marcinbie 1 Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Witam, przymierzam się do wymiany intercoolera ponieważ trochę się spocił delikatnie puszcza. Pytanie czy trzeba odkręcać zderzak ? Czy wystarczy podejśc od dołu do niego ? Moze ma ktroś jakiś pomocny rysunek zdjęcia. Chce tez wyczyścić EGR tylko czy po rozkręceniu EGR będe musiał wymienić jakieś uczelki. Jęsli tak to czy dostanę w sklepie motoryzacyjnynym coś takiego. I ile ma byc tych uszczelek i jakie? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sosenka 0 Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Do wymiany intercollera musisz zdjąć zderzak co do egr niewiem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Trochę zaangażowania... Masz temat podwieszony jak wół, a Ty pytasz... http://a4-klub.pl/index.php?/topic/52512-b6-awx-wymianaczyszczenie-zaworu-egr-i-kolektora-dolotu/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FORA3 1 Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Do EGR uszczelka 069131547D 32mm i oring N90927302 62x3 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinbie 1 Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 wielkie dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Jesli icek jest zaoliwiony to wcale nie oznacza ze jest nie szczelny. Przed kupnem wyciągnij stary i sprawdz go cisnieniowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinbie 1 Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Jesli icek jest zaoliwiony to wcale nie oznacza ze jest nie szczelny. Przed kupnem wyciągnij stary i sprawdz go cisnieniowo. Kupiłem już używke i wymieniłem. śladoe ilości oleju były w nim ale wizualnie intercooler był zapchany takim brudnym olejem tak jakby puszczał i i lało sie po nim. Wiadomo nie było to świerze ten olej juz był taki przyschnięty. tylko dołem trochę mokry. Także chyba nie ma sesnu go sprawdzać i czyszcić . Jesli icek jest zaoliwiony to wcale nie oznacza ze jest nie szczelny. Przed kupnem wyciągnij stary i sprawdz go cisnieniowo. Kupiłem już używke i wymieniłem. śladoe ilości oleju były w nim ale wizualnie intercooler był zapchany takim brudnym olejem tak jakby puszczał i i lało sie po nim. Wiadomo nie było to świerze ten olej juz był taki przyschnięty. tylko dołem trochę mokry. Także chyba nie ma sesnu go sprawdzać i czyszcić . A jęsli chodzi o EGR to jeszcze nie zabierałem się za czyszczenie , ściągłem tylko rure z niego i patrzyłem w jakim stanie jest. Mały nalot jest prześwit jeszcze duży aczkolwiek musze kupić uszczelnienia i wyczyszcze go , jak się cieplej zrobi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Olej w dolocie to objaw a nie przyczyna.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się