Skocz do zawartości

premiero

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O premiero

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    Seat
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

370 wyświetleń profilu

Osiągnięcia premiero

0

Reputacja

  1. Ok pany, dzięki za dobre chęci, ale na przyszłość jak nie wiecie, to nie doradzajcie. Rozebrałem całe drzwi, zdjąłem ramkę i !@#$@#!@. Straciłem tylko niepotrzebnie czas. Tego lusterka nie demontuje się od wewnątrz, tylko od zewnątrz. A patent jest banalny. Wystarczy złożyć lusterko (u mnie był problem bo silnik nie chciał go złożyć, ale w końcu się udało). Po złożeniu lusterka zobaczymy "szparkę" pod którą ukryta jest śruba. Po odkręceniu śruby lusterko schodzi.
  2. Dzięki za link do filmiku, na pewno się przyda.
  3. Oh f*ck. To tylko tak strasznie wygląda czy faktycznie jest z tym dużo roboty?
  4. W Leonie 3 (5F) też jest w poszyciu drzwi. Pisząc "ramkę drzwi" co masz na myśli? To co zaznaczyłem? Do tego chyba mocowana jest prowadnica podnośnika szyb?
  5. Ktoś był na tyle uprzejmy, że wyrwał mi lusterko z drzwi. Postanowiłem zabrać się do roboty. Przeglądnąłem wątek z demontażu lustra w A4 B7, w nowym Leonie, ale sytuacja mnie przerasta. W A4 jest śruba która trzyma lustro pod zaślepką, w Leonie taka śruba trzymająca jest pod zaślepką którą zdejmuje się po zdjęciu boczku. A u mnie jest blacha Nie da się jej odkręcić, ponieważ stanowi jedną całość z resztą drzwi. Żadna z widocznych na zdjęciach śrub nie ma związku z mocowanie lusterka. Jakieś pomysły? Od wewnątrz wygląda to tak: A może to lusterko można zdemontować od zewnątrz, tylko od czego zacząć?
  6. Dzięki Dev, czyli bez wizyty u tunera się nie obejdzie
  7. Czy po wymianie wtrysku na taki sam należy zrobić jakąś adaptację? A jak wygląda sprawa przy wymianie wtrysku na wydajniejszy? Np zamiast oryginalnego który był w silniku BWE (06F 906 036 A) wstawiłbym ten co jest w S3 (06F 906 036 F / Bosch 0 261 500 037)? Prawdopodobnie pada mi wtrysk (na 3 cylindrze wypadają zapłony; świece i cewki wymienione). Problem w tym, że nigdzie nie mogę dostać nowych Boschowskich (info z Boscha że nie są już produkowane), a oryginał 1000 zł. Mam za to dostęp do Boschowskich wtrysków od S3, które są wydajniejsze (i tańsze). Pomyślałem, żeby wymienić od razu 4, ale nie wiem czy taka operacja to tylko adaptacja / kodowanie nowych wtrysków VCDS-em, czy jakaś grubsza robota w mapie (obecnie mam program na 278 KM / 420 Nm).
  8. premiero

    Piszczenie 2.0 TSI BWE

    Kurcze panowie, bo mam wątpliwości. Po wymianie zaworu piszczenie ustało, obroty na biegu jałowym idealnie się wyrównały, niby wszystko jest w idealnym porządku, ale... czy to normalne, że w bloku jest takie podciśnienie? Jak wyjmę bagnet na włączonym silniku, to zaczyna strasznie ssać powietrze i silnik wariuje. Czytałem kilka wątków na forum i pojawiło się coś takiego jak ezektor. Co to jest, czy występuje w BWE i w którym miejscu znaleźć? Podejrzewam że uszkodzenie zaworu PCV wynika właśnie z tego podciśnienia i jeśli jego nie wyeliminuję, to problem niedługo się powtórzy. Abstrahując od meritum, czy takie podciśnienie ma jakiś negatywny wpływ na silnik?
  9. premiero

    Piszczenie 2.0 TSI BWE

    Mój był z końcówką C, teraz zastąpiony będzie z końcówką R. Również mam nadzieję, że to poprawiona wersja, która nie będzie sprawiać więcej problemów.
  10. premiero

    Piszczenie 2.0 TSI BWE

    Co ci mam powiedzieć? Gdybym tak uważał, pewnie bym nie kupował nowego.
  11. premiero

    Piszczenie 2.0 TSI BWE

    Jednak zawór PCV. Ściągnąłem rurkę i zatkałem wlot, piszczenie ustało. Po wyciągnięciu bagnetu olejowego ssie powietrze jak cholera. Tydzień oczekiwania na zawór :(.
  12. premiero

    Piszczenie 2.0 TSI BWE

    A może to jednak pompa wody? Odrzuciłem ją z początku, ponieważ wymieniona była niecałe 20 tys kilometrów temu, ale jak się zastanowić, zaczyna piszczeć jak się rozgrzeje, to by pasowało?
  13. premiero

    Piszczenie 2.0 TSI BWE

    Pozwoliłem sobie wrzucić do tego działu, ponieważ pacjent to Seat Exeo ST 2.0 TSI 2009 z silnikiem o kodzie BWE, czyli to samo co A4 B7. Od kilku dni (być może dłużej, nie wiem, bo auto na tyle dobrze wyciszone, że w środku przy włączonym radiu tego nie słychać) słyszę dziwny pisk. Po odpaleniu silnika jest cisza, dopiero jak auto nabierze temperatury, to ten pisk pojawia się TYLKO na wolnych obrotach. Jak dodaję gazu od razu znika, ale jak tylko zaczynają obroty spadać (nie ma obciążenia) to pisk powraca. Auto nie bierze oleju (dolewam z litra na rok), chodzi równo, moc jest, błędów w sterowniku nie ma. Przeglądałem podobne wątki i z opisu pasuje mi do zaworu PCV, ale nigdzie nie znalazłem filmiku z wydawanymi dźwiękami. Dźwięk dość ciężko namierzyć, ale jakby bardziej z przodu w okolicy alternatora. Zamieszczam link do mojego filmiku z tym dźwiękiem, gdzie jeszcze słychać to w miarę umiarkowanie (pojawia się i znika), ale na chwilę obecną na wolnych słychać to w sposób ciągły. https://goo.gl/photos/uzKQMmrwQvt5mjFD9 Podpowiedzcie proszę, czy to PCV i ewentualnie jak mam to sprawdzić, czy może to coś innego?
  14. Przeczytać wątek: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/59353-zmiana-wzmacniacza-na-system-bose/
  15. Akurat z tym się nie zgodzę. Na przykład w moim wzmacniaczu na wyjściu niskonapięciowym jest 2,5 [V], a oryginalne Audi mają około 4[V]. Zerknij >>TUTAJ << Pozwolę sobie zacytować fragment tekstu: Nie napisałeś dokładnie w jakiej konfiguracji będzie pracować sprzęt, więc nie spiesz się.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...