Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów 1,9 TDI AWX


kayen7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Moje auto Audi A4 B6 1,9 tdi awx.

Problem polega na braku mocy (zwłaszcza przy niskich temp).

Samochód jedzie dobrze powyżej 2000 obrotów, natomiast w zakresie 1500 -2000 podczas jazdy przy powolnym przyśpieszaniu słychać świst powietrza z okolicy turbo a po puszczeniu pedału gazu słychać coś, jakby szuranie z turbo. Podejrzewam nieszczelność w układzie dolotowym, dolne wyjście z intercoolera strasznie sie poci. Poniżej podaje logi:

Przepływka / EGR http://vaglog.pl/log_214350.html

Turbo: http://vaglog.pl/log_214353.html

http://vaglog.pl/log_214351.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób razem dynamicznie 3 i 11 aby ocenić szanse dziury. tak z min 4 bieg aby turbo sie mogło ustabilizować. do tego nie musi być cały zakres obrotów

bo na raize to widać że sterowanie turbo brudne, a olej bo pewnie turbo już ma spore luzy.

aaa i logi dynamiczne robi się ciągiem, tzn gaz do dechy i nie puszczasz dopóki nie zechcesz końćzyć pomiaru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dynamiczne 003 011 http://vaglog.pl/log_214500.html

Zmienna geometria do czyszczenia?? Gruszka ładnie pracuje, nie zacina się.

Podejrzewam też słabe podciśnienie, króciec od podciśnienia w pompie vacum był klejony, po tym zabiegu poprawiły się hamulce ale nie działanie turbo. Dziwne też było pojawienie się oleju w przewodzie od podciśnienia po zdjęciu przewodu przed klejeniem, ale teraz go nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakies dziwne metody.... Zaślep śrubka przewód podcisnienia EGR (szczelnie), rozgrzej fure do 90C, zanotuj jakia jest temp na dworze, zrób logi statyczne grupy 04,7,13,18,23 Dynamicznie 3,7,8,10,11. Po tych logach sprawdziwy synchornizacje, stan icka i jego wydajność, pompowtryski, przepływke, turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewód zaślepiony.

Statyczne:

004 i 007 http://vaglog.pl/log_214540.html

013 018 023 http://vaglog.pl/log_214542.html

Dynamiczne:

003 007 008 http://vaglog.pl/log_214539.html

010 011 http://vaglog.pl/log_214543.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiąc logi statyczne nie dotykasz pedału gazu, robiąc dynamiczne dajesz pedal w podłogę i trzymasz do 4500rpm i nie odpuszczasz nawet na chwile. Logi staramy się robić pojedynczo.

Z tego co wstawiłeś to synchro ok, korekcje ok, pompki masz zdrowe, temp w dolocie 40c nie wiem ile było na dworze. Zrób prawidłowo dynamiczne 8, 11 jak logowałeś miałeś pedal w podłodze ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawiona 8 i 11 http://vaglog.pl/log_214823.html

Przepraszam że nie oddzielnie ale bateria w moim laptopie nie pozwala na długą prace:)

Temp z ostatnich pomiarów +15'C

Dzisiejsza + 23'C

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybyś mial dolot szczelny to przepływka do podmiany, podciśnienie i turbo do sprawdzenia.

Skoro piszesz ze masz dziurę w dolocie to po co robisz logi ????????

Edytowane przez lukaszooo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy dolot jest nieszczelny, wiem ze od dołu poci się intercooler. Jak już pisałem chodzi mi dokładnie o ten objaw

. Tylko że u mnie jest słabszy i nie zawsze występuje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Dynamiczne 003 011 VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs

hmm różnica nie jest duża, ale dane wskazują jakby był nieduży ubytek około 0,2 bara. ale dochodzi kwestia synchronizacja czasowej danych pomiarowych, które ew mogą wpłynąć na to.

ja bym sprawdził jakoś szczelność - nie łątwe to będzie...

a odgłosy z filmika nic mi nie mówią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprężarka w rurę filtra powietrza uszczelniasz szmata i będzie słychać gdzie dmucha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...