Tomas3k Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Więc tak silnik 2,5 TDi 180. Jakiś czas temu zauważyłem że mój silnik nie łapie 90 stopni więc postanowiłem sprawdzić co jest przyczyną. Wyszło że termostat. Jak udało mi się uzyskać 90stopni, to rozszczelniła mi się chłodnica, więc LEKKO i bardzo głupio myśląc na stację kupiłem magiczny środek do uszczelnienia układu i niestety układ się uszczelnił ale i znikło ogrzewanie w aucie. Dziś walczyłem i próbowałem przeczyścić nagrzewnicę octem ale niestety efektów brak. Moje pytanie czy na 100% może być to uszkodzona nagrzewnicy czy może być jakaś inna przyczyna ? Trochę przeraża mnie wymiana nagrzewnicy. A dokładnie jej demontaż.
Robero321 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Demontaż nagrzewnicy w B6 jest banalnie prosty 20 minut i jest wytargana a szpece schodzą nawet do 15 minut jeśli nie masz ogrzewania to niestety zasyfiła się nagrzewnica
Tomas3k Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Wiem właśnie znalazłem fajny temat. Chyba tak zrobię bo innych przyczyn nie widzę.
s3ns Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Sprawdź jeszcze przewody idące do nagrzewnicy. Jeżeli idący jest ciepły a powrót zimny to faktycznie coś z nagrzewnicą. Ale jezeli oba zimne to problem leży gdzieś indziej. Napisałeś że udao się uzyskać 90 st. Znaczy że po wykryciu że termostat puszczał, został on wymieniony?
Tomas3k Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Sprawdzę kolego, chociaż jutro już przyjdzie nagrzewnica. Termostat jeszcze nie zmieniony, czekam na cieplejsze dni bo trochę roboty jest aby go zmienić w 2,5
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się