michuthebest Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Witam mam takie pytanko ustawiłem kąt wtrysku na rozgrzanym silniku 90 stopni skakał 55-53 dzisiaj z ciekawości podpiąłem sobie auto pod kompa silnik nagrzany i patrze a tam kąt skacze 46-49 hmmm co może być nie tak??? wole mieć szczerze przyspieszony niż opóźniony.. czy jutro przestawić go z powrotem czy tak może sam się przestawiać? Dziś sprawdziłem kat i wahał się 50-53 I o co kaman? Koło na wale nie ma bicia napinacz dobrze ustawiony.
Musashi Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 porównaj temperaturę silnika z momentu gdy jest wartość kąta 53-55 o tej, przy której kąt wynosi 46-49.
michuthebest Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2015 (edytowane) Równe 90 stopni w vagu pokazywało tu i tu. Edytowane 23 Kwietnia 2015 przez michuthebest
goldi Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 miałem przypadek że rozciągnął sie pasek i sie kąt wtrysku przestawił ale to nie było z dnia na dzień i dolny klin na wale do sprawdzenia tu aż tak dużej róznicy nie masz pojezdzij trochę i obserwuj
michuthebest Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Avg nie ma klina ma takie nacięcie... http://images46.fotosik.pl/343/eb31f59bd3bacdc7.jpg Zresztą nie giba mi się koło rowniutko chodzi....
Musashi Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 jezeli naciagnalby sie pasek, kat bylby coraz pozniejszy, nie ulegalby ponownemu przyspieszeniu. jest mozliwosc ze przycina sie zawór przestawiacza kata wtrysku N108 lub sam przestawiacz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się