Jump to content

Magdalenah

Klubowicze
  • Content Count

    440
  • Joined

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

12

About Magdalenah

Informacje

  • First name
    Maggie
  • Location
    EZG

Car

  • Car model
    Honda
  • Car body
    Hatchback
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.4
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

1,368 profile views
  1. Magdalenah

    A4 B8

    Magdalenah
  2. Magazyn AutoBild Allrad opublikował wyniki plebiscytu czytelników na najlepszy "Samochód z napędem na cztery koła 2019 roku". Konkurencja była spora, bo w jego ramach zaproponowano dwieście jedenaście modeli z czterdziestu trzech marek w dziesięciu kategoriach. Czytelnicy oddawali głos na swojego faworyta w każdej kategorii pojazdu. Audi zdobyło najwięcej głosów czytelników w następujących kategoriach : - w kategorii „Off-roader i SUV do 35 000 euro” Audi Q2 zdobyło pierwszą pozycję wśród trzydziestu czterech rywali. - Audi Q5 znalazło się na czele tej kategorii od 35 000 do 50 000 euro, pozostawiając za sobą dwudziestu ośmiu rywali. - w kategorii „All-Wheel Crossover” - podium zdobyło Audi A6 allroad quattro. - w kategorii „All-Wheel Hybrids and Electric” zwyciężyło Audi e-tron, pokonując dwudziestu czterech konkurentów. Sportowy, pełnowymiarowy SUV napędzany jest silnikiem elektrycznym na każdej osi, zapewniając idealne źródło mocy dla bardzo precyzyjnego, ultraszybkiego elektrycznego napędu na wszystkie koła. System ten zapewnia ciągłą i w pełni zmienną regulację idealnego rozkładu momentu napędowego między dwie osie - w ułamku sekundy. „Bardzo się cieszymy z aż czterech nagród. Są one potwierdzeniem naszej wiedzy i doświadczenia w dziedzinie napędu quattro, które budowaliśmy przez wiele lat” – mówi Hans-Joachim Rothenpieler, członek zarządu AUDI AG odpowiedzialny za rozwój techniczny. „Szczególnie jesteśmy dumni z nagrody dla modelu Audi e-tron. Nasz w pełni elektrycznie napędzany SUV przeniósł napęd na cztery koła w erę elektryczności, wyznaczając nowe standardy w zakresie prowadzenia, przyczepności i bezpieczeństwa.” Audi wygrywa w czterech kategoriach nagród przyznawanych przez czytelników magazynu, który jest najlepiej sprzedającym się w Europie i przeprowadza ten plebiscyt od 2002 roku. Tylko w ciągu ostatnich dziesięciu lat modele marki zdobiły najwyższy stopień podium siedemnaście razy, w tym trzykrotnie A6 allroad quattro. Audi Q5 zdobyło jedną nagrodę w 2017 roku. Nagrody zostały wręczone w Axel Springer Haus w Berlinie. Zobacz cały artykuł
  3. Magazyn AutoBild Allrad opublikował wyniki plebiscytu czytelników na najlepszy "Samochód z napędem na cztery koła 2019 roku". Konkurencja była spora, bo w jego ramach zaproponowano dwieście jedenaście modeli z czterdziestu trzech marek w dziesięciu kategoriach. Czytelnicy oddawali głos na swojego faworyta w każdej kategorii pojazdu. Audi zdobyło najwięcej głosów czytelników w następujących kategoriach : - w kategorii „Off-roader i SUV do 35 000 euro” Audi Q2 zdobyło pierwszą pozycję wśród trzydziestu czterech rywali. - Audi Q5 znalazło się na czele tej kategorii od 35 000 do 50 000 euro, pozostawiając za sobą dwudziestu ośmiu rywali. - w kategorii „All-Wheel Crossover” - podium zdobyło Audi A6 allroad quattro. - w kategorii „All-Wheel Hybrids and Electric” zwyciężyło Audi e-tron, pokonując dwudziestu czterech konkurentów. Sportowy, pełnowymiarowy SUV napędzany jest silnikiem elektrycznym na każdej osi, zapewniając idealne źródło mocy dla bardzo precyzyjnego, ultraszybkiego elektrycznego napędu na wszystkie koła. System ten zapewnia ciągłą i w pełni zmienną regulację idealnego rozkładu momentu napędowego między dwie osie - w ułamku sekundy. „Bardzo się cieszymy z aż czterech nagród. Są one potwierdzeniem naszej wiedzy i doświadczenia w dziedzinie napędu quattro, które budowaliśmy przez wiele lat” – mówi Hans-Joachim Rothenpieler, członek zarządu AUDI AG odpowiedzialny za rozwój techniczny. „Szczególnie jesteśmy dumni z nagrody dla modelu Audi e-tron. Nasz w pełni elektrycznie napędzany SUV przeniósł napęd na cztery koła w erę elektryczności, wyznaczając nowe standardy w zakresie prowadzenia, przyczepności i bezpieczeństwa.” Audi wygrywa w czterech kategoriach nagród przyznawanych przez czytelników magazynu, który jest najlepiej sprzedającym się w Europie i przeprowadza ten plebiscyt od 2002 roku. Tylko w ciągu ostatnich dziesięciu lat modele marki zdobiły najwyższy stopień podium siedemnaście razy, w tym trzykrotnie A6 allroad quattro. Audi Q5 zdobyło jedną nagrodę w 2017 roku. Nagrody zostały wręczone w Axel Springer Haus w Berlinie.
  4. Magdalenah

    Audi R8 V10 Decennium

    W ofercie producenta z Ingolstadt pojawiła się limitowana wersja 222 egzemplarzy modelu Audi R8. Powodem pojawienia się tej oferty jest obchodzona dziesiąta rocznica wyprodukowania tego modelu wyposażonego w dziesięciocylindrowy wolnossący silnik o pojemności 5,2 l. Pięknie prezentująca się maszyna w matowym odcieniu Daytona grey z kontrastującym brązowym kolektorem dolotowym silnika FSI i 20 calowymi aluminiowymi felgami, to najczęściej publikowane wcielenie Audi R8 Decennium. To jednak nie jedyny wariant dla chcących posiadać ten wyjątkowy model. Do wyboru oferowane są również metaliczne odcienie lakierów: Ascari blue, Kemora grey, Mythos black, Florett silver czy Suzuka grey. To nie jest jedyne co wizualnie wyróżnia te egzemplarze. Przedni spoiler, progi i dyfuzor, mają barwę błyszczącej czerni. Logo producenta i znaczki Audi umieszczone na karoserii również są czarne. Obudowy bocznych wlotów i obudowy lusterek zewnętrznych wykonano z włókna węglowego. Wnętrze Audi R8 V10 Decennium jest również wykończone w całości w kolorze czarnym, a wkłady z połyskującego włókna węglowego dodają światła. Pikowane szwy rombowe na sportowych fotelach są wykończone w czarnym połysku, a kontrastowe szwy w błyszczącym odcieniu miedzi. Dźwignia zmiany biegów i kierownica - z obręczą Alcantara i czarnym oznaczeniem na godzinie 12 – przeszyte są szwami w kolorze miedzi, podobnie jak środkowy podłokietnik, podłokietnik w drzwiach i listwa drzwi. Logo „Decennium” zdobi konsolę środkową, drzwi, wkłady w błyszczących listwach progowych z włókna węglowego oraz projektor z logo. Plakietka na konsoli środkowej wyróżnia się wizualnie od otaczającego ją błyszczącego włókna węglowego. Pochodzi z częściowo matowego wykończenia - procesu opatentowanego przez Audi. Powierzchnia materiału jest chropowata dzięki użyciu specjalnego proszku. Oświetlenie drzwi wyświetla logo „Decennium” na ziemię, uzupełnione o kolejny numer limitowanej edycji modelu. Podobnie jak w przypadku wszystkich wariantów R8, wirtualny kokpit Audi i nawigacja MMI plus są standardem. Naturalnie wolnossący silnik 5.2 FSI, o największej mocy wyjściowej stanowi serce modelu R8 V10 Decennium. Z mocą 620 KM i maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 580Nm, katapultuje auto od zera do 100 km/h w 3,1 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 331 km/h. Audi R8 V10 Decennium będzie dostępny od wiosny 2019 r. Będzie kosztować 222 000 EUR w Niemczech. Jako dodatek, kupujący otrzyma ekskluzywny pokrowiec na samochód z brązowym haftem „Decennium”.
  5. W ofercie producenta z Ingolstadt pojawiła się limitowana wersja 222 egzemplarzy modelu Audi R8. Powodem pojawienia się tej oferty jest obchodzona dziesiąta rocznica wyprodukowania tego modelu wyposażonego w dziesięciocylindrowy wolnossący silnik o pojemności 5,2 l. Pięknie prezentująca się maszyna w matowym odcieniu Daytona grey z kontrastującym brązowym kolektorem dolotowym silnika FSI i 20 calowymi aluminiowymi felgami, to najczęściej publikowane wcielenie Audi R8 Decennium. To jednak nie jedyny