Skocz do zawartości

kkriss_24

Pasjonat
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kkriss_24

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    lubuskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Cabriolet
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kkriss_24

0

Reputacja

  1. Temat do zamkniecia ponowna procedura wymiany klockow i adaptacja KTS-em pomogla
  2. Witam po wymianie klockow hamulcowych mam blad ktorego nie moge usunac. Hamulec reczny dzial zaciaga i zwalnia lecz na w fisie wyswietla sie komunikat "hamulec postojowy" i ikonka przekreslonego P Cofanie tloczkow w zaciskach bylo robione vcds-em 262656 - No Basic Setting B2010 00 [137] - - MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 164 Mileage: 191624 km Date: 2020.03.12 Time: 17:20:32 Voltage terminal 30: 12.2 V Internal Fault ID: 67 Vehicle speed: 0 km/h Network management state: normal Function light in parking brake button: OFF Red operating lamp: OFF Red warning lamp: OFF Green operating lamp: OFF Yellow warning lamp: OFF Terminal 15 status: On RWU: not active DSD: not active HTR: not active ECD: not active ACC requested apply: not active Auto Adjust: not active General Inspection Function: not active Internal Parking Brake state: static Status of parking brake button: Not operated Status ParkingBrake left: Open Status ParkingBrake right: Open
  3. Witam chcialbym podnieś moc silnika w A4 B8 2011 r 2.7 tdi 190 km multitronic jak rozmawiałem z tunerem mówił ze może mi zrobić 240 km 500 nm tylko chyba skrzynia tego nie wytrzyma stad tez pytanie czy jest możliwość co trzeba by zrobić i jak to finansowo wyglada żeby ta skrzynia wytrzymała 240 km 500nm
  4. Problem ze swiatlami pozycyjnymi rozwiazany trzeba bylo w MCE09, Adaptacja 10, kanał 3. wartosc 9 zmienic na 40 i teraz wszystko dziala jak powinno
  5. zmienione zostaly przednie lampy na poliftowe kostki do lamp pasowaly sa 14 pinowe lecz nie swieca swiatla pozycyjne swiatla do jazdy dziennej swieca na pozycji 0 przelacznika jak przestawie na AUTO ledy gasna w zaleznosci czy jest ciemno czy jasno swieca ledy gdy jest jasno (wiatla do jazdy dziennej) gdy ciemno swieca xenony i tyl pozycja jak przelacze na POZYCJE z przodu nic nie swieci tylko z tylu sw pozycyjne jesli przelacze na swiatla mijania zapalaja sie xenony i tyl pozycja . vcds udalo mi sie tylko zmienic sw kierunkow jak pozycja w gniezdzie lampy nie ma pinu od zasilania sw pozycyjnego ale w kostce instalacji lampy jest ten pin w tej chwili na fisie wyswietla sie 02895 - Supply Voltage for LED Module for DRL and Parking Light; Left 012 - Electrical Fault in Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01101100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 224 Mileage: 141819 km Time Indication: 0 Date: 2019.02.28 Time: 21:25:00 02897 - Supply Voltage for LED Module for DRL and Parking Light; Right 012 - Electrical Fault in Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01101100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 224 Mileage: 141819 km Time Indication: 0 Date: 2019.02.28 Time: 21:25:00 co trzeba zmienic w kodowaniu zeby swiatla led swiecily jako pozycja
  6. DVD IN MOTION free dvd. Jak uwalona to teraz jest jakas mozliwosc naprawy czy trzeba szukac nowa
  7. Witam podczas wgrywania do mmi 3g odblokowania dvd podczas jazdy po drugim automatycznym restarcie mmi pojawia sie teraz najpierw zielony a pozniej czerwony ekran i odliczanie a pozniej ciemno i tak za kazdym razem jak wlanczam zaplon jest na to jakis ratunek vcds em nie mozna sie polaczyc ani z 56 radioani z 5F Information Elect jedynie przy skanie jest cos takiego 56-Radio -- Status: Cannot be reached 1100 5F-Information Electr. -- Status: Cannot be reached 1100
