku). Sprawdzałem, ją czy dziala przy składaniu i działała. Ku mojemu zdziwieniu przy zaciągnięciu ręcznego ta wajcha przy zacisku ze sprężyna pracuje, i dobija do końca. Wychodzi na to, że tłoczek nie przesuwa się do tarczy i nie daje "oporu" mimo sprawnego mechanizmu "na zewnątrz" zacisku. Ktoś kto regenerował da jakąś rade co moglem spieprzyć? Przy ręcznym wewnątrz cylinderka filozofii wielkiej nie widziałem (linka ciągnie wajchę, obraca śrubę, śruba wykręca tłoczek i dociska do tarczy). A jednak coś musiałem popsuć ?‍♂️ jest możliwość ze cos odwrotnie założyłem i zamiast wykrecac tloczek to go wkreca? Pewnie będę rozbieral go znowu ale chciałem pomoc gdzie blad zrobilem.
  8. Czyli jak ? Odkrecic srube i potem nakrecic nakretke a sruba ma wystawac czy jak ? EDIT: Dobra jestem debilem, nie bylo pytania.
  9. Nie będę zaciskał przewodów bo wiem, że mogą się rozwarstwiać. Rozumiem, ze pedał wciśnięty do podłogi i podeprzeć? Bo jak odkrece przewód i wcisnę to pedał się zapadnie. Nie będzie płyn wyciekał powoli z przewodu?
  10. Wymieniam tłoczek hamulcowy i te wszystkie uszczelki. Jak odkrece przewód hamulcowy od zacisku to czym go uszczelnić żeby płyn nie wyciekał ?
  11. Hej Dev pytanie trochę inne. Czytalem twoje wpisy na temat hamulcow, wymiany jakie prowadnice smarowac i czym. Wiem, ze do smarowania tloczkow uzywa sie Ate bremsztyliger a do innych części ktore nie maja kontaktu z płynem hamulcowym ate plastitube. Moje pytanie: jak wymieniam klocki, czyszcze tloczki szmatka ladnie i smaruje tym bermsztyliger gume i ten wystajacy fragment cylinderka? Odkrecic tloczek bardziej i go nasmarować? Czy to sie smaruje tylko przy regeneracji tloczkow? Bede wdzięczny za odpowiedz.
  12. Hej kolego, mam ten sam problem co autor postu. Wymienilem prawa lampe i okazalo sie, ze silniczek regulacji lampy (valeo, zielony trzpien z kulka) nie pasuje. Jest jakby za krotki identycznie jak u autora postu na zdjeciach. Wymieniona lampa niby Valeo. Porownywales dwa silniczki? Wiesz moze jaki powinien pasowac? Pozdrawiam
  13. Gdzies wyczyatalem, ze wymiana pompy to godzina do 1,5 pracy dla mechanika samochodowego, dlatego wydawalo mi sie, ze troche ze mnie sciagnal. Zszedl z ceny troche takze jest ok. Pompke i uszczelke dalem od siebie. Jedyne co dodal to pewnie opaski zaciskowe. Podobno ok. Hamule jak najbardziej ok, pedal nie twardnieje a i mam wrazenie ze auto zyskalo troche mocy (mozliwe to?). Jeszcze raz dzieki za pomoc. Jednak zauwazylem cos czego wczesniej nie bylo. Jak auto postoi niepalone 2-3 dni na -10 stopni to zdecydowanie gorzej odpala niz wczesniej w nazwijmy to "ekstremalnych" warunkach. Musze krecic kluczykiem z 5-8 sekund. Wczesniej w takich warunkach 3-5s. Wina pompy ? Auto swiezo po wymianie oleju, filtra oleju, filtra powietrza i filtra paliwa.
  14. Machanik za sama robocizne (wymiana vacum) policzyl 300zl. Za duzo czy odpowiednia cena ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...