Jump to content

kkriss_24

Pasjonat
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About kkriss_24

Informacje

  • First name
    Krzysztof
  • Location
    lubuskie

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Cabriolet
  • Year of production
    2003
  • Engine
    2.5 TDI V6
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam chcialbym podnieś moc silnika w A4 B8 2011 r 2.7 tdi 190 km multitronic jak rozmawiałem z tunerem mówił ze może mi zrobić 240 km 500 nm tylko chyba skrzynia tego nie wytrzyma stad tez pytanie czy jest możliwość co trzeba by zrobić i jak to finansowo wyglada żeby ta skrzynia wytrzymała 240 km 500nm
  2. Problem ze swiatlami pozycyjnymi rozwiazany trzeba bylo w MCE09, Adaptacja 10, kanał 3. wartosc 9 zmienic na 40 i teraz wszystko dziala jak powinno
  3. zmienione zostaly przednie lampy na poliftowe kostki do lamp pasowaly sa 14 pinowe lecz nie swieca swiatla pozycyjne swiatla do jazdy dziennej swieca na pozycji 0 przelacznika jak przestawie na AUTO ledy gasna w zaleznosci czy jest ciemno czy jasno swieca ledy gdy jest jasno (wiatla do jazdy dziennej) gdy ciemno swieca xenony i tyl pozycja jak przelacze na POZYCJE z przodu nic nie swieci tylko z tylu sw pozycyjne jesli przelacze na swiatla mijania zapalaja sie xenony i tyl pozycja . vcds udalo mi sie tylko zmienic sw kierunkow jak pozycja w gniezdzie lampy nie ma pinu od zasilania sw pozycyjnego ale w kostce instalacji lampy jest ten pin w tej chwili na fisie wyswietla sie 02895 - Supply Voltage for LED Module for DRL and Parking Light; Left 012 - Electrical Fault in Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01101100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 224 Mileage: 141819 km Time Indication: 0 Date: 2019.02.28 Time: 21:25:00 02897 - Supply Voltage for LED Module for DRL and Parking Light; Right 012 - Electrical Fault in Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01101100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 224 Mileage: 141819 km Time Indication: 0 Date: 2019.02.28 Time: 21:25:00 co trzeba zmienic w kodowaniu zeby swiatla led swiecily jako pozycja
  4. DVD IN MOTION free dvd. Jak uwalona to teraz jest jakas mozliwosc naprawy czy trzeba szukac nowa
  5. Witam podczas wgrywania do mmi 3g odblokowania dvd podczas jazdy po drugim automatycznym restarcie mmi pojawia sie teraz najpierw zielony a pozniej czerwony ekran i odliczanie a pozniej ciemno i tak za kazdym razem jak wlanczam zaplon jest na to jakis ratunek vcds em nie mozna sie polaczyc ani z 56 radioani z 5F Information Elect jedynie przy skanie jest cos takiego 56-Radio -- Status: Cannot be reached 1100 5F-Information Electr. -- Status: Cannot be reached 1100
  6. Temat do zamkniecia jednak poziomowanie jest na jednym czujniku z tylu i dodatkowo komunikacja z abs esp vcds-em skasowalem bledy w Address 03: ABS Brakes 01771 - Control Module for Headlight Range (J431) i Address 55: Headlight Range 01535 - Control Circuit for Right Headlight Range Adjusting Motor (V49) 01534 - Control Circuit for Left Headlight Range Adjusting Motor (V48) i poziomowanie zaczelo dzialac.
  7. Bixenon jest orginalny raczej nic nie bylo dokladane, mycia lamp dziala bez problemu jedynie niema instalacji pod przedni czujnik poziomowania nigdy sie nie spotkalem z regulacja lamp na jednym czujniku. Z drugiej strony jak by mialo byc ori na jednym czujniku to by nie wywalalo bledu odnosnie ustawienia lamp
