--Rafcio-- 8 Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 (edytowane) Czy ten zawór już kwalifikuje się do wymiany? Na co dokładnie ma wpływ uszkodzony zawór DV? Jeżeli miałbym go wymienić to na jaki numer doradzili byście bo stary ma nr 058 145 710, według etki ma być 034 145 710B a gdzieś wyczytałem że ludzie wkładają od RS6 bo podobno jest trwalszy o nr 06A 145 710P. Z góry dzięki. https://www.youtube.com/watch?v=1T9SqoNBT34 Edytowane 5 Maja 2015 przez Techotronic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milus86ukf 0 Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Witam, mam taki problem wczoraj przy wymianie wężyka podciśnienia zaworu DV po wyjęciu tego zaworu wypadła mi śrubka - od czego ona jest? Dodam iż auto wydaje mi się że normalnie pracuje proszę o pomoc. Mój silnik APU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Galetto 7 Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Czy ten zawór już kwalifikuje się do wymiany? Tak. Mocniejszy od P jest z końcówką N. od czego ona jest? Jaki to rozmiar?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- 8 Opublikowano 6 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 (edytowane) Czyli jednak brać ten N? Jest tu jakaś różnica bo nie chcę później klopotów jakichś z mocą czy obrotami dla tego się pytam Edytowane 6 Maja 2015 przez Techotronic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milus86ukf 0 Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Rozmiar 10 w środku jest otwór jakieś 4mm gwintowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- 8 Opublikowano 7 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 Przyjrzę się u siebie w AEB czy może gdzieś taka śruba jest i Ci napiszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milus86ukf 0 Opublikowano 7 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 Jedyne co mi przychodzi do głowy to jakaś kontra od turbiny bo ma takie delikatne nacięcie jakby wyważane było poprzez nacięcie ale nie jestem pewien ewentualnie jakiemuś mechaniorowi wpadło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- 8 Opublikowano 7 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 Sorry nie znalazłem u siebie nic podobnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Galetto 7 Opublikowano 7 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 Rozmiar 10 w środku jest otwór jakieś 4mm gwintowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milus86ukf 0 Opublikowano 7 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 Tak myślałem właśnie o tej nakrętce czy pod nią jest jeszcze jakaś nakrętka? i czy jak sam ją przykręcę to nic się nie stanie? i dlaczego ona mogła się odkręcić? Dziękuję Panowie za podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- 8 Opublikowano 7 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 Powracam do swojego pytania czy mogę wstawić zawór DV z numerem od RS6 i wszystko będzie działać bo niechcę później jakichś cyrków.Auto mam w serii 150km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Galetto 7 Opublikowano 7 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 To nie jest tylko zawór od RS system w ASO do większości 1.8T go wyrzuca. Możesz spokojnie montować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- 8 Opublikowano 7 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 Dzięki wielkie,dowiedziałem się tego czego chciałem zamykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi