Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szyberdach


erste

Rekomendowane odpowiedzi

witam zwracam sie do was z pytaniem czy da sie zamontować orginalny szyberdach do auta bez takiej opcji .?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sobie odpuścił. Szkoda zachodu, musiał byś wyciąć dziurę, porobić mocowania, wymienić sufit, lampkę, dołożyć instalację, koszta duże a efekt bez szału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podsufitke i tak musze zmienić elektryka nie problem a z blacharką to blacharza bym sie udał tylko czy taki mod da sie wykonać koszta nie sa ważne . Wykonanie odpływów i takich tam czy z tym da rade ?


mam możliwość załatwienia kompletnego zestawu tylko do przełożenia

Edytowane przez erste
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba chyba całe poszycie dachu wymienic.

Węże od odpływów idą słupkami, a słupki chyba (tu nie mam pewności) są wypełnione pianką?

Gdyby było łatwo to sporo osób by rezało ( w tym ja;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To inaczej niż wymiana dachu nie w chodzi w grę ? Może dało by się z tymi odpływami zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszycie dachu w miejscu styku z szybrem jest tłoczone/wywinięte, nie zrobisz czegoś takiego ręcznie. Dochodzi też chyba (ale tu znowu nie jestem pewny, moja pamięc jest dobra, ale krótka) dodatkowe wzmocnienie dachu, ale to może ktoś potwierdzi.

Wszystko da się zrobic, tyle, że nie zawsze ma to sens.

Też cierpię z powodu braku szybra w By6 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak by dołożyć kawałek dachu w koło szyberdachu nie ruszając słupków i konstrukcji całej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czy inaczej spora rzeźba :(

Chyba już łatwiej założyc jakiś markowy akcesoryjny szyber.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sobie odpuścił. Wiele można ale zakładanie szybra to bezsens, musisz ingerować w tak wiele elementów że szkoda gadać. Całe wnętrze do rozebrania, cięcie, spawanie, lutowanie, a wystarczy drobna niedokładność i pozalewasz sobie wnętrze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mam zamiaru ingerować w karoserię słupki i cala reszta zostanie taka sama bez ruszania

Porozmawiam jeszcze z blacharzem co on na to i się podzielę z wami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mam zamiaru ingerować w karoserię słupki i cala reszta zostanie taka sama bez ruszania

Porozmawiam jeszcze z blacharzem co on na to i się podzielę z wami

Witaj , tak idzie zrobic to .....sam robilem w moim Audi avant i musze przyznac ze nie jest to trudna sprawa ,tylko sam dach z drugiego auta ma byc wiecej wyciety bys mial luki do wspawow ... drugie co w twoj dach juz jest przygotowany na otwor z wyjsciami na weze pod oprowadzenie wody itp . No i w slupkach musisz przeprowadzic weze ktore odporwadza wode ,tam sa juz otwory na to . Wspawanie dachu musi byc wyliczone co do milimetra by twoja podsufitowka pasowala jak orginal ..... Ja 2 razy to robilem i nie zapominajac kiedy juz ktos bedzie wspawywal punktowo Ci dach niech pamieta o zasloniecu szyb , szyby przedniej i bocznych .

reszta to tylko przeciagnac wiazki kabli i podlaczenia . Zabezpiecz wszystko farbami antykorozyjnymi i silikonem do szyb od spodu a korozja nie wezmie tego .

Wrazie czego , sluze pomoca i nie przejmuj sie tym co inni pisza ,bo wodocznie tego nie robili iu nie maja pojecia - a na pewno warto ... Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...