Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem po wymianie podzespołów.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie,
potrzebuję rady co do mojej Audi. Jakiś czas temu strzeliło mi łożysko w kole (tylnym), bo "mechanik" nie założył całego zestawu, więc strzelić musiało.
Łożysko po tej przygodzie wymieniłem sam, razem z czopem na półoś, klockami hamulcowymi i tarczami. Czujnik ABS całe szczęście jakoś wytrzymał, choć zaczęło go "brać".
Wszystko jest w porządku, jeździ i nie wyświetla komunikatów. Problem jednak w tym, że podczas skręcania przy większej prędkości, a nawet przy prostej jeździe słyszę szum z tyłu auta, podczas skręcania czasami się nasila.
Pytanie: co to może być? Moim zdaniem opony, które mam zamiar sprawdzić w najbliższym czasie. Może być tak, że na lawecie gość założył źle pasy i coś uległo zniszczeniu, zgięciu?
Bo klient zakładał pasy ZA koło, a nie na koło jak to powinno się odbyć. Prowizoryczna laweta.
Choć znajomy mówi, że jest OK, że mi się wydaje i jestem przeczulony.
Dodam tylko, że podczas wymiany łożyska z jednego z nich wypadł mi wianuszek podczas gdy nakładałem smar. Umieściłem go z powrotem, ale domyślam się, że nie jest to fabryczna robota, więc w tym też może być problem?

Odpowiedzi szukałem w wielu miejscach i nic, a do mechanika nie chcę z tym jechać, bo już raz się popisali. Dopóki mogę, to kombinuję sam. Dzięki!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...