lonss 0 Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Witam, posiadam audi 1,8 96r i mam problem z silnikiem bierze mi olej, a wlasciwie przepala go, wyciekow nigdzie nie ma, nie wiem czy zabierac sie za robienie silnika... co moze byc przyczyna??Uszczelniacze zaworow?? duzo tego oleju nie pali ale z rury ewidentnie widac i czuc spalany olej. Slyszalem tez ze wymiana oleju na mineralny moze cos pomoc;>. Pozdrawiam i czekam na odp Link to comment Share on other sites More sharing options...
cobradd 0 Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 tak, wymiana na mineralny może pomóc...zabić silnik Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtekce 1 Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 jaki przebieg masz i czy ten dymek widzisz podczas jazdy czy na wolnych obr Link to comment Share on other sites More sharing options...
lonss 0 Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 215tys km, dymek widac i podczas jazdy i na wolnych obrotach Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtekce 1 Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 stawiam na uszczelniacze zaworowe Link to comment Share on other sites More sharing options...
cobradd 0 Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 ale kolega nie napisal nawet ile tego oleju bierze, ksiązka wyraźnie podaje, że niewielkie ilości oleju są spalane przez silnik i odprowadzane wraz ze spalinami, norma takiego zuzycia to do 1l/1000km. A może jeździsz ze zbyt wysokim pozimem oleju/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtekce 1 Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 ale kolega nie napisal nawet ile tego oleju bierze, ksiązka wyraźnie podaje, że niewielkie ilości oleju są spalane przez silnik i odprowadzane wraz ze spalinami, norma takiego zuzycia to do 1l/1000km ale od wymiany do wymiany 15L na zapas wozić troche za dużo Link to comment Share on other sites More sharing options...
cobradd 0 Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 to jeszce zależy jak często olej wymieniasz no ale jesli co 10 tyś taj jak się należy, no to rzeczywiście sporo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Italiano 0 Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Sprawdź ciśnienie na tłokach, i wszystko się okażę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cobradd 0 Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 ale najpierw popraw temat na poprawny zanim cię jakis admin dopadnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
lonss 0 Posted October 16, 2008 Author Share Posted October 16, 2008 czyli przyczyn moze byc wiele i bez zagladania do silnika nie da sie w miare ocenic co moze byc przyczyna;>? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now