radi 2 Posted October 19, 2008 Share Posted October 19, 2008 Witam Mam taki problem ze z dnia na dzien samochod stracil moc i odcina zaplon przy 4500,co moze byc przyczyna??dodam ze modol zaplonowy wymieniony,czujnik halla,przepustnica,swiece sprawdzone i kable,auto zachowuje sie tak samo na benzynie jak i na gazie.Niemam dostepu do VAGa wiec probuje wymieniac wszystko co mi przyjdzie na mysl bo mam 2gi silnik.Czy sondy lambda i czujnik spalania stukowego maja cos do tego,a moze wy macie jakies pomysly co wymienic?? Prosze o pomoc jak najszybciej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fakier 0 Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 Mój pomysł jest taki: Zainwestuj w VAG i wtedy będizesz widział - wyjdzie Ci taniej niż zmarnowany czas na wymianie każdej części pokolei. Link to comment Share on other sites More sharing options...
radi 2 Posted October 20, 2008 Author Share Posted October 20, 2008 Zainwestowac w Vaga to w IRL nie takie proste,jak bym byl w polsce to by nie bylo problemu-jak by ktos cos wiedzial co mozna jescze wymienic to prosze o pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
czaki22 7 Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 to kup w polsce i wyslij sobie do irl Link to comment Share on other sites More sharing options...
sokisoki3 0 Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 ja jestem w uk i kupilem bez problemu kwestia podejscia Link to comment Share on other sites More sharing options...
radi 2 Posted October 28, 2008 Author Share Posted October 28, 2008 Dobra problem rozwiazany-zapchany kat i sady glupialy,dlatego tryb awaryjny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kaliszak Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 witam mam takie pytanko do ciebie ponieważ sam siedzę w UK i nie mam dostępu zbytnio do mechanika dobrego itd. Z autkiem mam ten sam problem chodzi troszkę nie równo i przy wysokich obrotach jak by odcinało mi zapłon.Moje pytanko jest następujące jak dostałeś sie do katalizatora? ponieważ nie wiem czy podnieść go lewarem czy jechać gdzieś na jakiś kanał (chociaż to pewnie będzie trudne do znalezienia) Dziękuje za odp. i pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
radi 2 Posted November 2, 2008 Author Share Posted November 2, 2008 Samochod podnioslem na lewarku z jednej strony jak najwyzej mogem i go zabezpieczylem,potem i sie wczolgalem pod samochod,sruby od kata napewno ci sie nie odkreca tylko po urywaja lub trzeba bedzie ciac brzeszczotem,wiec zaopatrz sie w 3 sruby z nakretkami -8mm,od strony tlumika jest objemka,z ta niebedzie prolemu!Wyjmij kata i wydlub z niego wszystko.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now