-
Postów
46 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O kkriss_24
Informacje
-
Imię
Krzysztof
-
Miasto
lubuskie
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Cabriolet
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
2.5 TDI V6
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia kkriss_24
0
Reputacja
-
blad hamulca recznego 262656 - No Basic Setting
kkriss_24 odpowiedział(a) na kkriss_24 temat w Audi A4 B8
Temat do zamkniecia ponowna procedura wymiany klockow i adaptacja KTS-em pomogla -
Witam po wymianie klockow hamulcowych mam blad ktorego nie moge usunac. Hamulec reczny dzial zaciaga i zwalnia lecz na w fisie wyswietla sie komunikat "hamulec postojowy" i ikonka przekreslonego P Cofanie tloczkow w zaciskach bylo robione vcds-em 262656 - No Basic Setting B2010 00 [137] - - MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 164 Mileage: 191624 km Date: 2020.03.12 Time: 17:20:32 Voltage terminal 30: 12.2 V Internal Fault ID: 67 Vehicle speed: 0 km/h Network management state: normal Function light in parking brake button: OFF Red operating lamp: OFF Red warning lamp: OFF Green operating lamp: OFF Yellow warning lamp: OFF Terminal 15 status: On RWU: not active DSD: not active HTR: not active ECD: not active ACC requested apply: not active Auto Adjust: not active General Inspection Function: not active Internal Parking Brake state: static Status of parking brake button: Not operated Status ParkingBrake left: Open Status ParkingBrake right: Open
-
Witam chcialbym podnieś moc silnika w A4 B8 2011 r 2.7 tdi 190 km multitronic jak rozmawiałem z tunerem mówił ze może mi zrobić 240 km 500 nm tylko chyba skrzynia tego nie wytrzyma stad tez pytanie czy jest możliwość co trzeba by zrobić i jak to finansowo wyglada żeby ta skrzynia wytrzymała 240 km 500nm
-
Problem ze swiatlami pozycyjnymi rozwiazany trzeba bylo w MCE09, Adaptacja 10, kanał 3. wartosc 9 zmienic na 40 i teraz wszystko dziala jak powinno
-
zmienione zostaly przednie lampy na poliftowe kostki do lamp pasowaly sa 14 pinowe lecz nie swieca swiatla pozycyjne swiatla do jazdy dziennej swieca na pozycji 0 przelacznika jak przestawie na AUTO ledy gasna w zaleznosci czy jest ciemno czy jasno swieca ledy gdy jest jasno (wiatla do jazdy dziennej) gdy ciemno swieca xenony i tyl pozycja jak przelacze na POZYCJE z przodu nic nie swieci tylko z tylu sw pozycyjne jesli przelacze na swiatla mijania zapalaja sie xenony i tyl pozycja . vcds udalo mi sie tylko zmienic sw kierunkow jak pozycja w gniezdzie lampy nie ma pinu od zasilania sw pozycyjnego ale w kostce instalacji lampy jest ten pin w tej chwili na fisie wyswietla sie 02895 - Supply Voltage for LED Module for DRL and Parking Light; Left 012 - Electrical Fault in Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01101100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 224 Mileage: 141819 km Time Indication: 0 Date: 2019.02.28 Time: 21:25:00 02897 - Supply Voltage for LED Module for DRL and Parking Light; Right 012 - Electrical Fault in Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01101100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 224 Mileage: 141819 km Time Indication: 0 Date: 2019.02.28 Time: 21:25:00 co trzeba zmienic w kodowaniu zeby swiatla led swiecily jako pozycja
-
DVD IN MOTION free dvd. Jak uwalona to teraz jest jakas mozliwosc naprawy czy trzeba szukac nowa
-
Witam podczas wgrywania do mmi 3g odblokowania dvd podczas jazdy po drugim automatycznym restarcie mmi pojawia sie teraz najpierw zielony a pozniej czerwony ekran i odliczanie a pozniej ciemno i tak za kazdym razem jak wlanczam zaplon jest na to jakis ratunek vcds em nie mozna sie polaczyc ani z 56 radioani z 5F Information Elect jedynie przy skanie jest cos takiego 56-Radio -- Status: Cannot be reached 1100 5F-Information Electr. -- Status: Cannot be reached 1100
-
A4 b8 układ samopoziowania Bixenona
kkriss_24 odpowiedział(a) na kkriss_24 temat w Audi A4 B8
Temat do zamkniecia jednak poziomowanie jest na jednym czujniku z tylu i dodatkowo komunikacja z abs esp vcds-em skasowalem bledy w Address 03: ABS Brakes 01771 - Control Module for Headlight Range (J431) i Address 55: Headlight Range 01535 - Control Circuit for Right Headlight Range Adjusting Motor (V49) 01534 - Control Circuit for Left Headlight Range Adjusting Motor (V48) i poziomowanie zaczelo dzialac. -
