Skocz do zawartości
IGNOROWANY

tryb awaryjny BEX hybryda


siwytychy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam panów ost czasu zrobiłem moją turbinę K03s na hybrydę z kołem kompresji od K04, oraz założyłem DP wszystko pięknie ale tylko jak wyjechałem z warsztatu to tryb awaryjny.. pojechałem do znajomego co robił mi turbinę zrobił taki program "zeby tylko jeździł" bo jeszcze planuje pare gratów dorzucić i wszystko zakończyć dobrym programem. Na rolkach wyszło 209 koni i 306 nm wyjechalismy, zrobiliśmy na próbę jakies 10 km wszystko fajnie wracam do domu i zaś tryb awaryjny, napisał nowy program troche słabszy, wgrał i dalej to samo i z tego co widzialem to chyba na kanale 115 nie zgadzały się wartości więc chyba n75 nie trzyma. Moje pytanie to kupować n75 z BAMa i to wystarczy czy dv też nie wytrzyma? Błąd jaki bije na vagu to przekroczona górna granica.

zrobić logi dynamiczne na jakich kanałach ? i jak to było ? z 3 biegu 1500 obrotów i but do 4 tys ?

no i gdzie najlepiej i jaki ten zawór kupić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh koles robi programy i logow nie ogarnia?:) jak przekroczona gorna granica znaczy ze turbo przeladowuje i wcale nie musi byc winny n75, zrob loga 002+033 i 115+118 od 1500 do przynajmniej 6 tys obr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Facet robi program na niesprawnym samochodzie ?? W ciemno można kwestionować jego podejście....

Samo wstawienie hybrydy nie może dawać takich objawów, sam jeżdżę na hybrydzie już dłuższy czas i nic nie przeładowuje.

Wgrajcie serie i szukajcie przyczyny,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak na niesprawnym.. zrobił program i auto smigalo za***iście nic sie nie działo dopiero po 20 km gdzies zas przeladowalo i teraz przeładowuje co chwile po przekroczeniu gdzies 4 tys obrotów z butem w podlodze. Zrobie logi dzisiaj mam nadzieje ze tylko zaworek, korekta i bd hulało ;)

logi od 1500 to z 1 biegu czy 2 ? bo jeszcze nie robilem ich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi:

http://vaglog.pl/log_211852.html Grupy 115-118

http://vaglog.pl/log_211851.html Grupy 002-033

tak jak pisałem, silnik 1.8T BEX turbo hybryda z kołem od K04, oraz wsadzony DP, reszta ori


dziwne skoki są w okolicach 4 tyś obr.. jak tam pomożecie ?

Edytowane przez siwytychy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieżko powiedzieć co tam nie gra, szczelność sprawdzaliscie? turbina słabo wstaje a jak wstanie, to ładuje więcej niż zadane aż w końcu złapie błąd, może na serii byłoby coś widać a tak to nie wiadomo czy cos jest napaprane w programie czy w aucie, ja bym zerknął na węzyki od n75 czy nie są dziurawe, pozaginane i zrobił loga 115 z odpiętą wtyczką od n75.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wkładałem turbine to wszystkie węże jak i N75 miałem na stole i przy montażu nic mi się nie rozwaliło, raczej szczelne ale zobacze jeszcze dla pewności. Bo potrzebuje auto w tym tyg zrobić bo jade na niemcy i mam takie parcie. Kumpel co mi starał się go uratować programem gadałem i mowi że raczej zawór puszcza, żeby wymienić go i wtedy sprawdzimy. Auto wszystko fajnie chodziło ładowało wstawało w okolicach 3tys i po 20 km cos zaczelo mu się mieszać..


wężyk od N75 z malutką dziurką. Auto wróciło z programem do serii i nic nie przeładowywuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...