Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AVF prośba o analize logów nie równa praca kopcenie


bartekmaja

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Silnik AVF manual.

Problem autka to dymienie. Kolor dymu to jakby błękitny.

Pojawia się on po odpaleniu przez chwile, autko musi zrobić dwa trzy obroty zanim odpali.

Jak chodzi na wolnych obrotach to raz chodzi normalnie a innym razem zaczyna delikatnie falować i wtedy mocno kopci z wydechu.
Jak pracuje równo kopcenia nie ma. Jak faluje to jeździ tak samo ale mocno kopci.

Ogólnie jeździ w miare ok od dołu zbiera się dobrze a na wyższych obrotach już jest gorzej.

Najgorsza jest sytuacja jak się jedzie dalej i zgasi silnik. Ledwo można go odpalić jakby nie miał siły krecic. Na krótkich trasach jest ok odpala normalnie.

Czytając różne posty zrobiłem:

Vag 0 błędów

Wymieniłem czujnik temperatury.

Wymieniłem termostat.

Wyczyściłem przepływomierz.

Wymieniłem przewody podciśnienia.

Uszczelniłem króciec od pompy tandemowej

Zdjąłem pokrywę i poprawiłem wszystkie wtyczki od pompek.

Przyjrzałem sie na wałek rozrządu i chyba jest ok :

BdD7Ym.jpg

abezwA.jpg


Krzywki są idealnie gładkie, szkalnki całe.


Oto LOGI :

Grupa 000
Grupa 001
Grupa 003

Grupa 004

Grupa 007

Grupa 008

Grupa 011

Grupa 013

Grupa 018

Grupa 023

Bardzo proszę o jakieś sugestje i pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierownice w turbo masz zapieczone, pompka 3 i 4 dolewają paliwa, a następnie pompka 1 cylindra koryguje tą zmianę ujmując paliwo.

Kopcenie na siwo przy rozruchu może być spowodowane np nieszczelnymi uszczelniaczami zaworów lub dużą ilością oleju w dolocie, który spływa z dolotu.

Niesprawne uszczelnienia na PD mogą również powodować nierówną prace jak ich nieprawidłowa regulacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak myślałem z tymi kierownicami, to dlatego jest takie duże ciśnienie doładowania ?

Z tymi pompkami to tak nie do końca rozumiem ale na mój rozum dwie do wymiany ?

Oleju mam dużo w dolocie :( przewód który wchodzi do EGR był nie dokładnie zamocowany to kapało olejem w tym miejscu.

Tylko skąd ten olej ? Turbina puszcza, czy z odmy ? bo nie ubywa go raczej na bagnecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może turbo puszczać olej. Ściągnij rurę z dolotu i zwetyfikuj luz na ośce turbiny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierownice nie pracują musisz skontrolować układ podcisnienia ale raczej masz zapieczone VNT, przepływomierz chyba mierzy prawidłowo (nie zrobiłes grupy 10) Co do korekcji to nie są takie złe widziałem gorsze, korekcji czasów wtrysków nie ma czyli ok, BIPy bardzo łądne. Najpierw zajmij sie uruchomieniem turbiny, nastepnie musisz sprawdzić czy EGR pracuje. Jak juz sie z tym uporasz mozna spróbować obniżyć korekcje, ja stosuje preparat LM bezposrednio na pompki i przeważnie troszke sie wyrównują, ale aby byc w 100% pewnym pasowało by wymienić uszczelnienia PD koszt ok 250-300zł.

Jak zrobisz to co ci napisałem zrób logi jeszcze raz i dopiero zobaczymy w jakies kondycji jest silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...