Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Siadła pompa wtrysku czy możliwe zatarcie silnika?


orgia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
Zacznę od początku. Jechałem ostatnio do Gdańska i nagle auto przestało reagować na gaz i stanąłem... oczywiście laweta szmery bajery i auto zostało zawiezione do pobliskiego mechanika, który stwierdził pompę wtrysku (oczywiście najpierw było sprawdzane wszytko inne czy nie zatarty i itp ale olej był i komputer pokazał zły kąt wtrysku).
Pierwszym krokiem mechanika było sprawdzenie sterownika lecz po oględzinach stwierdził że bardziej opłaca mi się wymieniać niż regenerować pompę (jakiś wtrysk w pompie siadł <-- nie wiem nie znam się jakoś tak mi tłumaczył) , w każdym razie wymienił pompę.
Po wymianie pompy auto ponoć od razu odpaliło (niestety nie byłem na miejscu gdyż do okolic Gdańska ma ponad 350 km...) i chciał jechać na elektroniczne ustawienie wtrysku. Jednak gdy tylko auto sie zagrzało silnik przestał pracować. Dzieje siętak w kółko.. na zimnym chodzi, gdy się na grzeje gaśnie... Tego mechanika diagnoza, że niby silnik się przytarł... Dlatego mam pytania:
1. Jakie wg WAs mogą być przyczyny?
2. Czy przy awarii pompy mogłem przytrzeć silnik ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AD1)Zapytaj się jakie błędy komputer wskasuję,bo na bank musi coś wyskakiwać najlepiej jakie były od początku.Takie pytanie starą pompę nadal masz?i ile kosztowała używka?

AD2 pompa ma tyle do zatarcia silnika że nadal poda paliwo jak auto przegrzane ☺a jak pompa siadła to napewno kontrolka od świec mrygała?tylko pytanie jakie tam błędy wyskoczyły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mówiłeś mechanikowi że chcesz robić po taniości, ja wolałbym regenerować swoją (koszt kolo 2 tys) niż kupić używkę ciekawe czy długo pojeździ, nie wydaje mi się żeby silnik się zatarł od pompy :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach