Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4B5 ADR 1.8 95r brak połaczenia z komputerem pomocy


masloe36

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie otórz mam problem z połączeniem sie do komputera pokładowego mojej audi prubuje już od miesiąca czasu i nic mi to nie daje polski vag sie nie połączy scan master też a każde inne auto nie ma problemu . Są jakieś zabezpieczenia może jakieś bezpieczniki trzeba wyciagnąć widziałem gdzieś ze wyciągają od radia ale ja prubowałem i nic to nie daje wiec prosze o pomoc w tym temacie dzięki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie masz bezpiecznik od hniazda spalony bądź wyjety... Wpisz sobie w Google bezpieczniki A4 B5 i znajdziesz który to jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakaś bardziej podpowiedz jak sie może ta opcja nazywać? Dodam ze w gniezdzie obd jest napiecie na jednym 12v a na drugim jakieś 2,5v i to chyba oznacza ze bezpiecznik jest ok ??

Edytowane przez masloe36
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzałeś bezpieczniki czy wszystkie dobre i nie zaśniedziałe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wszystkie wyciagałem i sprawdzałem na mierniku przewody też sprawdzałem w momęcie jak koputer prubuje sie połączyć z ECU to ze skrzyneczki imobilaizera słychać 3 krotne tyknięcie po czym wyskakuje brak połączena z ECU prubowałem wszystkiego już mi rece opadają w mojej kości diagnostycznej są tylko trzy kabelki:

pin 4 kolor brązowy masa

pin 7 kolor zielony jest tam 2,5 V

pin 16 kolor czerwony jest tam 12V

możliwe ze komuter specjalistyczny sie połączy bo już nie mam sił wszytskiego prubowałem odłączałem radio abs no chyba wszystko robiłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A oprucz silnika łączysz się wogule z czymś w aucie, abs, radio, klimatronic, centralny, licznik cokolwiek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypnij licznik i popsikaj kontaktem igiełki i złóż spowrotem. Napięcie na zielonym przewodzie do diagnozy powinno być od 7 do 9V czyli obecnie masz za mało.

Jak to nie pomoże to zdejmij osłonę z pod nóg kierowcy i od tyłu jak jest skrzynka bezpieczników to rozwiń nieco wiązkę i znajdziesz splot tych wszystkich zielonych kabli od diagnostyki wszystkich modułów, każdy jest zielony tylko że mają różnego koloru paski na sobie.

Sprawdź czy tam jest prawidłowe napięcie bo może po drodze do gniazda OBD coś się z kablem stało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...