A4 b8 układ samopoziowania Bixenona
kkriss_24 odpowiedział(a) na kkriss_24 temat w Audi A4 B8
Bixenon jest orginalny raczej nic nie bylo dokladane, mycia lamp dziala bez problemu jedynie niema instalacji pod przedni czujnik poziomowania nigdy sie nie spotkalem z regulacja lamp na jednym czujniku. Z drugiej strony jak by mialo byc ori na jednym czujniku to by nie wywalalo bledu odnosnie ustawienia lamp -
Pacjent A4 B8 2011 2.7 tdi multitronic na fisie po dopaleniu wyskakuje blad poziomowania swiatel, myslalem ze to uwalony ktorys z czujnikow od poziomowania i tu moje zdziwienie z tylu z lewej strony jest czujnik a z przodu nie ma czujnika ani instalacji pod czujnik. Zaczolem szukac informacji bo myslalem ze pewnie ktos uciol kabel znalazlem na forum temat odnosnie poziomowania i schemat wedlug schematu czujniki przod i tyl sa podlaczone do sterownika zasiegu regulacji reflektorow J431 i tak pod pinami T26a/12 T26a/25 T26a/6 powinien byc podlaczony czujnik poziomu zawieszenia przod lewa strona G78* pod pinami T26a/11 T26a/10 T26a/7 powinien byc podlaczony czujnik poziomowania zawieszenia tyllewa strona Znalazlem w aucie sterownik regulacji zasiegu swiatel J431 (jest od strony pasazera pod dmuchawa) 8K 907 357 B okazuje sie ze w kostce tego sterownika piny z wyjsciem na przedni lewy czujnik poziomowania G78* T26a/12 jest wpiety kabelek ale T26a/25 i T26a/6 nie ma tych kabli co do tylnego czujnika poziomowania piny sie zgadzaja nawet jesli chodzi o kolorystyke kabli ze schematu . O co w tym chodzi???
-
A4 b8 2011 2.7 tdi multitronic blad 2251 Solenoid (N110)
kkriss_24 odpowiedział(a) na kkriss_24 temat w Audi A4 B8
Sprawdzilem jak kolego radziles z strony ross-tech bezpieczniki sa ok. Dodatkowo wtyczka ktora jest podlaczaona do tego elektromagnesu ma 4 piny jesli zaplon jest wlaczony to : na 1 pinie jest +12,4 v (takie jak akurat mam na aku) na pinie 2 jest +5,02 v na pinie 3 jest +1,15v na pinie 4 jest masa po wylaczeniu zaplonu z tym ze kluczyk nadal jest w stacyjce poniewaz nie moge go wyciagnac przez ten blad na pinie 1 jest 0v na pinie 2 jest +3,6v na pinie 3 jest +1,15v na pinie 4 jest masa -
A4 b8 2011 2.7 tdi multitronic blad 2251 Solenoid (N110)
kkriss_24 opublikował(a) temat w Audi A4 B8
Witam mam problem ze skrzynia multitronic nie moge przelaczyc lewarka zmiany biegow z P na R N D po podlaczeniu vcds w silniku jest blad 5604 - Park/Neutral Switch Input Circuit , a w skrzyni biegow 2251 - Shift Lock Solenoid (N110) . Sprawdzalem bezpieczniki z prawej strony deski i z lewej strony a takze bezpieczniki w skrzynce ecu silnika wszystkie sa ok co jeszcze sprawdzic. -
Witam koledzy mam problem z podlaczeniem czujnika pozimu oleju jak i Zawór do klapki obejściowej filtra powietrza (N275), autko po przejsciach uszkodzona miska olejowa jak i scieta instalacja przy misce olejowej. Uszkodzona jest wiazka intalacji jak widac na fotkach jest 7 przewodow Bledy w vcds: - 4635 - Engine Oil Temp. Sensor (G8) -4640 - Engine Oil Temp. Sensor (G8) -5380 - Valve for Air Filter Bypass Flap (N275) 2 czerwone z bialym 1 czerwony z niebieskim 2 broazowe z niebieskim 1 zielony z zoltym 1 brazowy 3 przewody z tej instalacji ida do czujnika poziomu oleju (ktore nie wiem) 2 prawdopodonie ida do Zawór klapki obejściowej filtra powietrza (N275) kolejne 2 nie mam pojecia. Bardzo prosze o pomoc. Pozdrawiam
-
Witam w audi a5 2011 mmi software version: BNav_EU_P0054_D1 jesli chce zrobic aktualizacje teraz to od jakiej wersji Kxxxx musze zaczac? Z tego co znalazlem na forum to jak jest P0022 to trzeba zaczac od K0031
-
Czy ktoś szanownych kolegów ma może informacje odnośnie przłożeń skrzyni biegów quattro manual do 2.0 tdi , szukam szybszej skrzyni biegów o ile taka istnieje obecna którą mam to na 6 biegu przy obrotach silnika 1500 mam predkosc 64 km/h, przy obrotach silnika 2000 jest 86 km/h a prz 3000 obrotow silnika 128 k/h, z tego co znalazlem do 2.0 tdi w quattro sa skrzynie o kodach LRV, LLR, LHM, LSE, NEK, KXM .