wariant dla chcących posiadać ten wyjątkowy model. Do wyboru oferowane są również metaliczne odcienie lakierów: Ascari blue, Kemora grey, Mythos black, Florett silver czy Suzuka grey. To nie jest jedyne co wizualnie wyróżnia te egzemplarze. Przedni spoiler, progi i dyfuzor, mają barwę błyszczącej czerni. Logo producenta i znaczki Audi umieszczone na karoserii również są czarne. Obudowy bocznych wlotów i obudowy lusterek zewnętrznych wykonano z włókna węglowego. Wnętrze Audi R8 V10 Decennium jest również wykończone w całości w kolorze czarnym, a wkłady z połyskującego włókna węglowego dodają światła. Pikowane szwy rombowe na sportowych fotelach są wykończone w czarnym połysku, a kontrastowe szwy w błyszczącym odcieniu miedzi. Dźwignia zmiany biegów i kierownica - z obręczą Alcantara i czarnym oznaczeniem na godzinie 12 – przeszyte są szwami w kolorze miedzi, podobnie jak środkowy podłokietnik, podłokietnik w drzwiach i listwa drzwi. Logo „Decennium” zdobi konsolę środkową, drzwi, wkłady w błyszczących listwach progowych z włókna węglowego oraz projektor z logo. Plakietka na konsoli środkowej wyróżnia się wizualnie od otaczającego ją błyszczącego włókna węglowego. Pochodzi z częściowo matowego wykończenia - procesu opatentowanego przez Audi. Powierzchnia materiału jest chropowata dzięki użyciu specjalnego proszku. Oświetlenie drzwi wyświetla logo „Decennium” na ziemię, uzupełnione o kolejny numer limitowanej edycji modelu. Podobnie jak w przypadku wszystkich wariantów R8, wirtualny kokpit Audi i nawigacja MMI plus są standardem. Naturalnie wolnossący silnik 5.2 FSI, o największej mocy wyjściowej stanowi serce modelu R8 V10 Decennium. Z mocą 620 KM i maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 580Nm, katapultuje auto od zera do 100 km/h w 3,1 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 331 km/h. Audi R8 V10 Decennium będzie dostępny od wiosny 2019 r. Będzie kosztować 222 000 EUR w Niemczech. Jako dodatek, kupujący otrzyma ekskluzywny pokrowiec na samochód z brązowym haftem „Decennium”. Zobacz cały artykuł
  6. W pierwszy weekend majowy nastąpi inauguracja sezonu w klasie DTM na torze Hockenheimring. Audi RS5 DTM debiutuje z dwulitrowym silnikiem V4 o mocy 610 koni mechanicznych. Ten kompaktowy, turbodoładowany silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem waży zaledwie 85 kg czyli o połowę mniej od wolnossącego V8, jaki dotychczas napędzał Audi RS5 DTM. W wyniku tego, masa netto Audi RS 5 DTM spadła poniżej 1000 kilogramów. Stosunek mocy do masy wynosi teraz 1,6 kilograma na koń mechaniczny. „Nasi kierowcy byli zachwyceni w pierwszym teście”, mówi szef Audi Motorsport Dieter Gass. „Jednak przejście z wolnossącego V8 do silnika turbo jest ważne nie tylko ze względu na dodatkową moc około 100 KM. W DTM jedziemy teraz z silnikiem o wysokiej wydajności, którego używamy również w wielu pojazdach produkcyjnych grupy. ” Podobnie jak miało to miejsce w poprzednich latach, silnik DTM musi wytrzymać cały sezon, więc projektowany jest na przebieg ok. 6tyś. kilometrów. Duży przebieg łączny, ale rozłożony na wiele imprez z krótkimi trasami, to wymagające przedsięwzięcie. Dzięki tzw. systemowi „push-to-pass” kierowca może na krótko zwiększyć moc silnika, na przykład podczas manewru wyprzedzania. Wystarczy, że przyciśnie odpowiedni przycisk. Poprzez obejście ogranicznika przepływu paliwa, dostarczane jest wtedy dodatkowe 5kg paliwa na godzinę, co powoduje zwiększenie mocy o około 30 koni mechanicznych. Silniki używane w wyścigach serii DTM napędzane są standardową benzyną 98-oktanową (RON 98), co pozwala na przenoszenie rozwiązań z serii wyścigowej do produkcji seryjnej. Ponadto jednostka ta jest dostosowana do spalania paliw alternatywnych (e-paliwa), dzięki którym silniki spalinowe są nieco bardziej przyjazne dla środowiska. W serii wyścigów DTM ilość dostępnego paliwa ograniczona jest do 95 kilogramów na godzinę. To pozornie duży zapas, jednak trzeba mieć świadomość, że silnik ma 610 KM mocy. Silnik DTM charakteryzuje się wyjątkowo niskim zużyciem paliwa, które oscyluje w zakresie typowym dla silników wysokoprężnych. Jeśli zaś chodzi o jego masę i lekką konstrukcję, wskazujemy tu kilka rozwiązań – zwłaszcza w zakresie redukcji emisji CO2, które miejmy nadzieję znajdą się w przyszłości w pojazdach produkcji seryjnej, tak jak to miało miejsce w przypadku pierwszej jednostki TFSI debiutującej w Le Mans oraz silnika TDI – mówi Dieter Gass. Kierowcy po pierwszych testach wypowiadają się pozytywnie na temat zmian. „Nowy samochód DTM jest naprawdę szybki i mocny”, powiedział Nico Müller „Silnik turbo ma niesamowity ciąg. Zobaczymy prędkości, których DTM nigdy wcześniej nie widział”. Dwaj mistrzowie DTM, Mike Rockenfeller i René Rast, wyrazili podobne opinie po pierwszych kilometrach testowych w nowym Audi RS 5 DTM: „Jako kierowca wyścigowy, zawsze witamy więcej mocy. Nowy samochód jest jak gokart i jest ogromna zabawa - powiedział Rast. „Uwielbiam silnik turbo i jestem pewien, że fani też będą go kochać” - zgodził się Rockenfeller. Zwiększenie mocy jest naprawdę zauważalne. Inne zmiany przepisów doprowadziły do modyfikacji w aerodynamice. Po roku, DTM nakazał prosty aerokit, aby obniżyć koszty i poprawić osiągi. Zarówno Audi, jak i BMW oświadczyły, że tylne skrzydło, dyfuzor podłogowy, dyfuzor przedni i tylny zostały zmodyfikowane. Przód samochodów został przeprojektowany, aby pasował do bardziej kompaktowego silnika turbo i jego wymagań dotyczących chłodzenia.
  7. W pierwszy weekend majowy nastąpi inauguracja sezonu w klasie DTM na torze Hockenheimring. Audi RS5 DTM debiutuje z dwulitrowym silnikiem V4 o mocy 610 koni mechanicznych. Ten kompaktowy, turbodoładowany silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem waży zaledwie 85 kg czyli o połowę mniej od wolnossącego V8, jaki dotychczas napędzał Audi RS5 DTM. W wyniku tego, masa netto Audi RS 5 DTM spadła poniżej 1000 kilogramów. Stosunek mocy do masy wynosi teraz 1,6 kilograma na koń mechaniczny. „Nasi kierowcy byli zachwyceni w pierwszym teście”, mówi szef Audi Motorsport Dieter Gass. „Jednak przejście z wolnossącego V8 do silnika turbo jest ważne nie tylko ze względu na