Skocz do zawartości

KlejnotNilu

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KlejnotNilu

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Miasto
    HH/CG

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

344 wyświetleń profilu

Osiągnięcia KlejnotNilu

0

Reputacja

  1. Czy poradziłeś sobie z błędem 17536 (uboga mieszanka - check engine)? Jeśli tak, to co pomogło?
  2. Spróbuje może jutro zamienić silniczki stronami może coś by to dało
  3. ale tez odstęp miedzy tym białym mocowaniem gdzie wchodzi szpilka a szpilka jest mniejszy, bo nie jest tak wyciągnięta lampa jak po lewej by trzeba bylo
  4. W drugiej jest właśnie inny z biala szpilka
  5. jak nie będzie wyciągnięty na Maxa to lewo będzie świeciło jeszcze niżej... on powinien jeszcze się dać dalej wyciągnąć żeby ustawić równo światła ale już się nie da kręcić dalej właśnie
  6. W takim razie żeby były dobrze ustawione światła musiałbym odłączyć silniczek tak jak na zdjęciu w pierwszym poście, bo z silniczkiem nie da się wyżej dać światła bo ta zielona "szpilka" jest za krotka i uniemożliwia cofniecie lampy dalej. Musiałbym mieć jakiś silniczek z dłuższa "szpilka" na to wychodzi, nie wiem jak to możliwe bo przecież reflektor valeo i silniczek do tej lampy valeo ? Ma ktoś jakiś pomysł gdzie znaleźć dłuższa ta zielona "szpilke" lub cały silniczek?
  7. Mógłby ktoś mi powiedzieć czy są dobrze ustawione? Wydaje mi się ze lewy za nisko czyli ten dzisiaj robiony dodam ze nie da się go już bardziej podnieść w regulacji ręcznej. Odległość ok 5m od ściany.
  8. Cześć mam problem z silniczkiem regulacji reflektora (wysokości świateł) Wczoraj ustawiłem światła na stacji kontroli pojazdów i są ustawione w pozycji 0 tak jak powinny być Dzisiaj zauważyłem ze elektryczny regulacja świateł w lewym reflektorze nie działa wiec podniosłem maskę i zobaczyłem ten silniczek i moim ocza uzakal się ten obraz: Widać tutaj ze ewidentnie ta zielona szpilka od silniczka nie trafia w te białe wejście gdzie powinna być i brakuje spokojnie z 1cm. Wyjąłem silniczek rozkręciłem bo myślałem ze ta szpilkę da się bardziej wyciągnąć ale niestety nie jest już na Max wyciągniętą. Czy powinienem cofnąć reflektor tym manualnym ustawieniem, żeby nie brakowało i zamocować ta szpilkę od silniczka w tym białym wejściu ?Bo jeśli tak to znowu światła będą ustawione źle, a żeby ustawić je znowu dobrze to będzie brakowało ten 1cm i nie będzie można ustawić świateł w prawidłowej pozycji czy się mylę? Jak rozwiązać ten problem?
  9. Poleci ktoś z czystym sumieniem jakiegoś dobrego mechanika w Grudziądzu, co zna się na audi/vag?
  10. Ok dzięki za info, a co z tym czujnikiem temperatury w chłodnicy G83? Gdzie znajduje się dokładnie? Powinienem go wymienić czy może jest kostka poluzowana? Temperaturę pokazuje mi niby ok bo 90 stopni na rozgrzanym zawsze, a na vagu do 100 stopni. Mam jeszcze pytanie jaki odczyt powinien być przy odłączonym przepływomierzu z kostki? Zeby się upewnić ze to na pewno wina przepływomierza.?
  11. Mógłby ktoś rzucić na to okiem? (Audi A4 B6 2.0 130km ALT) STATYCZNE: Grupa 032, 033, 002: http://vaglog.pl/log_252318.html DYNAMICZNE: Grupa 032, 033, 002: http://vaglog.pl/log_252319.html Bledy wykasowane to: 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Pomoże mi ktoś?
  12. Mógłby ktoś rzucić na to okiem? STATYCZNE: Grupa 032, 033, 002: http://vaglog.pl/log_252318.html DYNAMICZNE: Grupa 032, 033, 002: http://vaglog.pl/log_252319.html
  13. A co z sonda? Przecież powinna mieć napięcie do 1V max. Jak sprawdzić ten czujnik gdzie on dokładnie się znajduje? Co do nieszczelności gdzie powinienem ich szukać?
  14. Po dzisiejszym sprawdzeniu błędów w VCDS-Lite: Address 01: Engine Labels: 06B-907-557-ALT.LBL Controller: 8E0 907 557 Component: 2.0L R4/5VS 0006 Coding: 0011501 Shop #: WSC 63351 VCID: EEAFCDBBB98F 2 Faults Found: 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Readiness: 0000 0000 Nie bardzo wiem co jest winne pojawieniu się błędu 17698 ,ale 17536 myślę ze to chyba sonda lambda, wiec sprawdziłem bloki 033 i 036. Na 36 jest napięcie kolo 0,6 czyli chyba ok przy prawie 90 stopniach bez wchodzenia na obroty. Poniżej przesyłam screeny z testu 033. Wyniki moim zdaniem totalnie nieprawidłowy, ale chce się poradzić czy już powinienem wziąć się za jej wymianę. Test robiony przy 90 stopniach bez wchodzenia na obroty. Test zrobiony przy 2k obrotów tez 90 stopni.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...