Jump to content
IGNORED

AHH+0.216+GT1749va NOWE LOGI


Lukaszhenleys

Recommended Posts

Nie jedzie bo łopatki w turbinie sie przycinaja

Link to comment
Share on other sites

Gdy kupilem turbo sztanga gruszki chodzila bardzo plynnie nawet w Basic Settings chodzila plynnie patrzac na nia...1.5cm miala ruchu.Cos jeszcze widzisz kolego w logach nie pokojacego.Dodam ze jest nowy N75 wymienione wezyki podcisnienia wyczyszczony kol.ssacy.Wczoraj wymienilem olej wraz z filtrami(Mann).

Link to comment
Share on other sites

Modzone auto wymaga wiedzy tunerów. Piszesz ze logi statyczne a są dynamiczne i BS na nastepny raz trzymaj sie jakiś regół. Na moje amatorskie oko widać: kąt wtrysku 52 czyli ok, dawka 4.0 mg/r ja ustawiam na 3.6 w modzonym aucie mozna by pokusić sie o poniżej 3 mg/r, temp płynu 82 więc mało, temp powietrza w dolocie przy stat 37C przy jakiej temp robiłes logi ????, Widać ze kierownice sie poruszają co do samego turbo to gdyby to był standard to powiedział bym ze przeładowuje ale auto jest modzone, EGR działa choć dla mnie to dziwna sprawa według mojej opinii przy jakiś modach egr powinien wylecieć wierwszy, przepływka mierzy ok, korekcje ok.

Podsumowując: zmienił bym dawke, wywalił egr, podpytał bym sie tunerów czy turbo ma tak dmuchać.

Link to comment
Share on other sites

Czlowiek uczy sie cale zycie :) Co do logow to teraz jestem calkiem glupi...gdzie widac w statycznych ze sa dynamiczne przeciez robilem je na wolnych obr.Co do egr nie jestem zwolennikiem jego wywalenia bo auto zmienia kulture pracy i to bardzo...temp. trzymie sie na poziomie 82,85 pewnie termostat nie org ale moge sie tez mylic.Temp. otoczenia byla 14st.A jak wyglada pompa i jej nastawnik??widac jej stan czy jest ok??Auta jeszcze nie hamowalem...jakies pomysly sugestie od czego by tu zaczac...

Link to comment
Share on other sites

Co do pompy i nastawnika to ci napisałem, kąt 52, dawka 4mg/r korekcje tez w normie. Log statyczny gr 3 i 11 niby stat a jednak dynamiczny. EGR to zło przy modzonych autach bo duzo szybciej zapiekają sie łopaty. Kata wywaliłes ????

Link to comment
Share on other sites

co do logow to masz racje :) blad w sztuce.Co do pompy myslalem ze z logow mozna jeszcze cos interesujacego odczytac.Kat wywalony.Na dniach wywale Egr calkowicie...Zaslepic czy calkiem wywalic N18?A czy moze miec wplyw na to szarpanie jak dalem stare uszczelki na kol.wydechowy.

Link to comment
Share on other sites

Jak wywalisz N18 bedzie błąd, co do uszczelek to nie mam pojęcia ale wszelkie nieszczelności są niepożądane.

Link to comment
Share on other sites

W tyg wywale turbo wyczyszcze zaloze nowe uszczelki i wrzuce logi...patrzac na logi 011 to turbo delikatnie kuleje

Link to comment
Share on other sites

Z turbiną cyrki. Wysterowanie zaworka N75 jest na max żeby zbić a dalej ona ładuje. Zobacz czy działa poprawnie N75 podpinając manometr.

Link to comment
Share on other sites

Nie posidam manometru.Moge go podmienic z innym o tych samych nr.A czy podmiana na N18 wchodzi w gre?

Edited by Lukaszhenleys
Link to comment
Share on other sites

Na próbę możesz podmienić

Link to comment
Share on other sites

Jezeli dalej bedzie to samo to co dalej??

Link to comment
Share on other sites

A patrzyles jaki jest skok sztangi co do dawki paliwa wszystko zależy jakie jest zadymienie jak tuner ogarnął ja przy 216 wtryskach mam 5 mg ustawiając mniejsza mam zadymienie

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...