Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 TDI 1Z 95r. Prośba o analizę logów.


Kowal11

Rekomendowane odpowiedzi

Witam zrobiłem co prawda tylko logi dynamiczne, ale mam wrażenie że samochód sporo słabnie po przekroczeniu 4 tyś obrotów do tych 4 tyś ciągnie całkiem żwawo.

Co do silnika to jest to 1Z z 95r. egr zaślepiony blaszką przy ssącym, wnętrzności w kacie wywalone, wtryski od AFN bez programu dawka ustawiona na 3mg.

Jak na moje oko to coś nie tak z przepływką i dodam że wężyki idące do ECU i wskaźnika doładowania mają w środku olej, warto to przedmuchać?

DYNAMICZNE:
Grupa 008: http://vaglog.pl/log_212036.html (zjechać trochę niżej na stronie)
Edytowane przez Kowal11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób normalnie te logi...... trzeci bieg 1500 rpm, pedał w podłoge i logujesz do 4200 rpm a nie bawisz sie gazem, to jest diesel a nie benzyna jak bedziesz kotował silnik cały czas ponad 4000 rpm to ten 21 letni silnik sie rozleci.

Edytowane przez lukaszooo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy przewinąć logi a nie spojrzeć z wierzchu logi robiłem sam więc na postoju odpalałem i ruszałem z 1 potem 2 bieg i 3 i but tak jak powinno być zrobione. A że komuś się nie chce przewinąć to inna sprawa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro jesteś taki pracowity to czekaj na opinie kogos innego ^_^

Edytowane przez lukaszooo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powyżej 4000obr to ma nie jechać bo to dizel, nie benzyna

przepływkę i jej siateczki umyj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakim preparatem, słyszałem że dobry jest do czyszczenia hamulców czy coś podobnie ? Jeszcze jakie logi warto zrobić? Dodam że korekcję na kanale 013 na 1 cyl nie wykraczają poza 0,60 na 2 między 0,20 i na 3 jest koło zera plus minus 0,10.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja myje wodą demineralizowaną+zwykły płyn do naczyń+profesjonalna wanienka ultradźwiękowa, masz odtłuścić element pomiarowy, do tego agresywna chemia na alkoholu jest niepotrzebna, gorącą wodą z czajnika polej element pomiarowy w środku, może to wystarczy by osad zszedł, tylko nie rób szejkera, a siateczki tu chemia wskazana, co nie zrobisz będzie dobrze bo te przepływki są niezniszczalne, jak już chcesz robić logi to po prostu zrób komplet :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki za pomoc. ;) W pierwszej kolejności wyczyszczę ta przepływkę i dopiero zrobię komplet z kimś kto będzie komputer obsługiwał. A od czego są te siateczki by zatrzymać jakiś niepotrzebny pył?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

by na wirnik nie wpadł jakiś tam śmieć który rozwali turbo, możesz ta gęstszą siateczkę wyrwać całkiem, mniejsze opory będą w dolocie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka wyczyszczona nie ma dużej poprawy w logach i samochód jedzie tak samo, przepływka do wymiany?

http://vaglog.pl/log_212505.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tygodniu będę miał dostęp do interfejsu to zrobię ;)

Jeszcze pytanie czy zaolejone wężyki w środku idące od dolotu do ECU w czymś przeszkadzają? Niosą ze sobą coś negatywnego?

Edytowane przez Kowal11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mało przeszkadza ale wydmuchać można

podmień przepływkę i innego tdi i zrób 003 się spr gdzie leży problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...