Skocz do zawartości

cobradd

Pasjonat
  • Postów

    691
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O cobradd

Informacje

  • Imię
    X
  • Miasto
    X

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia cobradd

0

Reputacja

  1. Może masz 1BE, czyli fabrycznie obniżone a szwagier ma 1BA czyli tzw. komfortowe i stąd ta różnica. Sprawdź kody na naklejce w bagażniku.
  2. jest jeden pewny sposób na diagnoze wahaczy, wypiąć je ze zwrotnicy i wtedy sprawdzac, jak śruby nie będą marudzić przy odkręcaniu to jest to w miare szybka operacja ale nawet jakby marudziły to zważając na ceny wahaczy warto sie pomeczyć. Badanie amorków na stacjach to zazwyczaj pic na wode nie wiele mający wspolnego z rzeczywistością, przkonałem sie kiedyś o tym na wlasnej skórze. Zdarzało mi sie czasami jeździć na naprawdę wysłuzonych wahaczach w oczekiwaniu na środki finansowe ale nie obserwowałem takich zachowań samochodu (jedynie słynne stuki i skrzypienie), strzelając obstawiłbym raczej amorki.
  3. skoro ubywa tak szybko to zlokalizowanie powinno byc łatwe, wejsc pod samochod zwalic osłone i szukac gdzie kapie
  4. zabrudzone/wysłuzone listwy wtryskowe moga tez powodować wyzsze spalanie. W moiom ADR kiedyś powyżej 12,5 l/100 nie dało sie wskoczyć choćby nie wiem co wyrabiał, a tego lata spalanie w granicach 14,5 w korkach, upałach i klima na full było normą. Moje listwy wtryskowe mają obecnie przejechane 65 tyś km i gaziarze mówili że to cud że jeszcze działają ale to dzięki regularnym przeglądom i wymienianiu filtrów, chociaz same listwy nie były nigdy ruszane.
  5. Widze ze sie wstrzelilem z pytaniem "just in time". Jaką masz pewność że auto kiedykolwiek miało 125KM, w książkach różne rzeczy piszą a poza tym samochod juz nie pierwszej mlodosci wiec tez nie bedzie zapitalal jak młoda sarenka, równie dobrze może Cię trzymać katalizator jeśli go jeszcze masz.
  6. Szef w firmie ma tego Yanosika ale widzę że leży to na półce i nigdzie nie zabiera, a co do fałszywych informacji to z tego co pamiętam wyczytałem w instrukcji, że jest potrzebne kilka zgłoszeń żeby dodano ostrzeżenie. Urządzenie mało popularne więc pewnie i mało skuteczne ze względu na zasadę działania.
  7. nawet i koło 2 l/100 potrafi pociągnąć
  8. pod samochód, nadstawić ucho i szukać
  9. Gazowników odwiedź niech przeglądną instalację, domyślam się że reszta problemów też na gazie.
  10. A mój ADR spalił ostatnio 22.5/100 LPG. Przyczyną prawdopodobnie była niedokręcona opaska na wężu przy przepustnicy + problemy z niedomagająca pompa paliwa powodujące złą pracę sondy lambda, którą jeszcze musze dla pewności zVagować po wymianie pompy.
  11. czujnik Halla to napewno przyczyna problemów z odpalaniem
  12. cobradd

    [B5 AVV] Błędy

    17978 - oznacza jak słusznie zauwazyłes problemy z immo który powoduje opisane gaśnięcie silnika poprzez odcięcie zapłonu. 00532 - może poprostu akumulator miałeś za słaby i się ten błąd pojawił, skasuj a jak się znowu pojawi to będziesz musiał posprawdzać przewody zasilające
  13. cobradd

    [ALL] Dziwne błędy...

    skasuj pojeździj jak powrócą to wtedy się martw, jak sobie chcesz sprawdzić przepływomierz to zrob logi dynamiczne. Błąd spalanie stukowego to może byc od kiepskiego paliwa np. Następnym razem postaraj się kody błędów spisać
  14. Skoro twierdzisz że stało się to po wymianie przegubu to może zrobiłeś coś czujnikowi ABS podczas wymiany, spróbuj go podociskać żeby się ułożył na swoje miejsce.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...