Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BPW] Silnik gaśnie przy zmniejszaniu obrotów.


jan1audi

Rekomendowane odpowiedzi

z twojej informacji wynika, że silnik nęka szereg problemów.

Należy je usunąć systematycznie, a dopiero pozniej szukać przyczyn objawów typu spadające obroty.

mozna sprawdzic kompresje, i czy przyczyna jej braku jest glowica, nic pozatym.

silniki pd sa wrazliwe na szczelosc i sprawnosc ukladu wtryskowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego mówie że coś jest nie tak z głowicą dopiero w urlop zabiore sie do zdjecia głowicy, planowanie na pierwszy żut pójdzie, tulejowanie gniazd pompek bo są wyrobione, i sprawdzenie szczelności głowicy, i oczywiście uszczelka nowa, bo śruby myśle że śmiało można dać stare. I wtedy dopiero bo zrobieniu tego się okarze czy to winą było czy nie. A co do tego testu na 2 biegu to silnik powinien normalnie pracować i jechać bo jak zgaśnie to coś nie tak prawda czy się myle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak. nie powinien zgasnąć, tylko poruszać się z obrotami biegu jałowego.

śruby bądź nakrętki głowicy zawsze nowe! to samo dotyczy śrub PD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, zaraz do pracy jade to napisze pozniej jak było na tym biegu. Ale głowica i tak na moje do roboty bo olej gdzieś ucieka i jeszcze tandem musze sprawdzić.

Puściłem go na 2biegu 2000tys obr spadły do poniżej 800obr i zaczeło szarpać podejżewam że na 3 biegu by zgasł, ale jeszcze sprawdze.

A wiec tak na 2 biegu obroty spadaja do ponizej 800 i szarpie a na 3 spadaja do 700 i szarpie mocniej

Edytowane przez jan1audi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to teraz w druga stronę, spróbuj ruszyć na jedynce albo dwójce bez dodawania gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jedynce bez dodawania gazu bedzie szarpał. Już i tak zdecydowałem wymienić uszczelke pod głowicą w pobiedziałek zaczynam zabieg.

pytanko małe jak bede planował głowice to uszczelke taką samą wstawiać jak była czy dać grubszą bo jak dzwoniłem do hurtowni cześci to mówili że są 3 rodzaje uszczelek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samo planowanie to nei wszystko.

głowice pękają, pęknięcia pojawiają się bywa w różnych temperaturach silnika. bywa,że gdy jest zimny i po rozgrzaniu się doszcelnia, a bywa odwrotnie.

jeżeli masz zniszczone gniazda PD, bez ich naprawy bądź wymiany głowicy szkoda pieniędzy na planowanie, uszczelkę itp.

pamiętaj o nowych uszczelniaczach PD i regulacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, ale jest małe ryzyko że peknie wiem że BPW jest podatny na pękanie ale jak jest dobrze urzytkowany to nie powinno być z tym problemu. A słuchaj do planowania trzeba wyjąć zawory one wystają z głowicy czy nie trzeba wyjmować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba demontowac.

pozatym przeciez trzeba glowice umyc po obrobce.

gniazd nei robisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moich okolicach nie robią gniazd a wysyłać i czekać nie wiadomo ile mi się nie uśmiecha, gniazda są wyrobione ale jeszcze dają rade wymiana uszczelek załatwi sprawe bo oleju nic nie puszczaja, uszczelka i planowanie też myśle że bedzie lepiej i już takich objawów nie bede miał. Jak bym miał gdzieś w pobliżu taki zakład co tulejuje te gniazda to bym robił napewno to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze że gniazda od pompo wtrysków są nieźle wyrobione i wtryski też,

gniazda są wyrobione ale jeszcze dają rade wymiana uszczelek załatwi sprawe bo oleju nic nie puszczaja,

się zdecyduj jakich informacji udzielasz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprostu gniazda są wyrobione ale nie do tego stopnia żeby olej puszczały czy coś takiego, gniazda nadają się do tulejowania ale nie mam gdzie tego zrobić, dlatego bedzie musiał jeszcze pojezdzić na wyrobionych

A słuchaj na jaki rozmiar torxa są przykrecone śruby głowicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...