Skocz do zawartości
IGNOROWANY

licznik full fis informacje


a4mwo

Rekomendowane odpowiedzi

Zamontowalem ostatnio licznik full fis vdo lift, i dzisiaj wleciało radio audi concert cd. I moje pytanie brzmi, co trzeba podłączyć, aby na wyświetlaczu wyświetlalo aktualną stacje itp itd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamontowalem ostatnio licznik full fis vdo lift, i dzisiaj wleciało radio audi concert cd. I moje pytanie brzmi, co trzeba podłączyć, aby na wyświetlaczu wyświetlalo aktualną stacje itp itd?

musisz kolego poprowadzić sygnał i sprawdzić piny czy wszystko jest dobrze podłaczone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podłączone dwie kostki, czarna i brązowa. W której kostce sprawdzić muszę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podłączone dwie kostki, czarna i brązowa. W której kostce sprawdzić muszę?

po pinach sprawdzaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tych sprawach jestem zielony i nie wiem w ogóle, od czego zacząć, od licznika czy od radia i od jakiej kostki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tych sprawach jestem zielony i nie wiem w ogóle, od czego zacząć, od licznika czy od radia i od jakiej kostki.

napisz na spotach swoich może ktoś ogarnie Ci :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze takie pytanie. Czy przyciski w radiu są podświetlane, czy tylko sam wyświetlacz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze takie pytanie. Czy przyciski w radiu są podświetlane, czy tylko sam wyświetlacz?

z tego co wiem wszystko świeci całe radio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach