Lukaszhenleys Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam szanowne forum. Od paru dni szarpie autem na 3 i 4 biegu 1600/2000 obr-min a gdy ma 4000 obr lapie tryb awaryjny blad 17956. Jestem laikiem w diagnostyce VAG . Z gorydziekuje za pomoc. Logi stateczne http://vaglog.pl/log_215063.html http://vaglog.pl/log_215064.html http://vaglog.pl/log_215065.html http://vaglog.pl/log_215066.html http://vaglog.pl/log_215067.html http://vaglog.pl/log_215068.html http://vaglog.pl/log_215069.html http://vaglog.pl/log_215070.html Logi BS http://vaglog.pl/log_215118.html http://vaglog.pl/log_215119.html http://vaglog.pl/log_215120.html http://vaglog.pl/log_215122.html Logi Dynamiczne http://vaglog.pl/log_215140.html http://vaglog.pl/log_215141.html http://vaglog.pl/log_215142.html http://vaglog.pl/log_215143.html http://vaglog.pl/log_215144.html http://vaglog.pl/log_215145.html http://vaglog.pl/log_215146.html http://vaglog.pl/log_215147.html Edytowane 12 Maja 2015 przez Lukaszhenleys
goldi Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Nie jedzie bo łopatki w turbinie sie przycinaja
Lukaszhenleys Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Gdy kupilem turbo sztanga gruszki chodzila bardzo plynnie nawet w Basic Settings chodzila plynnie patrzac na nia...1.5cm miala ruchu.Cos jeszcze widzisz kolego w logach nie pokojacego.Dodam ze jest nowy N75 wymienione wezyki podcisnienia wyczyszczony kol.ssacy.Wczoraj wymienilem olej wraz z filtrami(Mann).
lukaszooo Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Modzone auto wymaga wiedzy tunerów. Piszesz ze logi statyczne a są dynamiczne i BS na nastepny raz trzymaj sie jakiś regół. Na moje amatorskie oko widać: kąt wtrysku 52 czyli ok, dawka 4.0 mg/r ja ustawiam na 3.6 w modzonym aucie mozna by pokusić sie o poniżej 3 mg/r, temp płynu 82 więc mało, temp powietrza w dolocie przy stat 37C przy jakiej temp robiłes logi ????, Widać ze kierownice sie poruszają co do samego turbo to gdyby to był standard to powiedział bym ze przeładowuje ale auto jest modzone, EGR działa choć dla mnie to dziwna sprawa według mojej opinii przy jakiś modach egr powinien wylecieć wierwszy, przepływka mierzy ok, korekcje ok. Podsumowując: zmienił bym dawke, wywalił egr, podpytał bym sie tunerów czy turbo ma tak dmuchać.
Lukaszhenleys Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Czlowiek uczy sie cale zycie Co do logow to teraz jestem calkiem glupi...gdzie widac w statycznych ze sa dynamiczne przeciez robilem je na wolnych obr.Co do egr nie jestem zwolennikiem jego wywalenia bo auto zmienia kulture pracy i to bardzo...temp. trzymie sie na poziomie 82,85 pewnie termostat nie org ale moge sie tez mylic.Temp. otoczenia byla 14st.A jak wyglada pompa i jej nastawnik??widac jej stan czy jest ok??Auta jeszcze nie hamowalem...jakies pomysly sugestie od czego by tu zaczac...
lukaszooo Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Co do pompy i nastawnika to ci napisałem, kąt 52, dawka 4mg/r korekcje tez w normie. Log statyczny gr 3 i 11 niby stat a jednak dynamiczny. EGR to zło przy modzonych autach bo duzo szybciej zapiekają sie łopaty. Kata wywaliłes ????
Lukaszhenleys Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2015 co do logow to masz racje blad w sztuce.Co do pompy myslalem ze z logow mozna jeszcze cos interesujacego odczytac.Kat wywalony.Na dniach wywale Egr calkowicie...Zaslepic czy calkiem wywalic N18?A czy moze miec wplyw na to szarpanie jak dalem stare uszczelki na kol.wydechowy.
lukaszooo Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Jak wywalisz N18 bedzie błąd, co do uszczelek to nie mam pojęcia ale wszelkie nieszczelności są niepożądane.
Lukaszhenleys Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2015 W tyg wywale turbo wyczyszcze zaloze nowe uszczelki i wrzuce logi...patrzac na logi 011 to turbo delikatnie kuleje
adrian998998 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Z turbiną cyrki. Wysterowanie zaworka N75 jest na max żeby zbić a dalej ona ładuje. Zobacz czy działa poprawnie N75 podpinając manometr.
Lukaszhenleys Opublikowano 1 Maja 2015 Autor Opublikowano 1 Maja 2015 (edytowane) Nie posidam manometru.Moge go podmienic z innym o tych samych nr.A czy podmiana na N18 wchodzi w gre? Edytowane 1 Maja 2015 przez Lukaszhenleys
Lukaszhenleys Opublikowano 1 Maja 2015 Autor Opublikowano 1 Maja 2015 Jezeli dalej bedzie to samo to co dalej??
goldi Opublikowano 1 Maja 2015 Opublikowano 1 Maja 2015 A patrzyles jaki jest skok sztangi co do dawki paliwa wszystko zależy jakie jest zadymienie jak tuner ogarnął ja przy 216 wtryskach mam 5 mg ustawiając mniejsza mam zadymienie
Lukaszhenleys Opublikowano 11 Maja 2015 Autor Opublikowano 11 Maja 2015 (edytowane) NOWE LOGI DYNAMICZNE http://vaglog.pl/log_216799.html http://vaglog.pl/log_216800.html http://vaglog.pl/log_216801.html http://vaglog.pl/log_216802.html http://vaglog.pl/log_216803.html http://vaglog.pl/log_216804.html http://vaglog.pl/log_216805.html 4bieg http://vaglog.pl/log_216806.html STATYCZNE http://vaglog.pl/log_216807.html http://vaglog.pl/log_216808.html http://vaglog.pl/log_216809.html http://vaglog.pl/log_216810.html http://vaglog.pl/log_216811.html http://vaglog.pl/log_216812.html http://vaglog.pl/log_216813.html http://vaglog.pl/log_216814.html http://vaglog.pl/log_216815.html BS http://vaglog.pl/log_216816.html http://vaglog.pl/log_216817.html http://vaglog.pl/log_216818.html http://vaglog.pl/log_216819.html Edytowane 11 Maja 2015 przez Lukaszhenleys
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się