albi281 0 Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Witam wszystkich,Czy pomoże ktoś koledze w ustaleniu kłopotów z autem?Zrobiłem mu dzisiaj logi (wyszły chaotycznie z braku doświadczenia).Wiem tyle,że auto się nie zbiera,na pewno pokręcił coś przy pompie bo mówił,ale wg. mnie podczas robienia dynamicznych turbo ginęło przy 4000. http://vaglog.pl/log_208907.html http://vaglog.pl/log_208904.html http://vaglog.pl/log_208905.html -2,5 na samym dole http://vaglog.pl/log_208906.html http://vaglog.pl/log_208900.html http://vaglog.pl/log_208901.html http://vaglog.pl/log_208902.html http://vaglog.pl/log_208903.html http://vaglog.pl/log_208899.html http://vaglog.pl/log_208898.html Nie które są łączone ,nie wiem czemu nie mogłem ich rozdzielić,ale dla Fachowców z tego forum to raczej nie problem. Błędów było sporo ,ale się pospieszyłem i skasowałem,nie pojawiły się ponownie. Witam wszystkich,Czy pomoże ktoś koledze w ustaleniu kłopotów z autem?Zrobiłem mu dzisiaj logi (wyszły chaotycznie z braku doświadczenia).Wiem tyle,że auto się nie zbiera,na pewno pokręcił coś przy pompie bo mówił,ale wg. mnie podczas robienia dynamicznych turbo ginęło przy 4000. http://vaglog.pl/log_208907.html http://vaglog.pl/log_208904.html http://vaglog.pl/log_208905.html -2,5 na samym dole http://vaglog.pl/log_208906.html http://vaglog.pl/log_208900.html http://vaglog.pl/log_208901.html http://vaglog.pl/log_208902.html http://vaglog.pl/log_208903.html http://vaglog.pl/log_208899.html http://vaglog.pl/log_208898.html Nie które są łączone ,nie wiem czemu nie mogłem ich rozdzielić,ale dla Fachowców z tego forum to raczej nie problem. Błędów było sporo ,ale się pospieszyłem i skasowałem,nie pojawiły się ponownie. Problem mocy już rozwiązany,kolega źle podpiął przewody które wcześniej poodpinał.Pozostaje jeszcze problem wtrysków,w A3 kiedyś ustawiałem początek wtrysku ale tam była pompa i było łatwiej,tutaj się boję grzebać,bo nie wiem co i jak a nic nie mogę na forum znaleźć.Pomoże ktoś?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homiczek 3 Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 no na pompie BS 04 jest koło 5-6 a ponoć ma być koło 0 a tu też jest pompa i podobnie sie ustawia. na innym forum audi jest opis ustawiania kąta synchronizacji w 2.5 tdi http://a6forum.pl/2-5-tdi-regulacja-kata-wtrysku-poradnik-t44.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
albi281 0 Opublikowano 21 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Witam .Panowie ustawiałem dzisiaj kąt wtrysku ,ale mam problem z vagiem,:po jakimkolwiek przestawianiu pokazuje mi to samo,co ciekawe wg logów powinienem kąt opóźnić,po lekkiej regulacji w lewo(czyli w stronę przeciwną niż wskazówki zegara)auto nie chciało odpalić,po regulacji w prawo się polepszyło,więc ustawiłem na czuja (żeby najłatwiej odpalało). Pytanie brzmi :co jest z vagiem?Czy coś robię źle?proszę o rady? Oto Log w BS: http://vaglog.pl/log_209544.html Witam .Panowie ustawiałem dzisiaj kąt wtrysku ,ale mam problem z vagiem,:po jakimkolwiek przestawianiu pokazuje mi to samo,co ciekawe wg logów powinienem kąt opóźnić,po lekkiej regulacji w lewo(czyli w stronę przeciwną niż wskazówki zegara)auto nie chciało odpalić,po regulacji w prawo się polepszyło,więc ustawiłem na czuja (żeby najłatwiej odpalało). Pytanie brzmi :co jest z vagiem?Czy coś robię źle?proszę o rady? Oto Log w BS: http://vaglog.pl/log_209544.html chodzi oczywiście o ten na końcu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszek7791 2 Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 sprawdzenie/ustawienie rozrządu na blokady i ponowne ustawienie pompy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1605 1 Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Witam .Panowie ustawiałem dzisiaj kąt wtrysku ,ale mam problem z vagiem,:po jakimkolwiek przestawianiu pokazuje mi to samo,co ciekawe wg logów powinienem kąt opóźnić,po lekkiej regulacji w lewo(czyli w stronę przeciwną niż wskazówki zegara)auto nie chciało odpalić,po regulacji w prawo się polepszyło,więc ustawiłem na czuja (żeby najłatwiej odpalało). Pytanie brzmi :co jest z vagiem?Czy coś robię źle?proszę o rady? Oto Log w BS: http://vaglog.pl/log_209544.html Witam .Panowie ustawiałem dzisiaj kąt wtrysku ,ale mam problem z vagiem,:po jakimkolwiek przestawianiu pokazuje mi to samo,co ciekawe wg logów powinienem kąt opóźnić,po lekkiej regulacji w lewo(czyli w stronę przeciwną niż wskazówki zegara)auto nie chciało odpalić,po regulacji w prawo się polepszyło,więc ustawiłem na czuja (żeby najłatwiej odpalało). Pytanie brzmi :co jest z vagiem?Czy coś robię źle?proszę o rady? Oto Log w BS: http://vaglog.pl/log_209544.html chodzi oczywiście o ten na końcu z logów wychodzi że masz za bardzo opóźniony, przyspieszasz kręcąc w prawo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się