michuthebest Posted April 23, 2015 Posted April 23, 2015 Witam mam takie pytanko ustawiłem kąt wtrysku na rozgrzanym silniku 90 stopni skakał 55-53 dzisiaj z ciekawości podpiąłem sobie auto pod kompa silnik nagrzany i patrze a tam kąt skacze 46-49 hmmm co może być nie tak??? wole mieć szczerze przyspieszony niż opóźniony.. czy jutro przestawić go z powrotem czy tak może sam się przestawiać? Dziś sprawdziłem kat i wahał się 50-53 I o co kaman? Koło na wale nie ma bicia napinacz dobrze ustawiony.
Musashi Posted April 23, 2015 Posted April 23, 2015 porównaj temperaturę silnika z momentu gdy jest wartość kąta 53-55 o tej, przy której kąt wynosi 46-49.
michuthebest Posted April 23, 2015 Author Posted April 23, 2015 (edited) Równe 90 stopni w vagu pokazywało tu i tu. Edited April 23, 2015 by michuthebest
goldi Posted April 23, 2015 Posted April 23, 2015 miałem przypadek że rozciągnął sie pasek i sie kąt wtrysku przestawił ale to nie było z dnia na dzień i dolny klin na wale do sprawdzenia tu aż tak dużej róznicy nie masz pojezdzij trochę i obserwuj
michuthebest Posted April 23, 2015 Author Posted April 23, 2015 Avg nie ma klina ma takie nacięcie... http://images46.fotosik.pl/343/eb31f59bd3bacdc7.jpg Zresztą nie giba mi się koło rowniutko chodzi....
Musashi Posted April 23, 2015 Posted April 23, 2015 jezeli naciagnalby sie pasek, kat bylby coraz pozniejszy, nie ulegalby ponownemu przyspieszeniu. jest mozliwosc ze przycina sie zawór przestawiacza kata wtrysku N108 lub sam przestawiacz.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now