radi 2 Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Witam Mam taki problem ze z dnia na dzien samochod stracil moc i odcina zaplon przy 4500,co moze byc przyczyna??dodam ze modol zaplonowy wymieniony,czujnik halla,przepustnica,swiece sprawdzone i kable,auto zachowuje sie tak samo na benzynie jak i na gazie.Niemam dostepu do VAGa wiec probuje wymieniac wszystko co mi przyjdzie na mysl bo mam 2gi silnik.Czy sondy lambda i czujnik spalania stukowego maja cos do tego,a moze wy macie jakies pomysly co wymienic?? Prosze o pomoc jak najszybciej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fakier 0 Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Mój pomysł jest taki: Zainwestuj w VAG i wtedy będizesz widział - wyjdzie Ci taniej niż zmarnowany czas na wymianie każdej części pokolei. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi 2 Opublikowano 20 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Zainwestowac w Vaga to w IRL nie takie proste,jak bym byl w polsce to by nie bylo problemu-jak by ktos cos wiedzial co mozna jescze wymienic to prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 8 Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 to kup w polsce i wyslij sobie do irl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokisoki3 0 Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 ja jestem w uk i kupilem bez problemu kwestia podejscia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi 2 Opublikowano 28 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Dobra problem rozwiazany-zapchany kat i sady glupialy,dlatego tryb awaryjny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kaliszak Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 witam mam takie pytanko do ciebie ponieważ sam siedzę w UK i nie mam dostępu zbytnio do mechanika dobrego itd. Z autkiem mam ten sam problem chodzi troszkę nie równo i przy wysokich obrotach jak by odcinało mi zapłon.Moje pytanko jest następujące jak dostałeś sie do katalizatora? ponieważ nie wiem czy podnieść go lewarem czy jechać gdzieś na jakiś kanał (chociaż to pewnie będzie trudne do znalezienia) Dziękuje za odp. i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi 2 Opublikowano 2 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Samochod podnioslem na lewarku z jednej strony jak najwyzej mogem i go zabezpieczylem,potem i sie wczolgalem pod samochod,sruby od kata napewno ci sie nie odkreca tylko po urywaja lub trzeba bedzie ciac brzeszczotem,wiec zaopatrz sie w 3 sruby z nakretkami -8mm,od strony tlumika jest objemka,z ta niebedzie prolemu!Wyjmij kata i wydlub z niego wszystko.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się