dodatkową moc około 100 KM. W DTM jedziemy teraz z silnikiem o wysokiej wydajności, którego używamy również w wielu pojazdach produkcyjnych grupy. ” Podobnie jak miało to miejsce w poprzednich latach, silnik DTM musi wytrzymać cały sezon, więc projektowany jest na przebieg ok. 6tyś. kilometrów. Duży przebieg łączny, ale rozłożony na wiele imprez z krótkimi trasami, to wymagające przedsięwzięcie. Dzięki tzw. systemowi „push-to-pass” kierowca może na krótko zwiększyć moc silnika, na przykład podczas manewru wyprzedzania. Wystarczy, że przyciśnie odpowiedni przycisk. Poprzez obejście ogranicznika przepływu paliwa, dostarczane jest wtedy dodatkowe 5kg paliwa na godzinę, co powoduje zwiększenie mocy o około 30 koni mechanicznych. Silniki używane w wyścigach serii DTM napędzane są standardową benzyną 98-oktanową (RON 98), co pozwala na przenoszenie rozwiązań z serii wyścigowej do produkcji seryjnej. Ponadto jednostka ta jest dostosowana do spalania paliw alternatywnych (e-paliwa), dzięki którym silniki spalinowe są nieco bardziej przyjazne dla środowiska. W serii wyścigów DTM ilość dostępnego paliwa ograniczona jest do 95 kilogramów na godzinę. To pozornie duży zapas, jednak trzeba mieć świadomość, że silnik ma 610 KM mocy. Silnik DTM charakteryzuje się wyjątkowo niskim zużyciem paliwa, które oscyluje w zakresie typowym dla silników wysokoprężnych. Jeśli zaś chodzi o jego masę i lekką konstrukcję, wskazujemy tu kilka rozwiązań – zwłaszcza w zakresie redukcji emisji CO2, które miejmy nadzieję znajdą się w przyszłości w pojazdach produkcji seryjnej, tak jak to miało miejsce w przypadku pierwszej jednostki TFSI debiutującej w Le Mans oraz silnika TDI – mówi Dieter Gass. Kierowcy po pierwszych testach wypowiadają się pozytywnie na temat zmian. „Nowy samochód DTM jest naprawdę szybki i mocny”, powiedział Nico Müller „Silnik turbo ma niesamowity ciąg. Zobaczymy prędkości, których DTM nigdy wcześniej nie widział”. Dwaj mistrzowie DTM, Mike Rockenfeller i René Rast, wyrazili podobne opinie po pierwszych kilometrach testowych w nowym Audi RS 5 DTM: „Jako kierowca wyścigowy, zawsze witamy więcej mocy. Nowy samochód jest jak gokart i jest ogromna zabawa - powiedział Rast. „Uwielbiam silnik turbo i jestem pewien, że fani też będą go kochać” - zgodził się Rockenfeller. Zwiększenie mocy jest naprawdę zauważalne. Inne zmiany przepisów doprowadziły do modyfikacji w aerodynamice. Po roku, DTM nakazał prosty aerokit, aby obniżyć koszty i poprawić osiągi. Zarówno Audi, jak i BMW oświadczyły, że tylne skrzydło, dyfuzor podłogowy, dyfuzor przedni i tylny zostały zmodyfikowane. Przód samochodów został przeprojektowany, aby pasował do bardziej kompaktowego silnika turbo i jego wymagań dotyczących chłodzenia. Zobacz cały artykuł
  8. Może być Audi S7 ? Białe ? mozna pisać i powołać się na niejakiego Gero - mojego kolegę
  9. Tradycyjnie ja sie wybieram
  10. Wszystko jest w wątku złotowym dobrze jest zdążyć na początek imprezy
  11. My jedziemy we trzy, samochodem ale dzięki bardzo za chęci. Szkoda ze sam bo atrakcji brakować nie będzie
×
×
  • Create New...