  8. Pacjent A4 B8 2011 2.7 tdi multitronic na fisie po dopaleniu wyskakuje blad poziomowania swiatel, myslalem ze to uwalony ktorys z czujnikow od poziomowania i tu moje zdziwienie z tylu z lewej strony jest czujnik a z przodu nie ma czujnika ani instalacji pod czujnik. Zaczolem szukac informacji bo myslalem ze pewnie ktos uciol kabel znalazlem na forum temat odnosnie poziomowania i schemat wedlug schematu czujniki przod i tyl sa podlaczone do sterownika zasiegu regulacji reflektorow J431 i tak pod pinami T26a/12 T26a/25 T26a/6 powinien byc podlaczony czujnik poziomu zawieszenia przod lewa strona G78* pod pinami T26a/11 T26a/10 T26a/7 powinien byc podlaczony czujnik poziomowania zawieszenia tyllewa strona Znalazlem w aucie sterownik regulacji zasiegu swiatel J431 (jest od strony pasazera pod dmuchawa) 8K 907 357 B okazuje sie ze w kostce tego sterownika piny z wyjsciem na przedni lewy czujnik poziomowania G78* T26a/12 jest wpiety kabelek ale T26a/25 i T26a/6 nie ma tych kabli co do tylnego czujnika poziomowania piny sie zgadzaja nawet jesli chodzi o kolorystyke kabli ze schematu . O co w tym chodzi???
  9. Sprawdzilem jak kolego radziles z strony ross-tech bezpieczniki sa ok. Dodatkowo wtyczka ktora jest podlaczaona do tego elektromagnesu ma 4 piny jesli zaplon jest wlaczony to : na 1 pinie jest +12,4 v (takie jak akurat mam na aku) na pinie 2 jest +5,02 v na pinie 3 jest +1,15v na pinie 4 jest masa po wylaczeniu zaplonu z tym ze kluczyk nadal jest w stacyjce poniewaz nie moge go wyciagnac przez ten blad na pinie 1 jest 0v na pinie 2 jest +3,6v na pinie 3 jest +1,15v na pinie 4 jest masa
  10. Witam mam problem ze skrzynia multitronic nie moge przelaczyc lewarka zmiany biegow z P na R N D po podlaczeniu vcds w silniku jest blad 5604 - Park/Neutral Switch Input Circuit , a w skrzyni biegow 2251 - Shift Lock Solenoid (N110) . Sprawdzalem bezpieczniki z prawej strony deski i z lewej strony a takze bezpieczniki w skrzynce ecu silnika wszystkie sa ok co jeszcze sprawdzic.
  11. Witam koledzy mam problem z podlaczeniem czujnika pozimu oleju jak i Zawór do klapki obejściowej filtra powietrza (N275), autko po przejsciach uszkodzona miska olejowa jak i scieta instalacja przy misce olejowej. Uszkodzona jest wiazka intalacji jak widac na fotkach jest 7 przewodow Bledy w vcds: - 4635 - Engine Oil Temp. Sensor (G8) -4640 - Engine Oil Temp. Sensor (G8) -5380 - Valve for Air Filter Bypass Flap (N275) 2 czerwone z bialym 1 czerwony z niebieskim 2 broazowe z niebieskim 1 zielony z zoltym 1 brazowy 3 przewody z tej instalacji ida do czujnika poziomu oleju (ktore nie wiem) 2 prawdopodonie ida do Zawór klapki obejściowej filtra powietrza (N275) kolejne 2 nie mam pojecia. Bardzo prosze o pomoc. Pozdrawiam
  12. Witam w audi a5 2011 mmi software version: BNav_EU_P0054_D1 jesli chce zrobic aktualizacje teraz to od jakiej wersji Kxxxx musze zaczac? Z tego co znalazlem na forum to jak jest P0022 to trzeba zaczac od K0031
  13. Czy ktoś szanownych kolegów ma może informacje odnośnie przłożeń skrzyni biegów quattro manual do 2.0 tdi , szukam szybszej skrzyni biegów o ile taka istnieje obecna którą mam to na 6 biegu przy obrotach silnika 1500 mam predkosc 64 km/h, przy obrotach silnika 2000 jest 86 km/h a prz 3000 obrotow silnika 128 k/h, z tego co znalazlem do 2.0 tdi w quattro sa skrzynie o kodach LRV, LLR, LHM, LSE, NEK, KXM .
  14. Witam padł silnik 2.7 tdi CAMA 190 km w A4 B8 (uszkodzona miska olejowa i zatarty silnik) zastanawiam sie nad wymiana calego silnika na 3.0 tdi pytanie tylko na jaki i jesli bym wymienil na 3.0 tdi co moge zostawic z 2.7 tdi
  15. Jest wgrany chip a przed wgraniem chipa byla robiona aktualizacja ECU, z FWD swap na quattro pompa abs zalozona jest od quattro w ecu silnika jak pompie abs i liczniku nie ma bledow kola sa 19/35/235
×
×
  • Create New...