artur100g Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 Witam, w moim afn-ie 97 rok pada mi chyba przegub wewnetrzny i dodatkowo oba zewnętrzne. Pomyslałem,że zamiast wywalić tyle kasy na nowe przeguby to może wsadzić półosie z V6. Jak to pasuje? Jakie graty bedą dodatkowo potrzebne? Pewnie również zwrotnice będą do wymiany? Jak z trwałością takich wiekszych przegubów? Heble mam standard. Ma ktoś jakieś doświadczenia w tym zakresie?
damian88bk Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 Musisz też wymienić zwrotnice. Wkładałem kiedyś komplet do A4 B5 lifta AFN z passata b5fl 130 KM 5 biegów to były właśnie potrzebne półosie ze zwrotnicami ale ja mialem z innnego swojego auta ściągnięte jakbym miał kupić niewiadomo skąd to bym sie nie pchał bo trzeba się liczyć że niewiadomo jak w zwrotnicach łożyska a duże przeguby też nie są chyba jakoś specjalnie mocniejsze niż małe. Może lepiej pomyśl żeby kupić 2 półosie z polifta (były na grubszym wałku) w dobrym stanie bo nowe dobre przeguby też trochę kosztują (w razie jakbyś szukal mam jakieś tam z przed i polifta do AFN półosie )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się