Opals Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 Witam, auto miało kiepskiego ducha z dołu. Dałem go do mechanika stwierdził ze wyregulował gruszkę. Dół trochę się poprawił. Teraz chciałem go dać do tunera żeby skorygował mapy podnosząc moc jednak przed chciałem jeszcze sprawdzić turbo. Poniżej logi: dynamiczne grupy 03, 04, 11 http://vaglog.pl/log_209284.html Łapie błąd błąd 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent
goldi Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 sztangi sie nie reguluje jak jest fabrycznie ustawiona i oznaczona farbą turbo przeładowuje max i wpada w tryb awaryjny i uzupełnij profil w gr 11 bs zobacz skok sztangi turbiny jeśli ecu nie pozwoli to zdejmij i zakładaj wężyk od gruszki i zobaczysz skok ma być około 2 cm jeśli nie ma turbo do czyszczenia
Opals Opublikowano 21 Marca 2015 Autor Opublikowano 21 Marca 2015 oto logi ze stycznia 003 http://vaglog.pl/log_199865.html http://vaglog.pl/log_199864.html 011 http://vaglog.pl/log_199913.html Po regulacji u mechanika turbo przeładowywało o 50 jedn. jak pokazywał na kompie...., jednak ja już tego nie sprawdzałem aż do wczoraj. Sprawdzę gruchę. gruszka się lekko w jednym miejscu przycina, po odłączeniu wężyka od gruszki turbo nie przeładowuje poniżej logi http://vaglog.pl/log_209400.html bs 11 na samym dole (ostatni log) http://vaglog.pl/log_209398.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się