ArturAudiA4B6 Opublikowano 2 Maja 2015 Opublikowano 2 Maja 2015 Witam Wszystkich Dużo szukałem na forach informacji odnośnie moich błędów aż w końcu trafiłem tu Bardzo proszę o pomoc gdyż ma problem z moim autem a mianowicie jest dość słabe i po sprawdzeniu w kompie znalazłem błędy 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded Readiness: 0000 1000 Pierwszy błąd nie zawsze mi się pojawia tzn. zaobserwowałem że jak jeżdżę trochę bardziej dynamicznie to jest ok, głównie w trasie. Natomiast jak auto postoi na parkingu i po odpaleniu jadę w korkach to mi wywala checkengine co do drugiego błędu mam wrażenie że czasem jest ok tzn. idzie jak rakieta a czasem nie. Wcześniej miałem 1.9tdi 131km i spodziewałem się że 163km w 1.8t będzie bardziej zwinne a tu zonk... Zrobiłem logi (moje pierwsze) 2 i 33 http://vaglog.pl/log_215500.html 115 i 118 http://vaglog.pl/log_215501.html Bardzo proszę o informacje co to może być. Będę wdzięczny za każdą pomoc/sugestię co mama sprawdzić Pozdrawiam
Łukasz13 Opublikowano 2 Maja 2015 Opublikowano 2 Maja 2015 No napewno nie jest ok bo turbo nie ładuje tyle ile ma być, przyczyn może być kilka, ale jeśli piszesz że czasami idzie jak rakieta a czasem nie to zacznij od n75 bo może jest zabrudzony i sie nie otwiera i turbo ładuje tylko niecałe 0,3 bar.
ArturAudiA4B6 Opublikowano 8 Maja 2015 Autor Opublikowano 8 Maja 2015 No napewno nie jest ok bo turbo nie ładuje tyle ile ma być, przyczyn może być kilka, ale jeśli piszesz że czasami idzie jak rakieta a czasem nie to zacznij od n75 bo może jest zabrudzony i sie nie otwiera i turbo ładuje tylko niecałe 0,3 bar. dziś wyciągnąłem n75 i podłączyłem do napięcia. Okazało się że nie ma żadnej reakcji. Ponieważ kiedyś na forum znalazłem sposób jak przeczyścić samemu tez zawór tak więc imadło i do roboty.... Powiem tak - cylinderek w tym zaworze był tak zapieczony że miałem problem go wyciągnąć. Dodam tu dla potomnych, że po wyjęciu miedzianego cylinderka trzeba igłą lub małym śrubokrętem przeczyścić kanaliki - jest ich 4. Jak ktoś to rozbierze będzie widział o co chodzi. Jak już skończyłem robotę z zaworem zamontowałem i na jazdę próbną. Szatan na drodze...po prostu szatan!!! Nie miałem pojęcia że to auto tak ciągnie. Ps. Dzięki za rade - diagnoza w 100% trafna
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się