rcristianor Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Witam, Kupiłem A4 B6 AWX już z tą wadą. Sprzęgło wysoko bierze (pod sam koniec) jest to uciążliwe, z pewnością tak nie powinno być. Koło dwumasowe jest ok, sprzęgło się nie ślizga. Podczas ruszania, puszczenia sprzęgła wysoko na 1bieg (i na 2biegu przy niskich obrotach) czuć delikatne szarpnięcia. Winne jest sprzęgło czy docisk ? A może coś innego. Proszę o pomoc.
Tomasz665 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 U mnie też było delikatne szarpanie. a dwumas i sprzęgło było ok. Zrobiłem synchro i wszystko przeszło. Miałem +3,0 po zrobieniu było +0,6. Dużo lepiej rusza płynnie. no i poprawiła się praca silnika. tyle że sprzęgło u mnie nie łapie przy końcu.
rcristianor Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Dzieki za informacje... Mozesz mi wyjasnic co to synchro i co oznaczaja te wartosci +3.0 i +0.6
Kub83a Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Dzieki za informacje... Mozesz mi wyjasnic co to synchro i co oznaczaja te wartosci +3.0 i +0.6 chyba chodzi kwestie jak https://www.youtube.com/watch?v=EVe3hCA2iHU
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się