piczonek4 Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 (edytowane) Witam.Jako jest to moj pierwszy post to prosze o wyrozumialosc, iz szukam pomocy badz dobrej rady.motor-2.8 v6 30v (ALG)przebieg-435.... tys kmolej castrol-0w30naped-quattroa wiec kilka dni temu pojechalem do miasta ok 5km, jazda jest zawsze delikatna i zgasilem samochod.Po ok 3 godzinach mialem wracac do domu a tu po odpaleniu silnika uslyszalem dziwne chrupanie- nie jest to stukanie czy klekot tylko chrupanie dochodzace z lewej strony silnika patrzac od przodu i nie wiem co sie stalo, a mechanicy w mojej okolicy to tak jakby z cherbaty wrozyli od dziury w tloku po poobracane panewki dodal tylko ze kultura pracy sie nie zmienila poza dziwnymi odglosami. Moze ktos ma jakies dobre rady badz doswiadczenie z tym silnikiem i mi pomoze.VAG- brak bledow dodalem prace silnika na yt http://youtu.be/Ttd_uuTEPis Edytowane 1 Marca 2015 przez piczonek4
oca69 Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Napinacz łańcucha umarł. Nie jezdzij tak bo bedzie po silniku
piczonek4 Opublikowano 1 Marca 2015 Autor Opublikowano 1 Marca 2015 Ale napinacz lancucha laczacego walki rozrzadow pod pokrywa zaworow? Bo sam rozrzad jest na pasku dopiero wymienialem razem z termostatem pompa i rolkami
oca69 Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Dokładnie w głowicy. Trzeba zrzucić pokrywe i patrze na napiancz. Dawno robiłeś ten rozrząd?
piczonek4 Opublikowano 1 Marca 2015 Autor Opublikowano 1 Marca 2015 (edytowane) Ok 3tys temu razem z olejem 0w3 a jeszcze mam pytanie czy tego napinacza nie mozna naprawic pytam bo pracuje w obrupce skrawaniem i mam dostep do precyzyjnych maczyn skrawajacych jak i frezarek Edytowane 1 Marca 2015 przez piczonek4
oca69 Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Watpie jeżeli tylko slizgu nie ma to można go kupić ale nie kojarze w jakich pieniądzach. Mój wyglądał tak
piczonek4 Opublikowano 3 Marca 2015 Autor Opublikowano 3 Marca 2015 Jutro rozbiore i dam znac jak to wyglada Dzisiaj rozebralem oba napinacze i wyglada to dobrze slizgi bardzo ladne walki i szklanki rowniez i teraz nie wiem czy jest mozliwosc sprawdzenia czy napinacze sa sprawne bo nie wydaje mi sie zeby to lancuszki tak sie tluklyi pozostahe pytanie co aie dzieje moze pompa sie rozpadla a moze tlumik drgan na rozrzadzie chyba ze to panewka???sam juz nie wiem co robic czy rozebrac jeszcze caly rozrzad i sprawdzac czy moze mise zdejmowac. Ma ktos pomysl co z tym robic???
oca69 Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 Miska i pompa oleju. Zrób logi grul 90 i 93 wtedy wyjdzie czy napinacze okej. Wrzuc je w diagnostyke to Ci powiedzą
piczonek4 Opublikowano 3 Marca 2015 Autor Opublikowano 3 Marca 2015 To bez skladania sprawdzac tylko podpiac wtyczki czy poskladac gore na gotowo?
oca69 Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 Logi grupy 90 i 93 dynamiczne czyli w jezdzie [emoji14] A napinacze wyjales całkiem? Bo u mnie dolny slizg umarł a od góry go nie widać
piczonek4 Opublikowano 13 Marca 2015 Autor Opublikowano 13 Marca 2015 (edytowane) Wszystko w kartonie mam rozebrane a tego z prawej glowicy bez zdejmowania rozrzadu nie zaloze bo oslona przeszkadza A moze to pompa wody sie rozpadla i tak tlucze? Witam Panow ponownie V-ka odpalona za pierwszym kopem wymienilem napinacze z lancuchami stopki walkow kpl rozrzad lacznie z tlumikiem drgan, termostatem regeneracja alternatora i rozrusznika zawor cisnienia oleju w pompie wszystkie uszczelniacze oraz uszczelki nowe filtry i olej Castrol EDGE 0w/30 czyszczone odmy i wymienione wezyki podcisnienia wymieniona klapa kolektora ssacego i czyszczenie przepustnicy http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b344ad34246d767a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/07f8ed3d2b49cbba.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0f5bdea19c0617c3.html wieczorem dodam filmik z pracy silnika Edytowane 4 Marca 2015 przez piczonek4
Rekomendowane odpowiedzi