  8. Temat do zamkniecia jednak poziomowanie jest na jednym czujniku z tylu i dodatkowo komunikacja z abs esp vcds-em skasowalem bledy w Address 03: ABS Brakes 01771 - Control Module for Headlight Range (J431) i Address 55: Headlight Range 01535 - Control Circuit for Right Headlight Range Adjusting Motor (V49) 01534 - Control Circuit for Left Headlight Range Adjusting Motor (V48) i poziomowanie zaczelo dzialac.
  9. Bixenon jest orginalny raczej nic nie bylo dokladane, mycia lamp dziala bez problemu jedynie niema instalacji pod przedni czujnik poziomowania nigdy sie nie spotkalem z regulacja lamp na jednym czujniku. Z drugiej strony jak by mialo byc ori na jednym czujniku to by nie wywalalo bledu odnosnie ustawienia lamp
  10. Pacjent A4 B8 2011 2.7 tdi multitronic na fisie po dopaleniu wyskakuje blad poziomowania swiatel, myslalem ze to uwalony ktorys z czujnikow od poziomowania i tu moje zdziwienie z tylu z lewej strony jest czujnik a z przodu nie ma czujnika ani instalacji pod czujnik. Zaczolem szukac informacji bo myslalem ze pewnie ktos uciol kabel znalazlem na forum temat odnosnie poziomowania i schemat wedlug schematu czujniki przod i tyl sa podlaczone do sterownika zasiegu regulacji reflektorow J431 i tak pod pinami T26a/12 T26a/25 T26a/6 powinien byc podlaczony czujnik poziomu zawieszenia przod lewa strona G78* pod pinami T26a/11 T26a/10 T26a/7 powinien byc podlaczony czujnik poziomowania zawieszenia tyllewa strona Znalazlem w aucie sterownik regulacji zasiegu swiatel J431 (jest od strony pasazera pod dmuchawa) 8K 907 357 B okazuje sie ze w kostce tego sterownika piny z wyjsciem na przedni lewy czujnik poziomowania G78* T26a/12 jest wpiety kabelek ale T26a/25 i T26a/6 nie ma tych kabli co do tylnego czujnika poziomowania piny sie zgadzaja nawet jesli chodzi o kolorystyke kabli ze schematu . O co w tym chodzi???
  11. Sprawdzilem jak kolego radziles z strony ross-tech bezpieczniki sa ok. Dodatkowo wtyczka ktora jest podlaczaona do tego elektromagnesu ma 4 piny jesli zaplon jest wlaczony to : na 1 pinie jest +12,4 v (takie jak akurat mam na aku) na pinie 2 jest +5,02 v na pinie 3 jest +1,15v na pinie 4 jest masa po wylaczeniu zaplonu z tym ze kluczyk nadal jest w stacyjce poniewaz nie moge go wyciagnac przez ten blad na pinie 1 jest 0v na pinie 2 jest +3,6v na pinie 3 jest +1,15v na pinie 4 jest masa
  12. Witam mam problem ze skrzynia multitronic nie moge przelaczyc lewarka zmiany biegow z P na R N D po podlaczeniu vcds w silniku jest blad 5604 - Park/Neutral Switch Input Circuit , a w skrzyni biegow 2251 - Shift Lock Solenoid (N110) . Sprawdzalem bezpieczniki z prawej strony deski i z lewej strony a takze bezpieczniki w skrzynce ecu silnika wszystkie sa ok co jeszcze sprawdzic.
  13. Witam koledzy mam problem z podlaczeniem czujnika pozimu oleju jak i Zawór do klapki obejściowej filtra powietrza (N275), autko po przejsciach uszkodzona miska olejowa jak i scieta instalacja przy misce olejowej. Uszkodzona jest wiazka intalacji jak widac na fotkach jest 7 przewodow Bledy w vcds: - 4635 - Engine Oil Temp. Sensor (G8) -4640 - Engine Oil Temp. Sensor (G8) -5380 - Valve for Air Filter Bypass Flap (N275) 2 czerwone z bialym 1 czerwony z niebieskim 2 broazowe z niebieskim 1 zielony z zoltym 1 brazowy 3 przewody z tej instalacji ida do czujnika poziomu oleju (ktore nie wiem) 2 prawdopodonie ida do Zawór klapki obejściowej filtra powietrza (N275) kolejne 2 nie mam pojecia. Bardzo prosze o pomoc. Pozdrawiam
  14. Witam w audi a5 2011 mmi software version: BNav_EU_P0054_D1 jesli chce zrobic aktualizacje teraz to od jakiej wersji Kxxxx musze zaczac? Z tego co znalazlem na forum to jak jest P0022 to trzeba zaczac od K0031
  15. Czy ktoś szanownych kolegów ma może informacje odnośnie przłożeń skrzyni biegów quattro manual do 2.0 tdi , szukam szybszej skrzyni biegów o ile taka istnieje obecna którą mam to na 6 biegu przy obrotach silnika 1500 mam predkosc 64 km/h, przy obrotach silnika 2000 jest 86 km/h a prz 3000 obrotow silnika 128 k/h, z tego co znalazlem do 2.0 tdi w quattro sa skrzynie o kodach LRV, LLR, LHM, LSE, NEK, KXM .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...