Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Opróżnianie ciśnienia w stagu .


bongod

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Czy funkcja opróżniania ciśnienia w stagu jest potrzebna? I czy powoduje większe spalanie ? .

Czyli nikt tej funkcji nie używa? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe jest takie pompowanie przy dwóch reduktorach ? Mówię o twinie przy hankach niebieskich na 220/230 kM .

Koziol a jakie masz spalanie przy włączonej tej funkcji i jaką masz moc i reduktor?

Edytowane przez bongod
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Funkcja ta wykorzystywana jest przy pompowaniu się reduktora w cut off.

Przy szybkich wtryskach nie ma sensu tego stosować.

Tak spalanie pójdzie do góry bo gaz jest wpuszczany do cylindra i się nie spala tylko idzie w komin.

W niewtórych autach można usłyszeć "pierdzenie" w wydech podczas używania tej funkcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyłaczyłem to i wstepne napełnianie . Spalanie spadło 3 litry hahaha szok :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie mam ja aktywna bo jest potrzebna reduktor p9mpuje sie na ponad trzy bary i po pocisnieciu musialbym chwile podjechac bo jak od razu bym wysprzeglil to zdechnie, male zapotrzebowanie na gaz przy takim cisnieniu go zaleje zanim wyrowna uklad

Jak Tobie spadlo 3 litry to musiales duzo ciskac:)Ja musze pociagnac do ponad 5 tys obrotow ii potem jechac nA odpuszczonej nodze inaczej sie nie napompuje az tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaką masz moc i reduktor? Może to też kwestia quattro bo napewno bardziej obciąża przy przyspieszaniu . Ja będę dokładał q ciekawe co się będzie działo :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

narazie 0.8 bara potem 1.1 jakieś bedzię. Ale jak jeździłem na 1 barze też tak było....Ale to tylko i wyłącznie jak z nogą w podłodze poszedłem do końca prawie i potem na odpuszczonej nodze się tocze. Tak przy normalnej jeździe to nei występuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi to się do 2 pompuje nawet jak zchodze z 2500 z tego co zobaczyłem dziś . Przy wyższych to ponad 3 . Na ile masz ustawionego tego cutoffa? Zastanawiam się czy go ustawiać skoro nic nie szarpie i nie gaśnie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz lipne wtryski np. valteki to się tak może stać - gaśnięcie.

Kiedyś w vectrze C 2.0T tak napompowałem układ że skali na mapsensorze brakło i auto zgasło...ale to było w trakcie testów :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz lipne wtryski np. valteki to się tak może stać - gaśnięcie.

Kiedyś w vectrze C 2.0T tak napompowałem układ że skali na mapsensorze brakło i auto zgasło...ale to było w trakcie testów :-D

:D czyli olać jak nie zalewa? :) Bo założyłem już nowy temat :/. Ale w sumie może innej osobie będzie łatwiej się dowiedzieć czegoś dzięki temu ;).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak testowalem to na regach zgasl, na hanie niebieskiej 3 razy na 5 a teraz pozostaje sprawdzic na wgs ktore wlasnie mam, w sumie najszybsZe jak dotad w Moich rekach wtryskiwacze. Dodam ze nie mialem w nich keihna

A sprawdze specjalnie jak bede stroil pod wieksza moc niedlugo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...