Skocz do zawartości

koziol1172

Pasjonat
  • Postów

    392
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O koziol1172

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    WMA

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia koziol1172

3

Reputacja

  1. Witam kombinuje z tłumikiem środkowym do quattro i jest masakra, miałem wydech na przelocie ale basuje podczas przyspieszania, do jazdy z dzieckiem lipa, chciałbym nawet seryjny zmniejszyłbym boost i zapłon ale nie ma nowych tłumików.... kupiłem komplet z s4, fajny seryjny przepuści moje moce , w praktyce po zamontowaniu okropnie pierdział, środkowy tłumik był do d*p.y dziś założyłem kolejny od s4 normalna jazda i przyspieszania średnie super ale w ogniu tragedia .... pierdzi jak stary rempel ....... i zwątpiłem może podrzucicie jakieś propozycje
  2. O jeden do tyłu bo teraz jest wyprzedzony żeby nie było zaraz kolizji [emoji2] Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
  3. Krzysiek około 2stopnie można zmienić ruszając czujnikiem dosyć duże luzy na śrubkach są, w 2.7 jest tak samo
  4. 300-400 km, na wzmocnionym docisku 900-1000 Nm przenosi . Sprawdzone;) Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
  5. Porządny helicoil, i będzie dobrze, co do temperatur to mam żeliwa turbo na helicoil ogarnięte i trzyma pięknie, a tam są dopiero skoki temperatur raz mróz potem 900 stopni Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
  6. Inter cars /sid motorsport Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
  7. Ganjaq słaba ta Twoja teoria,wydech ma spore znaczenie począwszy od kolektora.... na egt duży wpływ ma także kąt zapłonu a na niego między innymi back presure Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
  8. 1 litr Ci wystarczy na przeplukanie i napełnienie ukladu Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
  9. Pisał wcześniej że 920-930 więc luz , u mnie często 980 w pełnym ogniu na k03s.... ludzie robią z nich maks, pałują a później się dziwią że pęka itd.... fizyki nie przeskoczysz ... na wyprzedzanie to się nadaje ale nie do upalania
  10. Dobrze wiedzieć, tylko jeden drugiemu może być nie równy. a jak z montażem? Da się go przykręcić nie ruszając sprężarki? Dla właściciela b7 spawa się baran czy taki jak Miałeś wcześniej u siebie? I dlaczego nie gotowy turboworks Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
  11. Ftg? A u siebie testujesz ten baran z racing factory? Poprawiales go coś czy założyłem tak jak chinole zrobili ?? Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka Założyłeś** Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
  12. Kolektor baran z racing factory? Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
  13. kiepsko z zapłonem coś..... nic więcej nie chce przyjąć? chyba zmęczona trochę góra tego motoru
  14. Robiliśmy taki swap z asn tyle że w a6 też z automatem. Robiłem pod to wszystko wiązkę, pogadam z kumplem o całych kosztach Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
  15. Awx dobry do grzecznej jazdy, wtedy i spory moment przeniesie, u mnie niecale 250 km i na męskie starty ono się nie nadaje, kilka startów i wysiadke robi, dodam że tarcza kevlar ..... Wydech spawany u Jarka widze, poznałem po warsztacie;) Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...