sunset Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 (edytowane) Witam. Niedawno sprzedałem swojego AWX-a , mam już jednego disla , więc dwa są zbyteczne. Postanowiłem zakupić coś w benzynie. Szukałem koniecznie quattro i sedana bo AJM jest w Avancie , po czterech wycieczkach krajoznawczych w głąb Polski ( żadnego auta nie odpaliłem bo takie szpachlowozy) kupiłem Audiolke u siebie w Radomiu (komis CENTRUM Kielecka). Krótka specyfikacja auta Silnik : 1.8 T AEB Quattro Kolor: LY7W Rocznik: 2000r. Przebieg: 220 000 (potwierdzony w ASO i książką) Wyposażenie: - Oryginalny Ksenon ze spryskiwaczami - Kierownica S-Line - Kubełkowe fotele z regulacja - Podgrzewane przednie fotele - Klimatronik - 2x Elektryczne szyby - Radio Chorus - Podgrzewane lusterka - Elektryczne lusterka - Centralny zamek - Felgi 16 cali Bolero i parę innych... Auto przyjechało z Niemiec, miało dwóch właścicieli. Na aucie 100% fabryczny lakier. Na weekendzie wymiana płynów,filtrów, oleju. Po swiętach Instalacja Gazowa.W maju kompletny rozrząd. Mody do realizacji w przyszłym czasie: - Felgi 18 cali z RS6 C5 - Delikatny program na 170-180 KM (w zależności od gazu) - Gril RS 4 B5 - Koncówki wydechów szersze ewentualnie polerka na lustro obecnych - Podłokietnik na przód Kilka fotek na szybko: Edytowane 26 Marca 2015 przez sunset
Mateuszek1001 Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 Fajne wozidło, oby służyło jak najdłużej
Pij1973 Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 Ładne autko, fajny silnik i jedyny słuszny napęd
sunset Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2015 (edytowane) Audiczka powoli doprowadzona do ładu po sprowadzeniu z Niemiec: Technicznie: - Nowy Olej Motul 5W40 - Filtr Oleju Mann - Filtr powietrza i kabinowy Filtrona - Nowy płyn hamulcowy ATE - Pompa hamulcowa TRW Przy czym odpowietrzenie układu hamulcowego. - Nowe swiece NGK - Cewka zapłonowa NGK (narazie jedna, po wypłacie reszta) - Wymienione uszczelki pod pokrywa zaworów ERLINAG-A - Wymieniony krucieć wody z tyłu silnika głowicy i płyn chłodzący G12 - Nowa instalacja LPG ( Zenit Pro OBD, wtryski Hana zielone, Reduktor KME Gold , miedz fi 8 ) - Wymieniony pasek wieloklinowy 2, Wizualnie - Felgi AVUS 3 ET 35 - Oponki Michelin 235/40 W połowie maja zmieniam rozrząd i planuje zrobić program , tylko zastanawiam sie ile moja instalacja LPG pociągnie Kilka fotek Edytowane 30 Kwietnia 2015 przez sunset
jacca90 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Reduktor na luzie da rade ale nie wiem jak z wtryskami...
sunset Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2015 (edytowane) z tego co się orientowałem to hana niebieskie byłyby zbyt wydajne planuje zrobić dwie mapy , nie wiem czy tak w ogóle da radę tj chodzi mi o taka pod gaz na około 175 KM i taka pod sama benzynkę około 190 KM (dp+program). Orientuje sie ktoś jak z tym napinaczem przy wymianie rozrządu? Trzeba go wymieniać czy mogę odpuścic? Tak samo z pompą wody? PS Mała pomyłka w kodzie silnika nie wiem gdzie ja tam widziałem AEB ale jest ANB coś źle luknąłem. Edytowane 30 Kwietnia 2015 przez sunset
jacca90 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 powiem Ci tak jak mam instalacje LPGTECH wtryski dragony, KME Silver nie pamiętam jakie przewody ale pewnie 8 i to powinno wytrzymać 300km. Myślę że Hany ogarną te 200km
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się