Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów


cabanmat

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Prześladuje mnie błąd przeładowania :

17965 - Charge Pressure Control

P1557 - 35 - 00 - Positive Deviation

Tłumaczenie :

Regulacja ciśnienia doładowania. Różnica w regulacji przekroczona w górę.

Dodam, że wcześniej prześladował mnie błąd niedoładowania, elektromechanik wymienił mi dwa przewody podciśnienia i problem niedoładowania zniknął, ale po jakimś czasie pojawił się problem przeładowania...

Ogólnie auto bardzo słabo przyśpiesza, czasem jest tak że np. osiąga 3tyś obr. i dalej nie chce iść, nie zawsze bo czasem, ale żadko auto normalnie idzie :)

Zarzucam logi...

STATYCZNE:
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_215384.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_215385.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_215386.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_215387.html
Grupa 007: http://vaglog.pl/log_215388.html
Grupa 013: http://vaglog.pl/log_215389.html
Grupa 023: http://vaglog.pl/log_215390.html

DYNAMICZNE:
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_215391.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_215392.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_215393.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_215394.html
Grupa 008: http://vaglog.pl/log_215395.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_215396.html
Grupa 010: http://vaglog.pl/log_215397.html

BASIC SETTINGS:
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_215399.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_215400.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_215401.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_215398.html

Kąt wtrysku :

3901414900_1430506506_thumb.jpg

Panowie rzućcie okiem czy sprawne są wszystkie elektrozawory...

Co zamierzam zrobić :

- Wyjąć i wyczyścić moją turbosprężarkę VNT

- Wyczyścić zawór recyrkulacji spalin EGR

- Wymienić resztę przewodów podciśnienia

- Ustawić poprawny kąt wtrysku dla pompy wtryskowej

Pamiętam, że kiedyś radziliście też skorygować dawkę rozruchową.

Edytowane przez cabanmat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas logowania BS11 zdejmij przewód z gruszki turba i sprawdz czy podciśnienie cyklicznie sie pojawia. Na nastepny raz logi rób bez awaryjnego bo na tych nic nie widać oprócz tego ze ma awaryjny. Tak jak napisałes kąt do poprawy. Co do dawki masz 3,8-4,0 czyli nie jest zle, jak juz ogarniesz auto to mozesz potestować jak jezdzi sie na 2,8 a jak na 3,8 ale nie napalaj sie ze w tym tkwi problem.

Podsumowując:

-popraw kąt

-sprawdz podcisnienie a w szczególność N75 i szczelność układu

-turba nie wyciągaj w ciemno, jak będziesz pewny ze podcisnienie działa to odkręć gruszkę i powecuj recznie kierownicami tak z 15min po tym zabiegu kierownice powinny sie troszke rozruszać i bedziesz pewny w czym tkwi problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wyjdzie na to samo jak zdejmę przewód z N75 który idzie do gruszki turba ?

Na jakich dawkach auto się lepiej zbiera ? na 2,8 czy 4,0 ?

Bo jeżeli autko ma troszkę więcej palić na 4,0 a lepiej się zbierać to wolę tę drogę :)

Dawka rozruchowa ma coś do odpalania w mrozy ?

Edytowane przez cabanmat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Nie do końca bo zdejmując przewód wiesz jedynie ze N75 jest w dolnej pozycji i ma otwarty obieg czy działa juz sie nie dowiesz.

- Z dawka jest małe zagmatwanie, powinno byc tak ze im wieksza cyfra tym wieksza ilosc paliwa ale tak nie jest i tak naprawde z ilościa paliwa ma to nie wiele wspólnego kiedys ciahciah fajnie to opisał ale nie moge tego znaleść. Im mniejsza wartość tym auto jest zrywniejsze a im wieksza tym ładniej pracuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

położenie dozatora pod nastawnikiem jest takie sam zawsze na biegu jałowym przy tych samych warunkach pracy pomimo stukania nastawnika, czyli po stuknięciu nastawnika nie ważne w którą stronę dawka jałowa przy tych samych warunkach pracy jest zawsze taka sama nie ważne czy ustawimy stukając nastawnik na 5mg czy na 3mg, ale podczas jazdy przy dawce 5mg powiedzmy przy 20mg auto dostaje realne 20mg, a po stuknięciu nastawnika na 3,0mg nastawnik jest o 2mg przesunięty i pomimo ze elektrycznie on ustawi się w tej samej pozycji dla 20mg przez to przestawienie nastawnika realna dawka będzie 22mg bo cały nastawnik jest w innej pozycji pomimo że igła nastawnika się wychyliła tyle co zawsze, wcześniej bardziej to opisałem ale teraz mi się nie chce

zrób od nowa logi dynamiczne tylko tym razem po każdym logu gaś silnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W skrócie dla zwykłych uzytkowników, im wieksza wartość w grupie 1 tym dawka jest mniejsza i auto ładniej pracuje, im mniejsza wartość tym dawka wieksza. Z moich testów najładniej pracuje na ok 3.5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi będę mógł zrobić dopiero za tydzień :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...