Mlody_warszawa Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 No właśnie. Jak można je lepiej naciągnąć, żeby się szybko chowały po otwarciu drzwi? Teraz mam tak, że mają ze 2-3 cm luzu. Zarówno od kierowcy jak i psażera (tył wiadomo, jak nówki). Jeżeli to coś zmienia, to polift. Chciałem sprawdzić w środku, czy coś widać itd. Ale po zdjęciu boczka okazało się, że jest tylko haczyk od cięgna podłączony do klamki i jakaś luźna sprężynka założona na bolczyk i blaszka trzymająca linkę cięgna. Raczej nie chodzi o sprężynkę, bo nie ma o co jej naciągnąć - właściwie, to nie wiem po co ona jest. No więc o co kaman?
Al@n Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 jak sprężynka cała to do wymiany trzpień na który wchodzi sprężynka
Mlody_warszawa Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2015 jak sprężynka cała to do wymiany trzpień na który wchodzi sprężynka Hm, tylko z tego co pamiętam, to ten trzpień jest uformowany z plastiku tego samego co cała obudowa klamki. Nie wyglądało mi to na oddzielny, mocowany element, chyba, że tego właściwego ja wcale nie mialem? Masz możę fotę jak to prawidłowo powinno wyglądać?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się