Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Panowie mam sporo problemów 2.0 fsi


Beniu92

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chce przedstawić swoje auto i z jakimi problemami się borykam.

Posiadam Audi a4 b6 2003 r 2.0 fsi 150 bhp posiadam ja od niemal tygodnia dałem za nią vectre C 2006 r 1.9 cdti.

Problemy z jakimi się już borykam są następujące:

-Na luźnym biegu silnik trzyma normalnie obroty jak powinien nie ma wiekszych stuków puków itp gdy auto dostanie temperature około 30 stopi i stoje na luźnym biegu silnik drży aż rusza całą budą to samo jak dodam gazu jest szarpniecie odczuwalne w kabinie silnik na postoju raz chodzi jak benzyna raz jak disel (taki dźwięk silnika o.O ) nwm czy to jest normalne czy tak ma być ale mi się to nie podoba.

- następny problem jest taki gdy ruszam z 1 biegu i wbijam na 2 jest odczuwalne lekkie szarpnięcie i i jest to odczuwalne jak bym nie dociskal sprzegla reszta biegów OK ! .

-gdy samochód stoi zagrzeje się normalnie do 90 stopni (widzę na liczniku)a gdy jadę samochód trzma jedna i te samą temperature 55 stopni co jest nie tak .

- samochód kopci na biało czy jest ciepły czy zimny też nwm co jest grane myśle ze to wina EGR jest do czyszczenia bo samochód nie ma takiej mocy jak powinien.

PROSZE O POWAZNE ROZPATRZENIE TEGO TEMATU ZALEZY MI NA TYM SAMOCHODZIE I CHCE JE MIEC SPRAWNE SŁOWA MECHANIKA " ODDAJ NA ZŁOM " STRASZNIE MNIE ZAGUBIŁY PROSZE O POMOC DZIEKI :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałeś, jakie błędy wywala komputer?

W kwestii temperatury to albo czujnik albo termostat (lub obydwa na raz).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie kopcenie może oznaczać kilka problemów, może to banalne, ale gdzie ostatnio zatankowałeś? Czy wymieniłeś olej po zakupie na świeży?

Poza tym możesz sprawdzić czy czasem nie masz "kawy z mlekiem" zamiast oleju o normalnej konsystencji. Jeśli tak to uszczelka pod głowicą i może przedostawać ci się płyn chłodniczy, ale ubywałoby ci go wtedy ze zbiorniczka.

Zacznij jednak od diagnostyki na VAG-u to podstawa.

PS - oczywiście u poprzedniego właściciela było wszystko w porządku?

Edytowane przez premiero
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmien mechanika autu trzeba sie dokladnie przyjrzec wszystkiego przez forum nie stwierdzisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samochód podpinam pod komputer i nie wykazuje żadnych błędów czy drgania silnika mogą być spowodowane uszkodzoną poduszką pod silnikiem olej był wymieniany 2 tyg wczesniej przez wlasciciela udokumentowane wraz z filtrami płynu w zbiorniku chłodniczym nie ubywa nie wiem co jest grane

:huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nagraj moze filmik jednak to moze byc wszystko

eot poza tym dlaczego masz zaznaczone 2.0 fsi a paliwo on w profilu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No a olej jak - czysty? Może silnik po myciu karcherem i woda została. Poduszki nie będą przyczyną błędnych wskazań temperatury. Podepnij się pod VAg i zobacz czy temperatura z bloków wartości mierzonych pokrywa się z tym co masz na wskazówkach. Czujnik zdaje się jest podwójny, jeżeli są różne wskazania - czujnik do wymiany. I akurat to może być powodem nierównej pracy silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...