Musashi 13 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 z twojej informacji wynika, że silnik nęka szereg problemów. Należy je usunąć systematycznie, a dopiero pozniej szukać przyczyn objawów typu spadające obroty. mozna sprawdzic kompresje, i czy przyczyna jej braku jest glowica, nic pozatym. silniki pd sa wrazliwe na szczelosc i sprawnosc ukladu wtryskowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jan1audi 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Dlatego mówie że coś jest nie tak z głowicą dopiero w urlop zabiore sie do zdjecia głowicy, planowanie na pierwszy żut pójdzie, tulejowanie gniazd pompek bo są wyrobione, i sprawdzenie szczelności głowicy, i oczywiście uszczelka nowa, bo śruby myśle że śmiało można dać stare. I wtedy dopiero bo zrobieniu tego się okarze czy to winą było czy nie. A co do tego testu na 2 biegu to silnik powinien normalnie pracować i jechać bo jak zgaśnie to coś nie tak prawda czy się myle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 tak. nie powinien zgasnąć, tylko poruszać się z obrotami biegu jałowego. śruby bądź nakrętki głowicy zawsze nowe! to samo dotyczy śrub PD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jan1audi 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 (edytowane) Spoko, zaraz do pracy jade to napisze pozniej jak było na tym biegu. Ale głowica i tak na moje do roboty bo olej gdzieś ucieka i jeszcze tandem musze sprawdzić. Puściłem go na 2biegu 2000tys obr spadły do poniżej 800obr i zaczeło szarpać podejżewam że na 3 biegu by zgasł, ale jeszcze sprawdze. A wiec tak na 2 biegu obroty spadaja do ponizej 800 i szarpie a na 3 spadaja do 700 i szarpie mocniej Edytowane 22 Kwietnia 2015 przez jan1audi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 no to teraz w druga stronę, spróbuj ruszyć na jedynce albo dwójce bez dodawania gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jan1audi 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Na jedynce bez dodawania gazu bedzie szarpał. Już i tak zdecydowałem wymienić uszczelke pod głowicą w pobiedziałek zaczynam zabieg. pytanko małe jak bede planował głowice to uszczelke taką samą wstawiać jak była czy dać grubszą bo jak dzwoniłem do hurtowni cześci to mówili że są 3 rodzaje uszczelek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 samo planowanie to nei wszystko. głowice pękają, pęknięcia pojawiają się bywa w różnych temperaturach silnika. bywa,że gdy jest zimny i po rozgrzaniu się doszcelnia, a bywa odwrotnie. jeżeli masz zniszczone gniazda PD, bez ich naprawy bądź wymiany głowicy szkoda pieniędzy na planowanie, uszczelkę itp. pamiętaj o nowych uszczelniaczach PD i regulacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jan1audi 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Wiem, ale jest małe ryzyko że peknie wiem że BPW jest podatny na pękanie ale jak jest dobrze urzytkowany to nie powinno być z tym problemu. A słuchaj do planowania trzeba wyjąć zawory one wystają z głowicy czy nie trzeba wyjmować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 trzeba demontowac. pozatym przeciez trzeba glowice umyc po obrobce. gniazd nei robisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jan1audi 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 W moich okolicach nie robią gniazd a wysyłać i czekać nie wiadomo ile mi się nie uśmiecha, gniazda są wyrobione ale jeszcze dają rade wymiana uszczelek załatwi sprawe bo oleju nic nie puszczaja, uszczelka i planowanie też myśle że bedzie lepiej i już takich objawów nie bede miał. Jak bym miał gdzieś w pobliżu taki zakład co tulejuje te gniazda to bym robił napewno to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Dodam jeszcze że gniazda od pompo wtrysków są nieźle wyrobione i wtryski też, gniazda są wyrobione ale jeszcze dają rade wymiana uszczelek załatwi sprawe bo oleju nic nie puszczaja, się zdecyduj jakich informacji udzielasz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jan1audi 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Poprostu gniazda są wyrobione ale nie do tego stopnia żeby olej puszczały czy coś takiego, gniazda nadają się do tulejowania ale nie mam gdzie tego zrobić, dlatego bedzie musiał jeszcze pojezdzić na wyrobionych A słuchaj na jaki rozmiar torxa są przykrecone śruby głowicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 nie wiem, dobieram odpowiedni w trakcie demontażu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jan1audi 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Aha no spoko musze poszperac moze cos znajde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się