Jump to content
IGNORED

[B6 AVF] Prośba o analizę logów


Pablo_banita
 Share

Recommended Posts

Panowie czy jakaś mądra głowa mogła by rzucić okiem na moje logi.

Zmieniłem B5/AJM 115PS (?) na B6/AVF 130PS i coś mi tutaj.....

Mam wrażenie że AJM był duuuuuuuuuużo zrywniejszy no a spalanie jest większe w AVF.

Nie wiem czy to jest tylko takie odczucie czy może skrzynia 6G i tak mi się wydaje?

grupy:1,3,4 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/04b639cedbb6c762.html

grupy:7,8,10,11 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/841c49d3672bf461.html

PS. AJM ciągnął jakby od niższych obrotów :kox: VIRUSSSS ?

Link to comment
Share on other sites

-rozrzad do poprawy

reszta wyglada znosnie ...

Link to comment
Share on other sites

A czy możesz (chciałem przy okazji coś rozkminić z tej analizy) powiedzie które parametry/grupy mówią że rozrząd jest be?

Tutaj : http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag/b6_avf_prosba_o_analize_logow-t15117.0.html kolega miał podobne wyniki dla 04 dynamicznej,

nie mam w tej chwili Vaga i możliwości zrobić logów (pracuje ciężko :naughty:)

a tu mi kolega prowokuje ZAWAŁ SERCA?

Link to comment
Share on other sites

powiedzie które parametry/grupy mówią że rozrząd jest be?

004 - kolumna Synchro Angle. Trzeba delikatnie przekręcić bo jest za dużo na plusie (-3-+3 to norma)

Link to comment
Share on other sites

[

004 - kolumna Synchro Angle. Trzeba delikatnie przekręcić bo jest za dużo na plusie (-3-+3 to norma)

Ale zwróć uwagę na wyniki kolegi w linku który podałem powyżej u mnie max 4,4 u niego 5,5 - a motor podobno zdrowy

Nie żebym się upierał/znał ale jak pomyślę o rozbieraniu połowy auta to mnie :wallbash: trafia

Link to comment
Share on other sites

[

004 - kolumna Synchro Angle. Trzeba delikatnie przekręcić bo jest za dużo na plusie (-3-+3 to norma)

Ale zwróć uwagę na wyniki kolegi w linku który podałem powyżej u mnie max 4,4 u niego 5,5 - a motor podobno zdrowy

Nie żebym się upierał/znał ale jak pomyślę o rozbieraniu połowy auta to mnie :wallbash: trafia

poprostu zesmy przeoczyli zły kat synchronizacji w tamtym watku ... [jest on zły tak samo jak u Ciebie ]

to nie jest połowa auta tylko poluzowania trzech srub ...

Link to comment
Share on other sites

to nie jest połowa auta tylko poluzowania trzech srub ...

No to jak tak to napisz mi jeszcze których? Nie trzeba demontować chłodnic zderzaków itd?A może sam sobie coś .....

Edit : już mam

a czy takie złe ustawienie może być przyczyną mojego odczucia braku mocy?[br]Dopisany: 17 Październik 2008, 11:42_________________________________________________

004 - kolumna Synchro Angle. Trzeba delikatnie przekręcić bo jest za dużo na plusie (-3-+3 to norma)

Zrobiłem logi statyczne i pokazuje 1,1 do 1,7 kręcić czy nie a jak kręcić to w kórą :gwizdanie: ?

[br]Dopisany: 18 Październik 2008, 10:31_________________________________________________

-rozrzad do poprawy

Zrobione zgodnie z zaleceniami 0 przy bucie wyskoczy czasem -0,6

Pozostaje jeszcze pytanie czemu mam wrażenie że jakoś słabo jedzie.

Jakieś sugestie?

PS. EGR "płacze" olejem - ale to pewnie na moc nie wpływa?

Link to comment
Share on other sites

powiedzie które parametry/grupy mówią że rozrząd jest be?

004 - kolumna Synchro Angle. Trzeba delikatnie przekręcić bo jest za dużo na plusie (-3-+3 to norma)

Radze sie wstrzymać i poczekać na loga statycznego.

AJM ma mniejsza turbinę która zadane ciśnienie osiąga od 1500/obr może dlatego ciągnie lepiej z dołu :)

Link to comment
Share on other sites

Radze sie wstrzymać i poczekać na loga statycznego.

Za późno :naughty: Logi statyczne :

Przed http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/2eddd352bed3a2e7.html

Po http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6d8bd376f5f26ec8.html

Na buta ta zmiana się nie przełożyła - a napewno jej nie odczuwam.

AJM ma mniejsza turbinę która zadane ciśnienie osiąga od 1500/obr może dlatego ciągnie lepiej z dołu :)

A później (2,5-3,5 kilo obr/min.) - nie trafia to do mnie.

Nowsze auto i tak "udoskonalone" no zaraz mnie trafi.... powoli się zaczynam zastanawiać po co mi to było :angry:

Link to comment
Share on other sites

Na buta ta zmiana się nie przełożyła - a napewno jej nie odczuwam.

Bo norma to -3/+3 a miales 1.7

Link to comment
Share on other sites

003 normal i 003 bs ....

Link to comment
Share on other sites

003 normal i 003 bs ....

Można prosić o ocenę :

003S :

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/2ba2a29ee00430a3.html

003BS :

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/abcba7cbd05633e2.html

I jedna ważna sprawa bodczas robienia 003BS usłyszałem że w jednej z pozycji (nie wiem już czy ON czy OFF) słychać było gwizd/świst nie wiem gdzie i co...

może turbo a może powietrze niestety klekot silnika nie dał namierzyć "na ucho" co i gdzie (napewno pod maską :mysli:).

Dźwięk był powtarzalny i trwał przez cały cykl ( :wallbash: no nie pamiętam on czy off)

:shocked: co to może być jakaś nieszczelność,podciśnienie,EGR????

[br]Dopisany: 20 Październik 2008, 18:53_________________________________________________Co się stało?

Nikt nie pomoże?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...